Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan...

Vierailija
01.02.2006 |

Perskele, että ottaa päähän, kun tuo reilu 2v poika läärää vähän väliä maidon kans. Hakee itse nokkamukin jääkaapista - juo vähän ja lopun läärää millon mihinkin. V.....aa, kun on vielä kallista maitojuomaa!!! Mitä teen tuon kanssa. Onhan se hyvä, että juo maitoa, mutta onko sitä pakko kaadella sohvalle, lattialle, pöydälle... sitten vielä ajelee leikkiautoilla siinä maidossa. Onko kenelläkään muulla tällaista? Saman tekee myös veden kanssa. Pitäähän lapsen juoda ja varsinkin tän meidän lapsen, kun kärsii ummetuksesta. Siksi en haluaisi juotavia laittaa käden ulottumattomiinkaan, mutta tämä yletön lääräys v.....aa... Apua kaivataan!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä nokkamuki, jossa on venttiili, mutta poika ei osaa siitä juoda. Ei siis saa tulemaan sieltä mitään. Nyt miehen kans sovittiin, että ei anneta enää pojalle maitomukia kuin ruokapöydässä. Ei siis enää pääse kuljeskelemaan huoneille.

Niin ja ei poika niin paljoa maitoa juo, että se ummetus siitä vois johtua. alle litran kovastikin saa maitotuotteita päivässä. Pakkohan sitä on jonkin verran sitä maitoa kuitenkin saada muutoin luusto kärsii kalkin puutteesta.

Kiitos kuitenkin neuvoista, ottaa vaan välillä niin päähän kun sotkee juomien kans ja toi maitojuoma kun on vielä 3 kertaa kalliimpaa kuin normaali maito. Normaalista maidosta saa vatsaoireita ja itkee seuraavana yönä.

Vierailija
2/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja kaikille samat säännöt. Eli KAIKKI ruoka ja juoma syödään/juodaan ruokapöydän ääressä, en kertakaikkiaan jaksa KOKO kämppää siivota ruoan-/juomien tähteistä päivät pitkät. Kyllä ne lapset tietää varsin hyvin missä saa juoda ja missä ei. Ainoa poikkeus on yöllä veden juonti joka on sallittu nokkamukista myöskin sängyssä, mutta sen suhteen ei ole ollut mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet silloin, kun lapsi hakee juomaansa?

Sanot, että syömiset ja juomiset tapahtuu keittiössä, eikä silloin leikitä. Eikös liiallinen maito juuri ummetusta aiheuta? Miksi et laita nokkamukiin vettä ja keittiön pöydän kulmalle odottelemaan, hakee sitten siitä hörpyn kun janottaa, laittaa mukin takaisin juotuaan eikä tosiaan kuljeskele ympäri asuntoa juomiensa kanssa. Ei ne ole mitään leluja, vaan juodaan paikallaan silloin kun on jano.

Vierailija
4/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ehkä kannattais kieltää sitä. Uhmaikänen kokeilee rajojaan ja jos et sitä kiellä niin hauskaa tulevaisuutta teille ;)

Vierailija
5/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt nyt saada kaiken juomisen sekä syömisen keittiöön, mutta miten saan sen vielä taottua isänsä kaaliin!!! Ja poika saa kyllä itekin otettua maidon kaapista, itse olen sillä välin hoitamassa/imettämässä vauvaa, laittamassa pyykkejä tms.

Syömisen olen saanut jo isänkin kaaliin taottua, että ei enää anneta kulettaa ruokaa muualle keittiöstä, mutta kun saisi vielä tuon juomapuolenkin. Tympii vaan kokoajan olla siivoamassa milloin mitäkin paikkaa, niinkuin mulla ei ois jo muutenkin työtä tarpeeksi kahdessa pikkuisessa - tää poika 2v2kk ja nuorempi 8kk.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi