Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net -ostajasta ei kuulu mitään, mitä teet?

Vierailija
01.02.2006 |

Hänelle laittamani meilit tulevat bumerangina takaisin. Ärsyttävää. Nyt on kulunut 3pv huudon sulkeutumisesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odotan jopa 2 viikkoa ennen kuin laitan uudestaan myyntiin. 3 päivää on aika lyhyt aika.

Vierailija
2/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kokeilin laittaa toisesta sähköpostistani viestin, joka meni perille ja asia hoitui heti. Ostaja ei ollut saanut meklarin viestiä ollenkaan. Eli ilmeisesti hänen sähköpostissaan oli jotain vikaa. Luukusta viestit eivät menneet perille, mutta gmailista meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ennen kaikkea neuroottiset myyjät, jotka ovat kirjoittamassa negaa 2-3 pv kuluttua. Isäni kuoli ja jouduin lähtemään äkkiä reissuun ja sen jälkeen (2pv) kun pääsin mailiin oli jo muutama nega. Onneksi poistivat. Ihan kuin ihmisillä huutis olisi nmr. 1 prioriteetti.

Vierailija
4/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka monta yhteydenottoyritystä mun pitää tehdä. Luulis ostajaakin kiinnostavan ottaa yhteyttä. Mutta tässäpä nyt sitten odotellaan.

Vierailija
5/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän siis ottaisi yhteyttä?

Vierailija
6/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä voi olla menoja että ei aina jouda koneen ääreen. Turhan aikaisin negan laitat jos aiot laittaa. On keksitty puhelimet jolla voi ottaa yhteyttä tarvittaessa jos sähköposti ei pelaa.

Vierailija
7/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista kyllä mihin olen huutoja laittanut

Vierailija:

Miksi hän siis ottaisi yhteyttä?

Vierailija
8/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille kun huutonet-ostokset eivät ole elämässä tärkeimpiä asioita. Jos sähköposti ei toimi, kokeile puhelinta tai tavallista postia.

Vierailija
9/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pv on kyllä vielä ihan normaali aika odotella yhteydenottoa, itse odottelen reilun viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi