Normaalit asiat jotka ällöttävät?
Ällöttääkö teitä jotkut asiat, jotka ovat enemmistön mielestä ihan normaaleja, neutraaleja asioita? Ihmettelen, että joitain ihmisiä ällöttää esim. toisten ihmisten varpaat :D
Kommentit (191)
Idut perunoissa! Hirveitä, en pysty edes koskemaan perunoihin jos niissä on pienen pienikin itu.
Kuihtuneet leikkokukat maljakossa. Yliällöttövä on kuihtunut Amaryllis, sellainen kookas jossa ne torvimaiset kukat on kuihtuneet pystyy ja niiden sisällä on jotain pitkiä ulokkeita. Hrrrr..
Minuakin oksettavat idut perunassa - hyi hyi yäk!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:21"]
Mä olen kerran hionut ihoani hiekkapaperilla ja voin lohdutukseksi sanoa, että ei se niin pahalta tunnu. Mutta koska hioin naamaani niin iho jäi tosi ällöttävän tuntuiseksi pitkäksi aikaa ja meikkivoide oli mahdoton saada levittymään tasaisesti.
[/quote]
Siis mitä ihmettä??
Miksi teit sen? Ja minkä tuntuiseksi se iho sitten oikein jäi? :o
Oman tukan peseminen. Se ällöttävä tunne kun vesi valuu tukasta vartaloa pitkin alas. Yäääääk.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:05"]
Ällöttää ajatus ihmisestä puunamassa ja putsaamassa ja
kynimässä karvojaan jatkuvasti. Ja vielä enemmän ällöttää
se fraasi, jonka jatkuvasti kuulee, eli että
jatkuva puunaaminen ja putsaaminen on "ajattelevaista toisia ihmisiä
kohtaan". Eiköhän suurin osa ihmisistä tee näitä asioita
ihan vain sen takia, että itselle tulisi raikkaampi ja itsevarmempi
olo, ja että itse saisi hyväksyntää toisilta ihmisiltä, eikä sen takia,
että ihmiset sydän syrjällään miettisivät oikeasti toisten tunteita
ja haluaisivat oikeasti parantaa heidän elämänlaatuaan.
[/quote]
Naulan kantaan!
Minä olen tuo, joka kirjoitti aiemmin siitä kuinka eritteet ällöttävät. Yritän kuitenkin olla käymättä esim. suihkussa liian usein, koska siitä on haittaa ihon hyvinvoinnille. Ja yritän antaa karvojen kasvaa luonnontilassa sellaisilla alueilla, jossa sänki hankaa ihon rikki jne (onneksi minulla ei sentään kainaloissa käy noin). Aina lukiessani av:lta näiden hygieniahysteerikkojen avauksia, alkaa ällöttää, koska syy niihin on ilmiselvästi kirjoittajien oma eriteällötys eikä niinkään pyyteetön halu huomioida kanssaihmisiä. He siis pyrkivät agitoimaan kaikki muutkin puleeraamaan itseään ihan hulluna, jotta heidän itsensä ei tarvitsisi ajatella eritteiden olemassaoloa. Minulle noista avauksista tulee mieleen vain eritteet ja sitten vielä tämä niitä koskeva kohtuuton ällötyksen tunne, josta itsekin kärsin. Oikea ällötyksen huippu!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:16"]
Siis mitä ihmettä??
Miksi teit sen? Ja minkä tuntuiseksi se iho sitten oikein jäi? :o
[/quote]
Olin teini ja mua rupes vituttaan finnit eikä normaalit kuorintavoiteet tehneet mielestäni tarpeeksi. :D
Siis iho jäi sellaseks tosi karheeks ja röpyliäiseks.
Tatuoinnit. Aivan puistattavan ällöttäviä. Iho tulee ihan kananlihalle moisia rumistuksia nähdessäni.
Rivi reijityksiä korvalehdessä. Tulee aina sellaisen nähdessäni mieleen että jos vähän nykaisisi korvalehdestä niin repeäisiköhän se ja jäisi käteen kuin reijitetty paperi (vessapaperi, muistivihkon sivu).
Kuiskaus. Hyi, tekee mieli läppästä kun joku pitää korvaani jotain supsutusta, ja jos telkkarissa joku kuiskaa niin vaihdan kanavaa.
Se kun joihinkin ruokiin, varsinki kastikkeisiin muodostuu semmonen ällöttävä kalvo
Käsivarret. Etenkin sellaiset nykyään tyypilliset salikäsivarret miehillä, niitä pitää sit näytellä kesällä vaimonhakkaajassa, punaruskeaksi palanut rusketus helottaen kuin grillattu makkara. Yrps.
- Pumpulin ääni, vastaleikatut kynnet joilla joutuu koskemaan narskuvaa pumpulia (wtf :D)
jes! 40!
Olen luullut että olen ainoa jonka mielestä pumpuli on ällöttävää!. Juuri se narskuminen ja epämiellyttävä tuntuma. Märkää pumpulia pystyn käsittelemään, mutta kuivaa en. Hyi, kylmät väreet tulee kun vain ajattelenkin.
Se, kun ei näe mitä veden alla on. Ja vielä pahempi jos näkee.. Eli miten päin vain, aina kammottaa :)
Sekin ällöttää jos joku kaivaa nenää. Yksi tuttu teki aina sitä että kaiveli oikein antaumuksella ja pyyhki pallerot sitten sohvaan tai mihin milloinkin kun luuli ettei kukaan näe, YÄK!!
Samat sanat :)
Inhottaa, vaikka kuinka kummatkin lilluisivat kylvyssä ennen seksiä. HYI.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:47"]
Minua inhottaa suuseksi. Tiedän, että monet pitävät sitä normaalina, mutta itse en pysty ottamaan kalua suuhun ilman kortsua, ja sittenkin vielä ällöttää. Ne hajut ja se lima, ja se koko epämukava asento, huh yök. (Enkä muuten halua olla myöskään saavana osapuolena.)
[/quote]
Tekohampaat. Tupee ja lasisilmä. Kovaääninen röyhtäily. Jonkin musiikkikappaleen epämääräinen hyräily ja hymmistely. Tuijottaminen. Naurun räkätys. Puhuminen syödessä.
Seksi vedessä, kylpyammeessa, saunassa tai meressä. Pelkään vain tulevaa emätintulehdusta.
Tuo varpaiden ja jalkojen inho on varmaan tyypillistä suomalaisille, koska esim. sandaaleja käytetään harvoin.
Pikään kuumassa maassa asuneena olen tottunut näkemään vaikka minkälaisia varpaita ja jalkoja, joten en enää hätkähdä niin pienestä. Alkuun kyllä inhotti erityisesti pitkät tai litistyneet varpaat, vaivasenluut, karvaiset varpaat, näkyvät jalkasienet ja syylät, kellertävät kynnet tai kovettuneet kantapäät, mutta kuten jo sanoin - kaikkeen tottuu ;-)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:08"]
kivespussin iho!! hyyyiiii, kuin nahkainen koirankakkapussi!!!!
[/quote]Taas naiset aiheuttavat impotenssia ja epävarmuutta nuorten heteromiesten keskuudessa vertaamalla miehen anatomiaa ulosteen säilytysvälineeseen. Mitähän jos miehet yleisesti yleisesti yhdistäisivät jonkun naisen ruumiinosan ulosteeseen?
-Mies 29v-
[/quote]Ei kaikki naiset ole todellakaan tuota mieltä!:O
Minusta kivespussien iho on ihanaa. :)
[/quote]Harmi että suurin osa on yläpeukuista ja alapeukuista tai niiden jakautumisesta päätellen.
-Mies 29v-