Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä? Sain nimettömän "rakkauskirjeen"

Vierailija
12.05.2014 |

Tulin juuri töistä kotiin. Postipinon päällä odotti joku oudon näköinen kirje. Uteliaana tietenkin avasin sen heti. Kirje oli joltakin tuntemattomalta mieheltä (?). Kirjeessä mm. kehuttiin minua hyvin kauniiksi ja mukavan oloiseksi naiseksi. Kirjeen lähettäjä pahoitteli sitä että ei uskalla lähestyä minua muuta kun tämän kirjeen avulla, mutta haluaisi kuulemma tutustua minuun paremmin. Kirjeen lopussa oli lähettäjän puhelinnumero. Mitäköhän pitäisi tehdä :D.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko sä kiinnostunut tästä miehestä?

Vierailija
22/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:48"]

No ootko sä kiinnostunut tästä miehestä?

[/quote]

Tää mies on kyllä tos mukava ja komeakin. Lisäksi tullaan tosi hyvin juttuun, mutta... En tiedä :D. Tuo kirjeen lähettäminen ihmetyttää. Jos olisi pyytänyt vaikka kasvokkain kahville niin olisin voinut lähteäkkin, mutta miehen valitsema lähestymistapa lähinnä hämmentää :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:24"]

Nää on erikoisia tapauksia....mulle tulee n. kerran kuussa fb:n kautta tai sähköpostilla vastaavia ja kaikille asiallisille olen vastannut, että olen onnellisesti naimisissa ja saanut yleensä ihan kauniin, ymmärtävän vastauksen, mutta kiusallisia nää on silti :/

[/quote]Siis tuleeko näitä nigerialaistyylisiä myös ihan suomalaisilta? Onko nekään edes aitoja?

Itse sain ekaa kertaa kehuviestin tuntemattomalta suomalaiselta, ainakin nimen perusteella. Mitään siinä ei kyllä pyydelty eikä ollut numeroakaan, ja vähän outoa se kyllä ruman keski-ikäisen akan kehuminenkin tuntemattomalta on. Profiilikuvanikin kun on aika tavalla muokattu suotimilla.

[/quote]

Ei ne heti ala pyydellä, ekaks vaan kehutaan ja koitetaan saada se nainen mukaan viestimään. Myöhemmin sitten aletaan pyydellä yhtä ja toista kun sitä on ensin pohjustettu.

[/quote]Niin mä siis mietin että onko näitä "suomalaisiakin" nigerialaisia jo... puhekieltä kirjoitti kyllä, että tuntuisi että osaa oikeasti suomea, ja profiilissa on muitakin kuvia näkösällä ja kansikuva jne.

Noita englanniksi kirjoittaviahan on tullut mullekin ennenkin, kehutaan ja "olisi mukava tutustua", vaikka ei sitä tällä naamalla olettaisi, nähtävästi eivät katso edes profiilikuvaa ollenkaan.

Ja kohta tulee uusi, samoin sanoin, hiukan nimi eri muodossa.

Vierailija
24/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se A***o?

Vierailija
25/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos odottelet, että tapaat miehen "sattumalta" pihalla, roskiksella tms. ja otat puheeksi, että sait kirjeen... Siitähän se juttu sitten alkaa luistaa:) Näin siis siinä tapauksessa, että mies kiinnostaa sinua, ap.

Vierailija
26/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kertokaapas nyt :D... Kannattaako mun ottaa yhteyttä tähän mieheen? Toisaalta tekisi mieli mutta jotenkin hämmentää tuo kirjeen lähettäminen, kuten tuossa ylempänä sanoinkin.

Vierailija
27/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:53"]

Onko se A***o?

[/quote]

:D

Vierailija
28/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei "uskalla" lähestyä? 

Vierailija
29/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:56"]

Hei kertokaapas nyt :D... Kannattaako mun ottaa yhteyttä tähän mieheen? Toisaalta tekisi mieli mutta jotenkin hämmentää tuo kirjeen lähettäminen, kuten tuossa ylempänä sanoinkin.

[/quote]

No pakkohan sun on toi jotenkin ratkaista kun samassa piirissäkin asutte! Todella raukkamaista mieheltä.

Vierailija
30/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako se muuten täyspäiseltä se mies?

Vierailija
31/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:25"]

Hommaisin prepaid-liittymän ja siitä laittaisin, että ei kiinnosta ja ettei mua enää tarvi moisilla viesteillä lähestyä. Jos mies ei voi omalla nimellä ja naamalla lähestyä niin saa olla. Toivottavasti et saa stalkkeria perääsi, vähän siltä kyllä vaikuttaa.

[/quote]

Älyn jättiläisiä AV-mammoissa ?

[/quote]

No en mä sille antais vielä puhelinnumeroanikin, jos sattuu olemaan stalkkeri. Siksi prepaid, mulla kun on salainen numero ja tosissaan mietin kenelle sen annan. Ikävä kyllä näitä stalkkereita on. Mistä sitä tietää mikä tää mies oikein on? Mulle tuollainen nimetön kirje ei ole mikään romanttinen ja ihana juttu, olen siihen liian realisti. Mieluummin olen liian pessimistinen kuin liian sinisilmäinen.

Vierailija
32/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:59"]

[/quote]

No pakkohan sun on toi jotenkin ratkaista kun samassa piirissäkin asutte! Todella raukkamaista mieheltä.

[/quote]

Tottakai, mutta sitä tässä mietinkin että miten tämän tilanteen ratkaisen :D.

Vierailija
33/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita että et osaa vielä sanoa, ja kysy samalla miksi et tullut kysymään suoraan? Saatat saada hyvän vastauksen mikä vähentää miehen outoutta, ja toisaalta saat lisäaikaa vastata jos vastaus ei tyydytä.

Vierailija
34/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:59"]

[/quote]

[/quote]

Tottakai, mutta sitä tässä mietinkin että miten tämän tilanteen ratkaisen :D.

[/quote]

Sitähän kukaan ei sulle osaa neuvoa, koska vain itse tieät kuinka kiinnostunut olet tästä miehestä. 

Kirjoita sille kirje ja vie yhtä salaillen se sen tyypin postilaatikkoon... Heitä pallo takaisin sen nurkkaan. 

Vierailija
35/60 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:39"]

Aika greepyä jos aikuinen mies ei uskalla lähestyä henkilökohtaisesti kun samassa pihassakin vielä asuu. Tai olisi edes soittanut! 

Tuo olisi suloista jos kyseessä olisi lapsi. 

Mitä aiot tehdä? :O

[/quote]

Miksi alapeukut? Kyllä minäkin lapsena sain pojilta nimettömiä kirjeitä, mutta että aikuinen mies... Mikä sitä vaivaa? 

Vierailija
36/60 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukion tokalla ja sain rakkauskirjeen postissa saman ikäiseltä pojalta joka kävi eri lukiota. Oltiin koko ala-asteen ja yläasteen samassa koulussa. Kirjeessä oli siis nimi ja hän kertoi miten rakastui minuun jo ollessamme kerhossa eikä ole saanut minua mielestään. Poika kertoi, kuinka ihasteli samettitakkiani ja kaikkea muutakin minussa, hiuksiani, silmiäni. Tilanne tuli ihan yllättäen, en osannut ajatella, että hän tuntisi noin voimakkaasti. Joskus huomasin miten hän ujosti katseli minua yläluokilla.

En tiennyt mitä tehdä ja aloin vältellä poikaa kaupoissa ym. tilanteissa mihin satuttiin yhtä aikaa. Asuttiin siis samassa pikkutaajamassa. Onneksi noita tilanteita ei tullut monta, koska nyt nolottaa ihan hitosti se miten käyttäydyin.

Jos hän sattuisi lukemaan tätä. Anteeksi Teemu. Jos kohtaisin hänet vielä, pyytäisin kahville jos hän olisi vapaa kuten minä nyt. Hän ei näytä olevan somessa, olen etsinyt häntä romantiikan kaipuussani.

Vierailija
37/60 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lukion tokalla ja sain rakkauskirjeen postissa saman ikäiseltä pojalta joka kävi eri lukiota. Oltiin koko ala-asteen ja yläasteen samassa koulussa. Kirjeessä oli siis nimi ja hän kertoi miten rakastui minuun jo ollessamme kerhossa eikä ole saanut minua mielestään. Poika kertoi, kuinka ihasteli samettitakkiani ja kaikkea muutakin minussa, hiuksiani, silmiäni. Tilanne tuli ihan yllättäen, en osannut ajatella, että hän tuntisi noin voimakkaasti. Joskus huomasin miten hän ujosti katseli minua yläluokilla.

En tiennyt mitä tehdä ja aloin vältellä poikaa kaupoissa ym. tilanteissa mihin satuttiin yhtä aikaa. Asuttiin siis samassa pikkutaajamassa. Onneksi noita tilanteita ei tullut monta, koska nyt nolottaa ihan hitosti se miten käyttäydyin.

Jos hän sattuisi lukemaan tätä. Anteeksi Teemu. Jos kohtaisin hänet vielä, pyytäisin kahville jos hän olisi vapaa kuten minä nyt. Hän ei näytä olevan somessa, olen etsinyt häntä romantiikan kai

Ihana. Toivotaan että Teemu näkee tän

Vierailija
38/60 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pinoaa sinun postisi?

Vierailija
39/60 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:09"]

Tulin juuri töistä kotiin. Postipinon päällä odotti joku oudon näköinen kirje. Uteliaana tietenkin avasin sen heti. Kirje oli joltakin tuntemattomalta mieheltä (?). Kirjeessä mm. kehuttiin minua hyvin kauniiksi ja mukavan oloiseksi naiseksi. Kirjeen lähettäjä pahoitteli sitä että ei uskalla lähestyä minua muuta kun tämän kirjeen avulla, mutta haluaisi kuulemma tutustua minuun paremmin. Kirjeen lopussa oli lähettäjän puhelinnumero. Mitäköhän pitäisi tehdä :D.

[/quote]

Mistä tiedät että kirje oli sinulle, jos siinä ei ollut nimeä?

Jos joku runkku salaisesti ihailee, mistäpä hän tietäisi kohteen nimen kuoreen? Seuraamalla rappuun, näkee kämpän oven kuitenkin.

Vierailija
40/60 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:09"]

[/quote]

Mistä tiedät että kirje oli sinulle, jos siinä ei ollut nimeä?

🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän