Suomen kaunein nainen?
Niin kuka on suomen kaunein nainen mielestäsi? :)
Kommentit (377)
Eräs Minna, joka ei edes tiedä olevansa huippukaunis. Vaatimaton ja ihana luonne.
SOFIA RUUTU. Kansainvälinen kaunotar! Sensuelli. <3
Sofia Ruutu on todella kaunis! Myös Emilia Seppänen on todella nätti :)
Monen lapsen äiti, isoäiti, jolla on vieläkin rakkautta silmissään ja sylissä tilaa. Sellainen on Suomen kaunein nainen!
Kauneus on hyvyyttä ja sydämen kauneutta. Ulkoisesti kliinisen "kaunis" muuttuu rumaksi hyvin helposti käytöksellään ja sanoillaan.
Didem özgun. Ei varmastikaan maailman miellyttävin tai älykkäin henkilö mutta kristus mikä kasvojen luusto, näyttää tietokoneella tehdyltä kun on niin täydellinen.
Maria Lund ja Piritta Hagman, joiden kummankin säteilevä olemus tekee myös vaikutuksen - kuten Julia Robertsillakin!
Miehän se olen tiätenkin.Eksää nyt sitä tiiä.Ookkona ihan tyhymä??
Vierailija kirjoitti:
Monen lapsen äiti, isoäiti, jolla on vieläkin rakkautta silmissään ja sylissä tilaa. Sellainen on Suomen kaunein nainen!
Kauneus on hyvyyttä ja sydämen kauneutta. Ulkoisesti kliinisen "kaunis" muuttuu rumaksi hyvin helposti käytöksellään ja sanoillaan.
Eiköhän tässä ketjussa kuitenkin haeta sitä ulkoisesti kauneita?!?
Harva meistä tuntee yhtäkään julkisuudenhenkilöä niin hyvin, että osaisi hänen sisäisen kauneutensa arvottaa.
Laura Malmivaara, Laura Birn ja Tuula Polvi.
Entinen mis Suomi Mira Salo
https://www.seiska.fi/Uutiset/Superkaunis-ex-missi-Mira-Salo-loysi-uude…
Hän oli jokunen vuosi sitten neljän tähden illallinen -ohjelmassa ja oli todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Laura Malmivaara, Laura Birn ja Tuula Polvi.
Laura Birn on todella kaunis
Ruusa Paakkari t:Lasti on lentänyt sen instakuville
Sanna Marin.
Muu voi yrittää, Sanna voittaa silti.
Sara Sieppi. On persoonallisen näköinen. Ei tusinamuija.
Ruusalla on täydellinen perse. T:mies38
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, Kiira Korpi saa miinuksia joiltain? Varmasti vain av:lla, onhan tuo noteerattu maailmanlaajuisestikin. Ihan tosi kaunis ja terveyden perikuva.
Itse kyllä mainitsisin Minna Parikan, ja sen HellsInkin tatuoijan jonka nimeä en tiedä mutta jonkun huuhaakanavan ohjelmassa taisi olla.
Tosi nätit piirteet ja esimerkkejä joilla paljon meikkiä ja laitettu olemus toimii :) Pipsa Hurmerinta myös.
Kai olen nättien hymyjen ja huulipunan perään vaikka olenkin nainen, ehkei nää niitä ihan kaikkien miesten ykkösiä olisi
Mielipidekysymys.
Kiira on kyllä todella kaunis, mutta itse arvostan erilailla kauniita naisia. Tämä on näissä kyselyissä hyvä muistaa, että aina jonkun mielestä se valtaosan mielestä kaunis on ihan hyvännäköinen. Se ei ole mollaamista, vaan yksittäisen ihmisen mielipide.
Susanna Laine