Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten täydellinen parisuhde - vain intohimo puuttuu

Vierailija
12.05.2014 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta neljä vuotta. Lapsia ei ole. Olemme kumpikin alle kolmekymppisiä, joten voisi kuvitella, että seksielämä kuuluisi nyt olla kiihkeimmillään. Toisin kuitenkin on. En tunne ollenkaan haluja poikaystävääni kohtaan. Suudelmat ja kosketukset eivät saa minussa juuri minkäänlaisia tunteita aikaan. Seksiä meillä oli alussa usein, pariinkin otteeseen päivässä. Nykyään hädin tuskin kerran kuussa, yleensä harvemmin. Seksin määrä on vähentynyt jo vuosia sitten. Oikeastaan aktiivista seksielämää oli vain ensimmäisen seurusteluvuoden aikana. Nykyään kun seksiin ryhdytään on se yleensä ihan hyvää, mutta aina en saa orgasmia. Yleensä harrastan seksiä poikaystäväni kanssa vain velvollisuuden tunnosta.

Poikaystäväni on muuten lähes tulkoon täydellinen: huomaavainen, tekee kotitöitä, komea, urheilullinen, hyvä koulutuksinen, käy töissä, ei petäisi koskaan ja tykkää samoista asioista kuin minä. Hän on paras ystäväni. 

Kyse ei kuitenkaan ole siitä ettenkö haluaisi seksiä ollenkaan. Haluja minulla kyllä löytyy ja pari viikkoa sitten baarissa tapasin miehen jonka kanssa olin melkein valmis pettämään poikaystävääni. Ihan vain seksin vuoksi. 

Me ollaan puhuttu seksin vähyydestä aina silloin tällöin, mutta poikaystäväni sanoo että hän toki haluaisi sitä enemmän, mutta ei häntä haittaa vaikka sitä on vähemmän. Olen sitten aina vain tyytynyt ajatukseen, että no ok meidän suhteessa sitä on vähän. Nyt olen kuitenkin alkanut tosissani pohtimaan, että riittääkö tämä enää minulle? Haluaisin harrastaa seksiä kovastikin, en vain syty poikaystävästäni.

Kysynkin nyt onko täällä muita jotka olisi olleet samassa tilanteessa? Tai kuulisin mielelläni kokemuksia myös muiden parisuhteista, onko teillä säilynyt intohimo vuosien jälkeekin? Olenko hullu jos lopetan muuten täydellisen parisuhteen sen takia ettei intohimoa löydy? Onko seksi niin tärkeää?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksileluja ollaan kokeiltu. Niiden kanssa on ihan kivaa, mutta ei niitä haluja siltikään ole.

Vierailija
22/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:35"]Olisiko aika puhua vaikka molempien seksitoiveista tai ehkä kokeilla jotain uusia seksileluja jne.?

[/quote]

Jos kumppani ei herätä himoja, niin ei siinä mitkään lelut tai keskustelut auta. Mun muuten täydellinen exäni olis saanut tehdä mitä tahansa tai tuoda vaikka koko aikuisten lelukaupan valikoiman meidän makuuhuoneeseen, ei se olis saanut mua häntä haluamaan. Teknisesti meidän seksielämä oli jo ihan täydellistä - ainoa vika siinä oli väärä vastapuoli. Halusin kyllä seksiä ihan hitosti mutta miestäni en halunnut, vaan puutteessani päädyin kuitenkin sillointällöin muita miehiä samalla ajatellen masturboimaan hänen vartaloaan apuna käyttäen, kun se nyt siinä saatavilla oli.

Joo, en ole katunut eroa, vaikken toista muuten niin hyvää miestä ole löytänyt. Ei vaan antanut moraali jäädä tuohon suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä puuttuu se pieni mutta niin tärkeä tekijä. Ja sen puute vaan kasvaa ajan myötä.

Olen vain yksi esimerkki mitä se voi olla, olimme intohimoisesti rakastuneita 20v sitten, olemme edelleen se intohimo on säilynyt! Lapsiakin muutama, toki nyt jo isoja. En voisi kuvtella elämää sinun tavallasi, tulet katumaan jos et vaihda!

Vierailija
24/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei tunnu olevan halua mieheesi edes normaalin verran. Se ei kyllä ole hyvä asia. Miten jaksat tulevat vuodet, kun jo nyt olet ollut lähellä pettämistä?

Vierailija
25/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sua pohjimmiltaan se, ettei poikaystävä enää himoitse sua? Jos poikkis itsekkäästi kaatais sut sillon tällön sänkyyn, niin haluaisitko sit miestä enemmän?

Vierailija
26/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tossusankari ei panomies

Vierailija
27/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa puolestaan ei toimi kovinkaan monet asiat, mutta seksi on tajunnanräjäyttävää. Olemme viisikymppinen pariskunta.

Ensimmäisessä avioliitossani oli ongelmana seksin vähyys. Viimeisen neljän vuoden aikana seksiä oli kaksi kertaa. Kun halu kuolee, sitä ei pysty herättämään. Silloin päätin, etten enää ikinä ryhdy suhteeseen, joka ei toimi seksuaalisesti.

Vaikka meillä on nykyisen mieheni kanssa monenlaisia ongelmia, olemme pysyneet yhdessä vahvan seksuaalisen siteen ansiosta. Se luo yhteenkuuluvuutta, synnyttää hellyyttä ja antaa voimaa rakastaa.

Vierailija
28/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka tekee kaiken pyyteettömästi ei naisia kauan kiinnosta

M30

Vierailija
29/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä poikki, ei se tuosta parane. Noi ongelmat tosin voi tulla uudessakin suhteessa.

Vierailija
30/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:07"]Mies joka tekee kaiken pyyteettömästi ei naisia kauan kiinnosta

M30

[/quote]

Mies, joka tekee asioita pelkkä pillunsaanti mielessä tai jättää kokonaan tekemättä, kiinnostaa vielä vähemmän aikaa.

Vierailija
31/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän samantapainen tilanne. Vika on tosin täysin minussa. Mies tekee kyllä aloitteita, mutta minua ei kiinnosta. Sitten, kun seksiä on, se on kyllä hyvinkin tyydyttävää ja mietin itsekin, miksi en halua. Olin ennen todella aktiivinen seksuaalisesti, mutta nyt halut ovat loppuneet "kuin seinään". Voisiko hormonaalisella ehkäisyllä olla vaikutusta? Tätä olen itse pohtinut mahdollisuudeksi omaan haluttomuuteeni. 

Vierailija
32/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni on juuri tuollainen kun teidänkin suhde. En ole antanut asian häiritä. Seksi on hyvää ja mieheni haluaa minua kovasti, se on minulle ihan ok. Myönnän että olen joutunut sisäisen seksipetoni vaimentamaan, mutta on muuten niin ihanaa olla tässä suhteessa, että se on sen arvoista. Pari kertaa olen törmännyt mieheen jota olen huomannut haluavani, ja sen jälkeen kaipaan tuota haluamista pari viikkoa, sitten unohdan sen taas. En ikinä pettäisi. Mieluummin näin kuin intohimoisessa, mutta muuten vaikeassa tai draaman täyttämässä suhteessa.

Vierailija
33/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:02"]

Ärsyttääkö sua pohjimmiltaan se, ettei poikaystävä enää himoitse sua? Jos poikkis itsekkäästi kaatais sut sillon tällön sänkyyn, niin haluaisitko sit miestä enemmän?

[/quote]

Kyllä hän joskus sitä tekeekin, halut eivät synny siltikään vaan hakeudun pois tilanteesta.

Vierailija
34/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:28"]

Meillä on vähän samantapainen tilanne. Vika on tosin täysin minussa. Mies tekee kyllä aloitteita, mutta minua ei kiinnosta. Sitten, kun seksiä on, se on kyllä hyvinkin tyydyttävää ja mietin itsekin, miksi en halua. Olin ennen todella aktiivinen seksuaalisesti, mutta nyt halut ovat loppuneet "kuin seinään". Voisiko hormonaalisella ehkäisyllä olla vaikutusta? Tätä olen itse pohtinut mahdollisuudeksi omaan haluttomuuteeni. 

[/quote]

Hormonaalisen ehkäisyn olen lopettanut yli vuosi sitten juuir tämän takia. Ei mitään vaikutusta :/

Vierailija
35/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 20:13"]

Pistä poikki, ei se tuosta parane. Noi ongelmat tosin voi tulla uudessakin suhteessa.

[/quote]

Tätä pelkäänkin. Entä jos aloitan uuden suhteen jossa intohimoa on taas aluksi, mutta se loppuu sitten taas kuten tässäkin suhteessa? Ja jos uusi suhde olisi muuten nykyistä huonompi? Sehän se tässä pelottaakin.

Vierailija
36/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän samantyyppinen suhde. Ollaan myös oltu yli neljä vuotta yhdessä, ja mies on kaikinpuolin "hyvä mies", mutta seksiä on nykyään aika harvoin. Asia häiritsee minua ehkä vähän kuin "periaatteesta", että seksiä pitäisi olla enemmän, mutta oikeasti ei hirveästi edes haluta, kun olen mieheni kanssa. Olen kuitenkin varmaan jollain tavalla "päättänyt" jäädä tähän, kaikesta huolimatta.

Vierailija
37/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, en minä tiedä. Joillekin seksi on tärkeämpää ja toisille ei niin tärkeää. Minäkään en halua miestäni, mutta pysyn yhdessä lojaalisuuden voimasta. Sängyssä sitten kuvittelen hänen paikalleen nuoruuden rakkauteni (jonka jättämistä olen kyllä monesti katunut). En koe tästä mitään syyllisyyttä, sillä olen kaiken miehelleni kertonut, mutta hän haluaa silti olla kanssani. Voipi olla jonkun mielestä outoa, mutta ajattelen, ettei kaikkea voi saada ja elämä on ihan ok näinkin.

Vierailija
38/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pohdinnat täällä. :( Kamalan vaikeaa. Ollaan ajatumassa eroon, mieskin alaa kallistumaan siihen suuntaan. Itse en haluaisi kuitenkaan erota, suhde on aivan täydellinen muuten. Exän kanssa mikään muu ei toiminutkaan kuin seksi, mutta tässä taas kaikki muu toimi paitsi seksi. 

Vierailija
39/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään tälläisessa suhteessa elävä löytänyt intohimoa myöhemmin, esim lasten jälkeen?

Vierailija
40/67 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastailee nyt vajaa neljäkymppinen nainen. Omat seurustelusuhteet kestivät aina ennen n. 4 vuotta, kunnes kyllästyin aina jossain vaiheessa seksiin ja oma (ihana ja huomaavainen) poikaystävä ei enää kelvannut. Tätä kierrettä jatkui neljän miehen kanssa ja mitä vanhemmaksi tulin, sen huonommaksi tarjonta tuli. Jotenkin olin niin naivi ja kuvittelin, että vaihtamalla se paranee. Todellisuudessa intohimoa kesti aina pari ekaa vuotta, jonka jälkeen seksihaluni vain katosivat. Miehet olivat tosiaan toinen toistaan huonompia, ensimmäinen miesystävä oli täydellinen, toinen oli väkivaltainen, kolmas äärimmäisen laiska, neljäs vähän hölmön yksinkertainen. En tiedä, onko vika minussa ja en vain osaa pitää intohimon liekkiä yllä. Kateeksi käy kyllä näitä pariskuntia, jotka vuodesta toiseen himoitsevat toinen toisiaan ja nauttivat hyvästä seksielämästä. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut nyt 2 vuotta ja olen huomannut, että taas seksihaluni ovat alkaneet lopahtamaan. Hän on kuitenkin hyvä tyyppi pitkästä aikaa ja olen päättänyt, etten laita häntä kiertoon, vaikka miten alkaa tökkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan