Mitä ihmettä? Sain nimettömän "rakkauskirjeen"
Tulin juuri töistä kotiin. Postipinon päällä odotti joku oudon näköinen kirje. Uteliaana tietenkin avasin sen heti. Kirje oli joltakin tuntemattomalta mieheltä (?). Kirjeessä mm. kehuttiin minua hyvin kauniiksi ja mukavan oloiseksi naiseksi. Kirjeen lähettäjä pahoitteli sitä että ei uskalla lähestyä minua muuta kun tämän kirjeen avulla, mutta haluaisi kuulemma tutustua minuun paremmin. Kirjeen lopussa oli lähettäjän puhelinnumero. Mitäköhän pitäisi tehdä :D.
Kommentit (60)
Olenko ainoa jonka mielestä tuo on vähän creepyä?
Nyt sitten järki käteen tuon nigerialaiskirjeen kanssa. Luultavasti sama kirje on lähetetty sadalle naiselle ja toivotaan, että joku rakkausromaaneja lukenut nappaa kiinni. Siellä on joku parhaassa tapauksessa taloudellinen hyväksikäyttäjä, pahimmassa sarjarais*aajamur*aaja .
Naisena kyllä pelkäisin, koska eihän normaali mies noin käyttäydy ja se voi olla vaikka mikä jätesäkkien suurkuluttaja.
Mä sain joskus teininä tuollaisen kirjeen. Selvisi aika pian, että oli siskon jekku 😂
Vierailija kirjoitti:
Olin lukion tokalla ja sain rakkauskirjeen postissa saman ikäiseltä pojalta joka kävi eri lukiota. Oltiin koko ala-asteen ja yläasteen samassa koulussa. Kirjeessä oli siis nimi ja hän kertoi miten rakastui minuun jo ollessamme kerhossa eikä ole saanut minua mielestään. Poika kertoi, kuinka ihasteli samettitakkiani ja kaikkea muutakin minussa, hiuksiani, silmiäni. Tilanne tuli ihan yllättäen, en osannut ajatella, että hän tuntisi noin voimakkaasti. Joskus huomasin miten hän ujosti katseli minua yläluokilla.
En tiennyt mitä tehdä ja aloin vältellä poikaa kaupoissa ym. tilanteissa mihin satuttiin yhtä aikaa. Asuttiin siis samassa pikkutaajamassa. Onneksi noita tilanteita ei tullut monta, koska nyt nolottaa ihan hitosti se miten käyttäydyin.
Jos hän sattuisi lukemaan tätä. Anteeksi Teemu. Jos kohtaisin hänet vielä, pyytäisin kahville jos hän olisi vapaa kuten minä nyt. Hän ei näytä olevan somessa, olen etsinyt häntä romantiikan kai
Teemu taisi hypätä katolta jo yli 10 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:09"]
Tulin juuri töistä kotiin. Postipinon päällä odotti joku oudon näköinen kirje. Uteliaana tietenkin avasin sen heti. Kirje oli joltakin tuntemattomalta mieheltä (?). Kirjeessä mm. kehuttiin minua hyvin kauniiksi ja mukavan oloiseksi naiseksi. Kirjeen lähettäjä pahoitteli sitä että ei uskalla lähestyä minua muuta kun tämän kirjeen avulla, mutta haluaisi kuulemma tutustua minuun paremmin. Kirjeen lopussa oli lähettäjän puhelinnumero. Mitäköhän pitäisi tehdä :D.
[/quote]
Mistä tiedät että kirje oli sinulle, jos siinä ei ollut nimeä?
Mistä tyyppi tiesi postilaatikkosi, eli asuntosi? Nimihän näkyy kyllä. Melkoinen stalkkeri.
Olishan se aika söpöä, jos joku ihana tyyppi tekisi noin. Harmi vaan ne lähestyjät on yleensä sellaisia tyyppejä, joista tulee jotenkin ahdistavat vibat irl.
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaapas nyt :D... Kannattaako mun ottaa yhteyttä tähän mieheen? Toisaalta tekisi mieli mutta jotenkin hämmentää tuo kirjeen lähettäminen, kuten tuossa ylempänä sanoinkin.
Miksi tuossa aiemmin kerroit että tulette juttuun hyvin?? Tiesit ulkonäönkin. Sinne vaan nyt roskisten luo odottamaan, sieltä ne muutkin roskat haetaan.
Posteljooni tainnut ihastua sinuun.
Osta prepaid-liittymä tai laita puhelimen asetuksista numeron näkyvyys pois päältä. Jälkimmäinen tapa ei vaikuta tekstareihin, mutta prepaidista voit myös tekstata. Facebook on ehkä hiukan creepyä? Tutustukaa varovasti pikku hiljaa, sopikaa treffit ja yhteinen ajanvietto muualle kuin jommankumman kotiin tai naapurijuorujen kohteeksi pihamaalle.
Tiedät jo miehestä jotain ja kirje oli ilmeisestikin ihan asiallinen. Ei kannata jättää vastaamatta vain siksi, että mielestäsi aloitteen olisi pitänyt tulla jonkin tietyn kaavan mukaan.
Minä olisin ällistynyt ihan mistä tahansa oikeasta, minulle kirjoitetusta kirjeestä. Olen saanut sellaisen viimeksi ....ee...joskus ysärin taitteessa?
Vierailija kirjoitti:
Osta prepaid-liittymä tai laita puhelimen asetuksista numeron näkyvyys pois päältä. Jälkimmäinen tapa ei vaikuta tekstareihin, mutta prepaidista voit myös tekstata.
Mitä ihmeen ideaa tuossa nyt enää on kun mies on jo osannut lähettää kirjeenkin oikealla nimellä kotiosoitteeseen?
Turha omaa identiteettiä enää on suojella kun se on selvästikin tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Sata vuotta vanha aloitus
😅.. lie ongelma jo selvinnyt. Ovatkohan päätyneet naimisiin asti 🤭. Mutta toisaalta, tarinan jatkoa ei tullut.. päästiköhän stalkkeri uhrinsa päiviltä? Murhamysteeri?
Onko joku ihastunut ja alkanut suhteeseen puolituntemattoman kirjeen lähettäjän kanssa? Ja mennyt naimisiin ja elänyt kirjeen lähettäjän kanssa onnellisina vuosikymmeniä?
Mun mielestä jotenkin söötisti, kekseliäästi ja hauskasti tehty, ei mitenkään outoa. Olisi ihan hauska saada tuollainen lappunen.
Illat ovat kohta pimeitä, mutta lämpimiä. Varo raiskausta.
rikollinen jännämies