Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoimmat/naurettavimmat lahjat, joita olet saanut?

Vierailija
17.08.2014 |

?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti osti minulle joululahjaksi mummomallisia alushousuja ja henkareita. Ilmeisesti määrä korvaa laadun.

Exältä sain kerran sähkökäyttöisen appelsiininpuristimen vaikka olen käsi keittiössä enkä omista edes kahvinkeitintä. Enpä ole koskaan ko puristinta käyttänyt. Samaisen exän vanhemmat kerran puolestaan antoivat valehtelematta rumimman kukkavaasin, mitä olen eläessäni nähnyt.

Olen aina luullut, että lahjan ostaminen minulle olisi maailman helpointa. Sen kun ostaa jonkun kirjakaupan top 10 -listalta niin ei voi mennä pahasti metsään.

Vierailija
102/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw ei oo mitään niin kamalaa kun lapsena saa pehmeitä paketteja :D mutta en oo ikinä saanu mitään huonoja lahjoja kerran jouluna iskä sai laastareita yhdeltä sukulaiselta iskä tykkäs se oli epätavallista ei huono. Ja äiti sanoi mulle pienenä tai meille (siskolleni myös) että ja sit kiitätte mummua vaikka ne on pehmeitä paketteja. Ja sain kerran mun enolta gta liberty city stories ja pitkään odotettu peli kuumin peli silloin GRANTURISMO 4 mä oon pelannut granturismoa 17 vuotta ja gta 12 vuotta aloitin kun olin 6v :)

Vierailija
104/113 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw ei oo mitään niin kamalaa kun lapsena saa pehmeitä paketteja :D mutta en oo ikinä saanu mitään huonoja lahjoja kerran jouluna iskä sai laastareita yhdeltä sukulaiselta iskä tykkäs se oli epätavallista ei huono. Ja äiti sanoi mulle pienenä tai meille (siskolleni myös) että ja sit kiitätte mummua vaikka ne on pehmeitä paketteja. Ja sain kerran mun enolta gta liberty city stories ja pitkään odotettu peli kuumin peli silloin GRANTURISMO 4 mä oon pelannut granturismoa 17 vuotta ja gta 12 vuotta aloitin kun olin 6v :)

Granturismoa aloitin ja olikohan se 11v:nä niin uusin silloin gta peli oli gta vc se oli eka gta peli minkä ostin.

Vierailija
105/113 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin häälahjaksi ravintolalahjakortti, joka oli vanhentunut jo pari kuukautta aikaisemmin. Lisäksi ravintola olisi sijainnut lahjan antajan kotipaikkakunnalla lähes 200 kilometrin päässä.

Vierailija
106/113 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ostaa minulle aina joululahjaksi näitä pitkähihaisia,trikoisia seksintappaja-yömekkoja.

Vedän sen sitten aina solidaarisuudesta päälle kun yökyläilevät meillä tai vice versa, mutta vain silloin.  Kehuu joka kerta miten onkin laadukasta materiaalia kun on vieläkin kuin uusi.  

Vierailija
107/113 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 17 -vuotiaana poikakaverilta joululahjaksi hiiren muotoisen koristeen joka piipitti kimeellä äänellä joululauluja kun painoi napista.

Vierailija
108/113 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran pussillisen hienoa pöytäsokeria. 

40 v mies sain veljebsä perheeltä vaaleanpunaisen teinien muistikirjan.

Lapsena inhosin saada kummilusikoita syntymäpäivänä. 

Vierailija
109/113 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran joululahjaksi korin, jossa oli mausteita, sokeria, jauhoja ja siirappia. Arvelen, että lahjoittaja oli tehnyt joulusiivouksen keittiön kaappeihinsa. 

Vierailija
110/113 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia kankaanpaloja joiden arvelin olevan ehkä räteiksi tarkoitettuja mutta eivät ainakaan imeneet likaa tai nestettä. 

Vierailija
111/113 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossupullo ja taskumatti, aivan sairaan tyhmä ja juntti lahja!!

Vierailija
112/113 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna annan sukulaisilleni Rispektii-kirjan. Heidän iästään riippumatta. On varmasti tuolla top 10 kirjojen listalla, mitä aiempi kirjoittaja kehui. Korvaan aiemmat huonot lahjani.

Vierailija
113/113 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyseli joululahjatoiveita ja sanoin että joku löysä yökkäripaita olis kiva. Tarkoitin semmoista isoa mukavaa pidemmän t-paidan mallista. Noh kun joulu koitti paketista löytyi viininpunainen isolla kukkaprintillä varustettu nilkkapituinen yö"paita". Sellainen mummotyylinen (olin silloin 19 tai 20). Nauroin vedet silmissä ja mies tästä suuttui vaikka mielestäni lahja oli hellyyttävä:D Oikeasti tosi lämmin ja laadukas on tämä yöpaita. En voi olla nauramatta mielikuvalle kun mieheni on ollut valitsemassa prisman naistenvaatepuolella kieli keskellä suuta että mikähän olisi paras:D

Mikä muuten on yökkäripaita? Krapulaöihin vaate? Kun alkaa yökkäämään niin on jo paita. Yöpaita se ei voi olla koska lempinimi ei voi olla pidempi kuin varsinainen nimi yöpaita.