Suomen kaunein nainen?
Niin kuka on suomen kaunein nainen mielestäsi? :)
Kommentit (377)
Myönnettäköön, että minä🥰
-miekkosnainen
Kaikki ne meikittömät tai vähällä meikillä liikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo!! Jos täällä nimenomaan kysyttiin OMAA mielipidettä kauneimmasta naisesta, niin miksi täällä alapeukutetaan näin kiivaasti? Suomalaiset on niin kateellista ja katkeraa sakkia että huhhuh.
Mitä se nyt kateellisuuteen liittyisi, jos ei tykkää jostain tai tykkää jostain.
Kirjotat ’Sanni’, niin joku on samaa mieltä ja joku eri mieltä... siitä ne peukut.
Vierailija kirjoitti:
Alina Voronkova
Todellakin! Näyttävä, kaunis ja luonnollinen nainen. Somessa häntä seuranneena voi myös todeta Alinan olevan terve roolimalli nuorille naisille. Erottuu muista 10-luvun misseistä todellakin edukseen.
Susanna Koski 😍 Jäätävä Missi ja mikä (epä)inhimillinen sisäinen kauneus!
Vierailija kirjoitti:
Susanna Koski 😍 Jäätävä Missi ja mikä (epä)inhimillinen sisäinen kauneus!
Se on Sisäinen Kauheus!
Vierailija kirjoitti:
Satu Tuomisto
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, että ihan Suomen kaunein?!?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ex-missi-satu-tuomisto-ihastui-voin…
Vierailija kirjoitti:
Anne Pohtamo.
Hyi, virnuileva jeesustelija!
Sofia Ruutu, Vivianne Raudsepp ja Petra Korpi.
Ehkä näistä kauneine on Vivianne, en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Laura Ahola
Kävin kurkkaamassa, hän ei osaa kirjoittaa edes kesäpäivää oikein, aivoton ruma tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, Kiira Korpi saa miinuksia joiltain? Varmasti vain av:lla, onhan tuo noteerattu maailmanlaajuisestikin. Ihan tosi kaunis ja terveyden perikuva.
Itse kyllä mainitsisin Minna Parikan, ja sen HellsInkin tatuoijan jonka nimeä en tiedä mutta jonkun huuhaakanavan ohjelmassa taisi olla.
Tosi nätit piirteet ja esimerkkejä joilla paljon meikkiä ja laitettu olemus toimii :) Pipsa Hurmerinta myös.
Kai olen nättien hymyjen ja huulipunan perään vaikka olenkin nainen, ehkei nää niitä ihan kaikkien miesten ykkösiä olisi
Miksi Kiira Korven pitäisi saada vain yläpeukkuja. Minun mielestäni hän ei todellakaan ole Suomen kaunein, ei lähelläkään!
Ehdottomasti Sofia Belórf tai Maisa Torppa, juu ja olen ihan oikeasti tätä mieltä. Molemmat ovat todella kauniita vaikka eivät ihan "aitoja" olekaan.
Harvoin kukaan "missi" on Suomen kaunein. Aina ilmoitetetaan, että Suomen kauneimmaksi valittiin xxx. Totuushan on, että ei valittu Suomen kauneinta vaan valittiin missikisoihin pyrkineistä kaunein!
Susanna Laine tai Sara la Fountain