Siis miten lääkäri löytää kivekset naisen sisältä? Ja mistä tietää että ne on kivekset eikä esim syöpä?
Kommentit (11)
Ultratutkimuksessa esimerkiksi silloin, kun selvitellään kuukautisten puuttumista.
Ultra, tähystys, koepalat. Syöpä niihin voi tullakkin, joten poistamista suositellaan.
Ei naisen sisältä voi löytää kiveksiä.
Miksi ihmisillä ei ole kahdet elimet, miehen ja naisen. Paitsi ne jotka haluavat olla mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen sisältä voi löytää kiveksiä.
Kyllä voi.
Niin, onko kyseessä nainen vai mies. Se on ehkä hankala kysymys. Kromosomit on miehen, naisen murrosikää ei ole. Ei voi tuottaa munasoluja.
Mulla oli erääseen sairauteen liittyvä häiriö kun ei kuukautiset alkanut. Tuon perussairauden lisäksi multa löytyi syndrooma ja genotyyppi 46xy eli geneettisesti mies, mutta oikeasti nainen. Eli intersukupuolinen.
No mulla oli munasarjoissa kasvain ja joillain tapauksilla (ei kuitenkaan multa löytynyt) kiveksen alkuja. Ne kiveksen alut olisi kasvaneet raskauden alkuaikana ku olin äidin mahassa. mutta luonto halusikin musta sitten naisen.
Aivojen tilalla ne.Löytyy kun aletaan tutkiin pääkoppaa tarkemmin .esim magneettikuvauksella.
Tuosta huolimatta moni tekee töitä vaativalla alalla asiantuntijana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli erääseen sairauteen liittyvä häiriö kun ei kuukautiset alkanut. Tuon perussairauden lisäksi multa löytyi syndrooma ja genotyyppi 46xy eli geneettisesti mies, mutta oikeasti nainen. Eli intersukupuolinen.
No mulla oli munasarjoissa kasvain ja joillain tapauksilla (ei kuitenkaan multa löytynyt) kiveksen alkuja. Ne kiveksen alut olisi kasvaneet raskauden alkuaikana ku olin äidin mahassa. mutta luonto halusikin musta sitten naisen.
XY-henkilöillä ei ole varsinaisia munasarjoja. Jonkinlaiset juosteet voi olla mutta munasoluja ei muodostu.
Siksi et olekaan lääkäri.