Miksi suomalaiset äidit vaunuineen ovat yleensä lihavia
Kävin äsken Tallinnassa, siellä olivat äidit hyvin laihoja. Nättejäkin. kertokaa se!
Kommentit (30)
o sitä mieltä että miehet pääasiassa ovat hoikkia hyväkuntoisia itsestäänhuolehtivia sikspäkillä?
Vierailija:
Ei minuakaan minkään valaan kanssa nainti kiinnostaisi. Pyöreät naiselliset muodot ovat yksi asia ja läski toinen.Inhottaa katsoa uimahallissakin toisten makkaroita. Sääliksi käy miehet.
Vierailija:
Onko sun mies sitten samanlainen -likainen tukka ja kaljamaha? Sun lapsia käy sääliks....
Vierailija:
Onko sun mies sitten samanlainen -likainen tukka ja kaljamaha? Sun lapsia käy sääliks....
" ylipainoa on ja tukka on kamalan näköinen kun ei saa aikaseksi mennä kampaajalle. En meikkaa koskaan. Mutta mukavaa meillä on ukon kanssa, nauretaan paljon ja viihdytään toistemme seurassa."
Luulenpa että miehesi pitäisi sinusta enemmän ja sinä hänestä jos tekisitte itsellenne jotain..Eikö?
päähäsi joka niin sanoit? Onko tullut mieleen sellainen mahdollisuus ettei onni ja parisuhteen tila riipukaan osapuolten painosta vaan ehkä jostain ihan muusta?
Luulen että mies pitäisi minun ulkonäöstäni enemmän jos tekisin sille jotain, mutta en usko että pitäisi MINUSTA yhtään enempää. Itse olen oikein tyytyväinen mieheni ulkonäköön. En ala tykätä siitä enempää vaikka komistuisi.
Vierailija:
" ylipainoa on ja tukka on kamalan näköinen kun ei saa aikaseksi mennä kampaajalle. En meikkaa koskaan. Mutta mukavaa meillä on ukon kanssa, nauretaan paljon ja viihdytään toistemme seurassa."Luulenpa että miehesi pitäisi sinusta enemmän ja sinä hänestä jos tekisitte itsellenne jotain..Eikö?
mielestäni sellaiset tosi kulahtaneet naiset on katoava luonnonvara ja pelkästään pieni pulleus ei tee kenestäkään itsestään huolehtimatonta.
Ei täällä ainakaan näe paljon " rumia" äitejä :)
katselen juuri näitä ihmisiä, joita kadulla näen.
Oksettavaa luettavaa. Ja te muka naisia ja äitejä, surulliseksi vetää. Joo, joo, ei ole pakko lukea.... lähdenkin tästä oikeiden ihmisten puuhiin.
Mihinköhän ansaan mahdoin mennä?
Totta, mieheni on kultakimpale. Ja minä olen hänelle. Me olemme onnellisia.
21