Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoimmat/naurettavimmat lahjat, joita olet saanut?

Vierailija
17.08.2014 |

?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana sain koulussa sipulin synttärilahjaksi luokkakaverilta, jonka kanssa emme edes olleet kauhean läheisiä. En tajua, miksi tyttö edes tuhlasi aikaansa sipulin ostamiseen ja kouluun raahaamiseen. Mikään pilailija hän ei nimittäin ollut, joten tuskin tarkoitti sipulia läppänä.

Vierailija
82/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:24"]12-vuotiaana sain koulussa sipulin synttärilahjaksi luokkakaverilta, jonka kanssa emme edes olleet kauhean läheisiä. En tajua, miksi tyttö edes tuhlasi aikaansa sipulin ostamiseen ja kouluun raahaamiseen. Mikään pilailija hän ei nimittäin ollut, joten tuskin tarkoitti sipulia läppänä.

[/quote]

Oletko varma, että ei ollut kukkasipuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:02"]heh, muutama vuotta sitten sain synttärilahjaksi kumisaappaat. Mieheni toi niitä aamulla sänkyyn.

[/quote]

Mäkin olen saanut poikakaverilta kumisaappaat ja musta se oli ihan paras lahja! Oli sellaiset punaiset Nokian saappaat, jollaisia olin halunnutkin. Sain myös jonkun raaputusarvan ja kukkia. :D

Ne saappaat on muuten vieläkin käytössä, vaikka mies onkin jo ex.

Vierailija
84/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:24"]12-vuotiaana sain koulussa sipulin synttärilahjaksi luokkakaverilta, jonka kanssa emme edes olleet kauhean läheisiä. En tajua, miksi tyttö edes tuhlasi aikaansa sipulin ostamiseen ja kouluun raahaamiseen. Mikään pilailija hän ei nimittäin ollut, joten tuskin tarkoitti sipulia läppänä.

[/quote]

Oletko varma, että ei ollut kukkasipuli?

[/quote]

Niin, saattoihan se olla. Mutta sitä en saa koskaan tietää, koska äiti käytti sen ruokaan. Näytti muistaakseni kyllä ihan normaalilta punasipulilta

79

Vierailija
85/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin 10-11-vuotiaana mangasta ja animesta ja eikös täti sitten antanutkin minulle 19-vuotislahjaksi mangataskukirjoja!! Ihan hyviähän ne oli ja luin ne, mutta olen kyllä myös muuttunut kahdeksassa vuodessa, sitä täti ei hoksannut :)

Vierailija
86/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armas siskoni - tosi hyvätuloinen ihminen - antaa aina saamiaan ilmaisia yrityslahjoja eteenpäin. Jos tosiaan olisikin miettinyt, mitä antaa kenellekin, niin siitä olisin kiitollinen (hinnasta viis), mutta kun lahjoista näkee kilometrin päähän, että ei ole, kunhan on napannut jonkun ilmaiseksi saamansa roinan kaapista.

Vierailija
87/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:03"]En ole koskaan saanut huonoa lahjaa, koska osaan olla kiitollinen ihan mistä vaan. Ehkä siksi olen aina onnellinen ja iloinen, koska osaan olla tyytyväinen vähäänkin.

[/quote]

Jäkä jäkä blaa blaa sössön sössön.

Vierailija
88/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain mummolta joululahjaksi paketin kuivahiivaa.

Vierailija
89/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkupastilliaski. Ukkini naisystävältä joululahjaksi, oli vielä paketoitu...

Vierailija
90/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:53"]

Sloggin alushousut alle 25-vuotiaana avomiehen äidiltä. En käyttänyt silloin mitään sen tapaisiakaan, ja muutenkin halusin ihan itse ostaa alushousuni. En suosittele anopeille alushoushujen ostoa miniöilleen:)

[/quote]

Mä voitan sut, koska sain anopilta hänen vain pari kertaa käyttämiänsä alushousuja. Olivatkin puristaneet, mutta säälihän se olisi ollut hyviä kalsareita pois heittää :D

Toinen ikimuistoisen liikuttava lahja oli pullo Fructis-shampoota isoisältäni.

En ole näistä lahjoista pahastunut, koska tiedän molempien tulleen sydämestä. Vähän silti salaa hymyilyttää :)

Vierailija
91/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:03"]En ole koskaan saanut huonoa lahjaa, koska osaan olla kiitollinen ihan mistä vaan. Ehkä siksi olen aina onnellinen ja iloinen, koska osaan olla tyytyväinen vähäänkin.

[/quote]

Jäkä jäkä blaa blaa sössön sössön.

[/quote]

Jotenkin on ihan sairasta, että voi olla kiitollinen ihan mistä vaan. Kupasta, hatullisesta paskaa, heisimadosta suolistossa, siitä että sun päälle oksennetaan, kissanraadosta joululahjapaketissa?

Vierailija
92/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpa - kuin lahjan antaja polttaisi rahaa silmieni edessä

Vierailija
93/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika shampoossa?

Vierailija
94/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhtenä jouluna mieheltä kynttilän. Sama mies oli äidilleen ostanut useamman lahjan. Mä sain yhden kynttilän, jee. Muut siinä vieressä avas lahjojaan innolla ja mulla oli tasan se yksi kynttilä. Vitutti ja samaan aikaan tuntui pahalta. 

Vierailija
95/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:06"]

Sain yhtenä jouluna mieheltä kynttilän. Sama mies oli äidilleen ostanut useamman lahjan. Mä sain yhden kynttilän, jee. Muut siinä vieressä avas lahjojaan innolla ja mulla oli tasan se yksi kynttilä. Vitutti ja samaan aikaan tuntui pahalta. 

[/quote]

Minä niiiiin jaan tämän tunteen. Minä sain yhtenä jouluna - tadaa - en mitään mieheltäni. Yhdessä hänen ostamassa lahjassaan oli minun nimeni, mutta siinä oli myös lastemme ja hänen omakin nimensä. Uudet aterimet (tai lisää jo kerämäämme sarjaan). 

Oli oikeasti inhottava olla siinä, kun vieressä veljen vaimo avaa kahta henkilökohtaista lahjaansa mieheltään, toisella puolen äitini kiittää isääni lahjastaan. Ja minä. Minä istun haarukkapaketti sylissäni. Ja siis mies tiesi, että meillä ostetaan henkilökohtaisia lahjoja, minäkin ostin hänelle. Niin miksi juuri mun kohdalla hänen piti alkaa säästelemään. Lapsillekin oli useampi lahja häneltä. :´(  Kyllä minä koin oloni täysin nollatuksi. 

Vierailija
96/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joskus lahjaksi sen punaisen pikkukatekismuksen. Kaverisynttäreiltä.

Vierailija
97/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:52"]Dildo poikakaverilta. Varmaan ihan hyvää tarkoitti, mutta ei se nyt kovin romanttinen lahja ollut, en ollut kovin onnellinen, vaikken sitä näyttänytkään.

[/quote]

Itse olen asiakseni tämmöistä toivonut mieheltä ja saanutkin lahjaksi sitten :D

Vierailija
98/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exältä golf -aiheinen pöytäkello koska piti itse golfaamisesta. Itse en harrastanut golfaamista enkä ollut ikinä sitä edes kokeillutkaan...

Vierailija
99/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain taiteilija-sukulaiselta hänen tekemänsä aivan järkyttävän ruman ison taulun. Tai siis, sitä ei oltu kehystetty, vaan se oli rullalla. Poikaystäväni onnistui litistämään rullan muutossa ja siitä repesi yksi kulma. Nyt olen jo kaksi kertaa valehdellut taiteilijalle, että se on varastossa odottamassa seinälle laittoa.... 

Vierailija
100/113 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilta synttärilahjaksi kotifoliota.