Huonoimmat/naurettavimmat lahjat, joita olet saanut?
Kommentit (113)
Kirpparilta ostettu neulepipo (käytetty, huovuttunut, tupakalle haiseva) ja pöytäliina, jossa oli palojälki (ehkä tuhkakupista). Hesalainen mummoni lahjoitti ne ihan randompäivänä ja syntymäpäiväonnitteluiden kera :(
Exältä roskiksesta löytynyt sudokulehti jouluna. Rahat oli vähissä joo, mutta olisi vaikka luvannut hieroa mun hartioita tms. En tee mitään sudokuja ikinä.
Nykyiseltä mieheltä lämpömittari saunaan. Ei ollut oikein romanttinen lahja, kait oli ajatellut että olisi käytännöllinen sen pari kertaa vuodessa mitä saunotaan..
Vihaan golfia. Siis vihaan! Sain kuitenkin tämän tietävältä ystävältä golfkirjan synttärilahjaksi. (Hän oli saanut niitä töistä ilmaiseksi...)
Anoppi osti viime jouluna LASTENOSASTOLTA minulle topin jossa oli angry birds lintu. Vastasi ehkä aikuisten kokoa xs, olen kokoa 36 ja aika rintava.. Aloin käymään ennen joulua salilla ja tein vähän elämäntaparemonttia, anoppi ja hänen tyttärensä ovat kuin tynnyreitä joten koin topin pelkkänä vittuiluna :(
Häälahjaksi ystäväktä paketin värikkäitä maku kondomeja.
Mieheltäni jonka kanssa olin silloin seurustellut n.6kk sain lihansyöjäkasvin...
Tiesi että rakastan saada kukkia, mutta ehkä kuitenkin enemmän esim.ruusuja..
Olen nuorempana masentunut, ahdistunut ja yrittänyt itsemurhaa.
Olin ja olen edelleenkin ateisti. Äidilläni oli parikymppinen uskovainen tuttava, joka antoi joululahjaksi jonkun murrosikäisille tarkoitetun kirjan, missä jumala parantaa masennuksen ja auttaa ahdistuksessa plaa plaa vielä raamatun kohtien kanssa.
Pääsi melkein itku, sillä hyvinkin tiesi että en käänny uskoon eikä aihe kiinnosta yhtään sen enempää.
Ainiin tätä ennen riideltiin joulupöydässä uskosta perheen kesken, minä ja isä ateisteja vs äippä ja sen uskovaisystävät.
Annoin itse ysyävälleni vessapaperirullan
Anopilta saatu rikkinäinen keittiövaaka. Anoppi siis päätti yhtenä jouluna olla ekologinen ja kaivoi kaapeistaan kaikki lahjat. Mä sain ton keittiövaa'an. Harmi kun se oli rikki.
Anopilta miesten kaulaliina, minulle, silloin 29 v. naiselle... Oli varmaan saanu jostain ja ajatteli pääsevänsä halvalla. Rahaa hänellä toki olisi ollut kunnon lahjaankin.
Patterilla toimiva, miniminimini kokoinen KAHVIMAIDON VAAHDOTIN :D
Tuliaisia ulkomailta: pieni (n. 5x7 cm) pähkinäpussi paikallisesta kaupasta, koko perheelle yhteiseksi. Luultavasti jostain Lidlistä saa täälläkin noita samoja pähkinäpusseja....
Sain kerran kaverilta sellaisen seinäkoristuksen, joka oli ollut hänen lapsuudenkodissa esillä.
Mieheni antoi nyt jouluna Michael Bublé joululevyn ja hanskat lahjaksi. Yhteisarvo tuskin 20€ myönnän että pahoitin mieleni. Siksi tuli lipitettyä punkkua enemmän jouluna että turtuu olo.
Hirvipipo, useaan otteeseen anopilta. Ettei tultaisi ammutuksi, jos syksyllä liikumme metsässä esim. sienestämässä :)
Alushousut naapurilta. Oli ostanut tarjouksesta ja olivat liian pienet.
En ole koskaan saanut huonoa lahjaa, koska osaan olla kiitollinen ihan mistä vaan. Ehkä siksi olen aina onnellinen ja iloinen, koska osaan olla tyytyväinen vähäänkin.
Anopilta putkilon Hirudoid Fortea joululahjaksi.
Pupujen itsemurhakirja joululahjaksi muutamaa viikkoa itsemurhayrityksen jälkeen... Ei naurattanut.
Äitini antoi miehelleni lahjaksi isäni vanhan kauhtuneen villapaidan jossa reikiä. Siis miksi. Rahaa on ja paljon eikä meillä ole aina edes tapana aikuisia jouluna muistaa. Nätissä lahjapaperissa oli, rikkinäisessä luonnollisesti.