Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä niin kovin moni pitää itseään huikasenvan kauniina:) ov

Vierailija
01.02.2006 |

Minä olen vaatteet päällä ihan mukiinmenevän näköinen....mutta kun otan vaatteet pois on omasta mielestäni näky aika karmiva. Vaatteet päällä tosin kukaan ei tiedä sitä (olen 170 cm pitkä ja 53 kiloa eli hoikka). Ilman vaatteita minulla on jo vähän selluliittiä reisissä ja pyllyssä, raskausarpia reisissä, pepussa ja jenkkakahvoissa sekä suonikohju toisessa jalassa. Täällä mahtaa olla linjoilla varsinaisia ruusuja useampi...tai sitten kauniin naisen rima on eri korkeuksilla eri ihmisillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sunkin elämäsi olis paljon mukavampaa jos pitäisit itseäsi kauniina etkä murehtisi suonikohjujasi.

Vierailija
2/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauravat ja pilkkaavat kun sanon, että pitäis päästä kesä kuntoon.. " älä kuule viitti ku oot jo noin hoikka" , mutta mulla on kauhea riippunahka maha yms, enkä tiedä miten pääsen siitä eroon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kauniita ja hoikkia, älykkäitä akateemisia jotka ovat tietysti rikkaita ja joilla menee hyvin komean miehen kanssa omakotitalossa ;o)

Ei kai tällä nyt tavikset käy...

Vierailija
4/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesittehän, että on olemassa ns. fantasiamaailma, jossa asuvat missit, mallit ja filmitähdet - siellä kauneuden käsite on omanlaisensa.

tässä todellisessa maailmassa kauniiksi voi ja pitää itseään kutsua aivan kriteereillä, joiden mukaan te molemmat, 1 ja 3, olette kauniita.

kauneutta lisää se, että on itseensä tyytyväinen - hapannaama ei ole kaunis koskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi