Mitä TV-sarjoja seurasit 90-luvun lopussa/2000-luvun alussa?
Muistellaanpa vähän mitä mieleenpainuvaa vuosituhannen vaihteen aikoihin tuli telkkarista!
Itse olin ihan koukussa TV2:n uusiseelantilaiseen nuortensarjaan Klaani. Jossain vaiheessa tuli Summeri-nuortenohjelman yhteydessä, jota tuli myös seurattua.
Far Out kolmoselta oli hitti ihan vuosituhannen alussa. Kaverini fanitti hulluna Tatua ja Eekaa.
Toisen kaverin isosisko laitto aina Jyrkin taustalle pyörimään, kun tuli yläasteelta kotiin. (Me oltiin vielä ala-asteella..)
Kommentit (100)
Tuli viime kesänä katsottua ja oli edelleenhyvä. :-)
S Club 7!
sen lisäksi tietty Klaani, Lohikäärmekuningas, Salatut Elämät, Flipper, Merenneito, Kahden kerroksen väkeä, sit oli joku semmonen espanjankielinen soap opera, muistaako joku nimeä??
Rimakauhua ja rakkautta tuli joskus niihin aikoihin, loistava brittisarja.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:28"]Rimakauhua ja rakkautta tuli joskus niihin aikoihin, loistava brittisarja.
[/quote]
Ei niin loistava kuin muistat. Katsopa uudelleen.
Siskoni on noita
Emmerdale
salatut elämät :P (Lopetin, kun Nikkisen näyttelijä sai tarpeekseen)
Lapsen kanssa katsottiin teletappeja ja sittemmin hienona sarjana jäi mieleen Syrhämä.
Klaania mäki katoin,ihan huippu!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:28"]Rimakauhua ja rakkautta tuli joskus niihin aikoihin, loistava brittisarja.
[/quote]
[/quote]Mä olen katsonut tuon monta kertaa uusintana, kun ostin kaikki tuotantokaudet. On hyvä, edelleen! Itse seurasin tuohon aikaan ainakin Frendejä, mitähän niitä muita mahtoi olla...
Klaani oli todell hyvä, itse kanssa katsoin.
Frendit, se missä etsittiin tietoja netistä, passi ja hammasharja, bumtsibum, kokkisota
Joonas hytönen show oli hetken ihan ok, paritellen, darma ja greg, frasier, will & grace,
Kotikatu, kellarin kunkku
Niitä on paljon
Buffy, vampyyrintappaja
Frasier
Seinfeld
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:32"]Klaani oli todell hyvä, itse kanssa katsoin.
Frendit, se missä etsittiin tietoja netistä, passi ja hammasharja, bumtsibum, kokkisota
Joonas hytönen show oli hetken ihan ok, paritellen, darma ja greg, frasier, will & grace,
Kotikatu, kellarin kunkku
Niitä on paljon
[/quote]
En kyllä tiedä osuuko kaikki antamaasi ajankohtaan ja pisteet vielä sabrina teininoidalle sekä se siskoni on noita
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:30"]
[/quote]
[/quote]Mä olen katsonut tuon monta kertaa uusintana, kun ostin kaikki tuotantokaudet. On hyvä, edelleen! Itse seurasin tuohon aikaan ainakin Frendejä, mitähän niitä muita mahtoi olla...
[/quote]Muistin lisää: Aikavaras, 7. taivas, Salaiset kansiot, Selviytyjät alkoi joskus 2001 paikkeilla Suomessa.
Nämä on 90-luvun lopulta kun olin esikoisen kanssa kotona: House of Elliot ja joku missä oli 4 sisarusta perheineen ja niiden äiti (ainakin aluksi) tuli aamuisin sillä paikalla kuin nykyään heartbeat.
Minä katsoin jotain Leevin lauluista tehtyä sarjaa ja Kylmää rinkiä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:28"]Rimakauhua ja rakkautta tuli joskus niihin aikoihin, loistava brittisarja.
[/quote]
[/quote]
oli se minustakin hyvä :) silloin.
Salatut elämät.
Oli muuten varmaan sontaisinta aikaa tv:n historiassa. Ei yhtään huippuhyvää sarjaa tule mieleen! Kestosuosikkeja kuten Frasier tai NYPD Blue tehtiin yhä, mutta eivät ne ole millennium-sarjoja vaan vanhempaa aikaa.
:(