Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä TV-sarjoja seurasit 90-luvun lopussa/2000-luvun alussa?

Vierailija
06.06.2014 |

Muistellaanpa vähän mitä mieleenpainuvaa vuosituhannen vaihteen aikoihin tuli telkkarista!

Itse olin ihan koukussa TV2:n uusiseelantilaiseen nuortensarjaan Klaani. Jossain vaiheessa tuli Summeri-nuortenohjelman yhteydessä, jota tuli myös seurattua.

Far Out kolmoselta oli hitti ihan vuosituhannen alussa. Kaverini fanitti hulluna Tatua ja Eekaa.

Toisen kaverin isosisko laitto aina Jyrkin taustalle pyörimään, kun tuli yläasteelta kotiin. (Me oltiin vielä ala-asteella..)

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melrose Place, Sinkkuelämää, Rimakauhua ja rakkautta, Puhtaat valkeat lakanat (90-luvun puolivälissä), Metsolat (90-luvun puolivälissä), Dallasin uusinnat, Villi Pohjola, Bumtsibum, Rooman sheriffi, Twin Peaksin uusinnat, Frasier, Mustan Kyyn uusinnat ym. ym. 

Vierailija
62/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

84 lisää: Villi Pohjolakin tuli vähän aiemmin jo, ei vanha jaksa muistaa, mikä oli 90-luvun alussa, mikä lopussa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustamo

Nooan perilliset

Vierailija
64/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 90-luvun alussa. Näitä ainakin katsoin: Poliisikoira Rex, Salatut elämät, Ruusun aika, Blondi tuli taloon, Ihmeidentekijät, Parhaat vuodet, Pokémon, Bumtsibum, Napakymppi, Franklin, Richard Scarryn touhukasmaailma.

Vierailija
65/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marienhofia katselin aina 90-luvulla koulun jälkeen. Tämän lisäksi Sunset beach, Dharma ja Greg, Frendit, Sinkkuelämää, Blondi tuli taloon, Ihmeiden tekijät, Kun taivas repeää ja jatko-osa Taivas sinivalkoinen ovat jääneet mieleen.

Vierailija
66/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullan alla

Vierailija
67/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin vieraissa ja Kalapuikkokeitto

Vierailija
68/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin vieraissa ja Kalapuikkokeitto

Vierailija
70/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roswell oli mun mielestä todella jännä ja koukuttava silloin aluksi... Ja monien jo mainittujen lisäksi tulee mieleen Saint Tropez, tuli sopivasti iltapäivästä/alkuillasta kun juuri pääsi kotiin. 

Vierailija
71/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melrose Place oli suosikkini 90-luvun lopulla.

Vierailija
72/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 02:14"]

On teillä kyllä ollut paska maku.

[/quote]

Niin vain tähänkin ketjuun löytyi se joku, joka nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Olisit nyt kuitenkin kertonut samalla sen omankin ''loistavan makusi'' :-)

Vierailija
73/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babylon 5! Sarja toi myös ensikosketuksen sosiaaliseen mediaan sfnetin uutisryhmän myötä, vaikka olinkin vain lurkkeri. Voi vitsit, nostalgia nostaa päätään.

Vierailija
74/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

China beach oli ihana sarja, muistan tunnarinkin vielä.

Vierailija
75/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaani, Salatut elämät, Tähtiportti, Frendit, Kauniit ja rohkeat....nyt en muista äkkiseltään enempää, vaikka varmaan yhtä sun toista tuli katsottua :)

Vierailija
76/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin kanssa katottiin sitä jotain sarjaa, missä mies heräsi alasti jostain metästä, ilman muistia, ei siis muistanu kuka oli ja mistä oli, mut tiesi kaiken muun maailmasta. Lisäksi seurasin Buffya, Angelia, Stargate SG-1:ä, Salaisia kansioita, Sinkkuelämää, ER, Dharma&Gregiä, Aliasta, Gilmoren tyttöjä, Mallimammat(?)-nimistä sarjaa, Amyn lailla, Kyle XY, Mullan alla, Cheaters, Crossing Jordan, Frendit, Ally McBeal, OZ, kaikki Kovat Lait, Felicity, Klaani, The Pretender, Älä kerro äidille, Viiden juttu, Sabrina teininoita, Profiler (Pimeyden sydän).

Apua, miten mä oon koskaan ennättänyt tehdä muuta ku kattoo telkkaria?!

Vierailija
77/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkkaan vuosia, mutta seuraavat ohjelmat tulee ekaksi mieleen: blondi tuli taloon, tuliportaat, elämän suola, salkkarit, roswell, xena, buffy vampyyrintappaja, angel, rysän päällä, aikavaras ja saint tropez. Ja varmaan sitten tuli katottua vaikka mitä muutakin terveisin tv-addikti -90.

Vierailija
78/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko reality sarjoja:

- paradise hotel 

- sinkkusaari tms (temptation island)

- sitten ranskalainen saippuaopera St. Tropez!

Vierailija
79/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah olin juuri tulossa kysymään että kuka muistaa paradise hotel-realityn. :D ihana!

Vierailija
80/100 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan sellaista sarjaa kun.. Passions? Liekö italia/espanjalainen sarja.. Missä oli noita.. Jolla poikanukke Timmy? Joka heräili henkiin? Oli jänskä! Vaikkei Se kovin pitkään pyörinytkään täällä :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi