Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoimmat/naurettavimmat lahjat, joita olet saanut?

Vierailija
17.08.2014 |

?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhkyläinen feikki-mariskooli. Olin vielä siihen aikaan iittalalla töissä...

Vierailija
42/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta lahja ihmiselle joka ei kirppareilta tykkää sälää kotiinsa hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi lahjoitti minulle viime jouluna VESSAPAPERITELINEEN! Tiedän, että lahjoista pitäisi olla kiitollinen tuli mitä tuli, mutta kun avasin sen paketin, oli itkuun purskahtaminen lähellä. Tuli oikein "pidetty" olo.

Vierailija
44/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälahjaksi käytetty leivänpaahdin :D

Vierailija
45/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädiltä kaks pakettia mummomallin alushousuja kokoa 44. Oon kokoa 36, mutta tädin mukaan nykyvaatteet kutistuu pesussa niin paljon että pitää ostaa reilusti isompia :D

Vierailija
46/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta matkatuliaisiksi hotellin pikku shampoopullo.

Vierailija
47/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:15"]

[/quote]

Tiedän tunteen. Ex-miesystävä, joka oli kauniisti sanottuna "tarkka" rahasta, hehkutti jo ennen joulua moneen kertaan, että on ostanut minulle joululahjan. Tapaus oli toki ennenkuulumaton, sillä koskaan aiemmin hän ei ollut ostanut mitään lahjoja. No, tuli joulun aika ja sain "lahjan". Muovipussissa oli kirpparilta ostettu vanhojen naisten tikkitakki, jota oli joku aikoinaan tuunannut ompelemalla sisään vyötärön kohdalta, että takki olisi kurvikkaampi. Takki toki haisi vahvasti kirpparilta ja kaiken huipuksi vuori oli rikki eli vanua tursusi sieltä. "Lahjaa" ei ollut paketoitu. Arvelimme sitten yhdessä siskojen kanssa jälkeenpäin, että takki oli varmaan ostettu alepöydästä ja hinta noin. 20 senttiä... Lahjaa ei muka pitäisi arvostella eikä pilkata, mutta kyllä me vaan ulvottiin naurusta niin että pissat oli tulla housuun.

Vierailija
48/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex toi ulkomaan reissulta tuliaisiks kaks huoltoasemakahvin mukana saatua sokeripakkausta eli noin 2tl sokeria.. Lahjahan tuokin tavallaan on. Ja ei, en tosiaan ole niin tekopyhä, että väittäisin ilahtuneeni huomion osoituksesta, varsinkin kun juomia oli monta laatikollista ostanu itelleen..

Vierailija
49/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei , kevytuntsat on nyt pop

Vierailija
50/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojenhoitosetti, olin 16 vuotias eikä koppuraisia vanhuuden kovettamia kantapäitä ollut vielä syntynyt.

Lasten meikkisetti sydänpaketissa, olin 17v ja juu ei tullut käytettyä kertaakaan.

Vierailija
51/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:53"]

Sloggin alushousut alle 25-vuotiaana avomiehen äidiltä. En käyttänyt silloin mitään sen tapaisiakaan, ja muutenkin halusin ihan itse ostaa alushousuni. En suosittele anopeille alushoushujen ostoa miniöilleen:)

[/quote]  mun anoppi on lahjoittanut mulle useamman yöpaidan eron jälkeenkin. 

Vierailija
52/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojenhoitosetti, olin 16 vuotias eikä koppuraisia vanhuuden kovettamia kantapäitä ollut vielä syntynyt.

Lasten meikkisetti sydänpaketissa, olin 17v ja juu ei tullut käytettyä kertaakaan!

Vierailija
53/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten meikkisetti sydänpaketissa, olin 17v ja juu ei tullut käytettyä kertaakaan!

Vierailija
54/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolta joululahjaksi levyn taloussuklaata ja sukat :) oli kääritty folioon. Hän olisi alkoholisti, mutta omalla tavallaan oli ihan symppislahja :D

Vierailija
55/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:15"]

[/quote]

Tiedän tunteen. Ex-miesystävä, joka oli kauniisti sanottuna "tarkka" rahasta, hehkutti jo ennen joulua moneen kertaan, että on ostanut minulle joululahjan. Tapaus oli toki ennenkuulumaton, sillä koskaan aiemmin hän ei ollut ostanut mitään lahjoja. No, tuli joulun aika ja sain "lahjan". Muovipussissa oli kirpparilta ostettu vanhojen naisten tikkitakki, jota oli joku aikoinaan tuunannut ompelemalla sisään vyötärön kohdalta, että takki olisi kurvikkaampi. Takki toki haisi vahvasti kirpparilta ja kaiken huipuksi vuori oli rikki eli vanua tursusi sieltä. "Lahjaa" ei ollut paketoitu. Arvelimme sitten yhdessä siskojen kanssa jälkeenpäin, että takki oli varmaan ostettu alepöydästä ja hinta noin. 20 senttiä... Lahjaa ei muka pitäisi arvostella eikä pilkata, mutta kyllä me vaan ulvottiin naurusta niin että pissat oli tulla housuun.

[/quote]  minäkin hohotan täällä

Vierailija
56/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran joululahjaksi tuttavamieheltä taulun ylipainoisesta alastomasta naisesta jossa luki "Näytätkö sinä tältä 10 vuoden päästä?" Pakkasin taulun takaisin samaan pakettiin ja annoin sukulaiselleni lahjaksi tämän minulle osoitetun muka "kauniin lahjan". Ei ihme ettemme ole väleissä.

Vierailija
57/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran joululahjaksi tuttavamieheltä taulun ylipainoisesta alastomasta naisesta jossa luki "Näytätkö sinä tältä 10 vuoden päästä?" Pakkasin taulun takaisin samaan pakettiin ja annoin sukulaiselleni lahjaksi tämän minulle osoitetun muka "kauniin lahjan". Ei ihme ettemme ole väleissä.

Vierailija
58/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19-vuotiaana seurustellut kaksi vuotta poikaystäväni kanssa, kun anoppi antoi joululahjaksi lastenvaatteita. Onneksi lahjan antaja ei ollut paikalla pakettia avatessa. Katsottiin poikaystävän kanssa niitä kamoja hetki ihan silmät pyöreinä ja lopulta revettiin nauramaan. Nyt vielä viiden vuoden jälkeenkään ei ole lapsia suunnitteilla...

Vierailija
59/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen luokkalainen antoi aina kaikille kavereilleen lahjaksi omia vanhoja pyyhekumejaan ja penaaleita, sellaisia jotka eivät enää hänelle itselleen kelvanneet koska sai uudet. Niinpä hän toi saman lahjan myös minulle joka kerta, tosin osasin jo odottaa niitä.

Vierailija
60/113 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai parikymppisenä, joltain seurakunnan tädiltä Afrikan tuliaisiksi kamalan ruman istuvan virtahepo/seepra veistoksen, joka oli tehty jostain kovasta puusta ja haisi kamalalle.

Olimme juuri menneet naimisiin ja yhdessä siirrettiin vuorotellen istuvaa otusta pienessä kaksiossamme paikkaan, jossa sen oleminen vähemmän häiritsi silmää. Sellaista paikkaa ei löytynyt ja johonkin sen virtahevon lopulta hävitimme.