Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tomi Björck kilahti kritiikistä

Vierailija
02.05.2014 |

Ravintolakriitikko Anna Paljakka kirjoitti NYT-liitteeseen mielestäni ihan asiallisen kritiikin Tomi Björckin uusimmasta ravintolasta Brondasta. Siinä oli sekä kehuja että kritiikkiä joistain ruoista ja etenkin huonosta palvelusta. Tomi Björck sitten päätti kilahtaa tästä niin, että laittoi instagramiin kuvan itsestään Brondassa, jossa Paljakkaan viitaten mm. hashtagit #fuckyougranny ja #loskatsuuhun.

Björck älysi sentään poistaa tuon jonkun ajan kuluttua, joten en voi linkata siihen. Mielestäni aivan käsittämätöntä kusipäisyyttä julkkiskokilta. Toivottavasti mahdollisimman moni ehti nähdä tuon kuvan ja teki omat johtopäätöksensä.

Kommentit (673)

Vierailija
441/673 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK boikottiin heti paikalla, tuli ihan ällötys kun näki tuon perunamaaman taas telkkarissa.

Toisaalta hyvä kun hk muistuttaa että idiooteja ovat ja eipä tule vahingossakaan ostettua niiden tuotteita!

Vierailija
442/673 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:19"]

Joko ruokamyrkytyskeissi on selvinnyt?

[/quote]

Ei kai vielä, ei ainakaan ole julkisuudessa ollut mitään.

Todennäköistähän se on että huonot ja halvat raaka-aineet jota on käsitelty huonosti. Ovat sen aiheuttaneet ja samasta ravintolasta lähtöisin.

Ei todennäköisesti löysy muita muuttuvia tekijöitä niin paljoa että se yhdistäisi nämä ihmiset, kun käynti björkin ravintolassa.

[/quote]

Mutta Ellen Jokikunnaksen mukaanko ko sairastuneet haluavat vain julkisuutta. Että onhan se hienoo, kun saa kuuluisan ravintoloitsijan ruuasta taudin, jee, voi sitten paistatella julkisuudessa ja raportoida eritteistään.

[/quote]

Ellenhän on itse julkkis, joten on varmasti meitä kaikkia paremmin perillä, miten ne piirit toimii . Millähän kaikilla tavoilla se Ellen on mahtanut yrittää, ennen kuin tärppäsi xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/673 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö narsisti se on!

Vierailija
444/673 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safkaa-perhe on ollut äitienpäivänä aterioimassa Bronda-ravintolassa instakuvien perusteella.

Vierailija
445/673 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tässä loppupäässä ketjua yks vai kaks vai useampi tyyppi kirjoittamassa, mutta kysäisen kuitenkin vienosti... Olette ilmeisesti äärettömän raivon vallassa. Milloin se loppuu? Jos joku ihminen tekee virheen ja pyytää sitä anteeksi, hyväksyttekö sitä koskaan. Annatteko ikinä anteeksi?

Siis en itse ole käynyt missään Björkcin ravintolassa ja se NYT-liitteen arvostelu oli mielestäni ihan asiallinen, eikä siitä olisi pitänyt vetää palkokasvia nenäänsä, mutta ihmettelen silti tätä raivoa ja boikottia.

Vierailija
446/673 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:55"]

En tiedä onko tässä loppupäässä ketjua yks vai kaks vai useampi tyyppi kirjoittamassa, mutta kysäisen kuitenkin vienosti... Olette ilmeisesti äärettömän raivon vallassa. Milloin se loppuu? Jos joku ihminen tekee virheen ja pyytää sitä anteeksi, hyväksyttekö sitä koskaan. Annatteko ikinä anteeksi?

Siis en itse ole käynyt missään Björkcin ravintolassa ja se NYT-liitteen arvostelu oli mielestäni ihan asiallinen, eikä siitä olisi pitänyt vetää palkokasvia nenäänsä, mutta ihmettelen silti tätä raivoa ja boikottia.

[/quote]

Mä en ole kukaan noista raivoajista, kunhan ohiksena tätä ketjua olen lueskellut. Sen verran vaan kommentoin, että käsittääkseni Björk ole tätä asiaa kyllä pyytänyt anteeksi. Sehän vaan selitteli että vitsiä oli jne, mutta ei missään ole asiaa anteeksi pyytänyt ja myöntänyt että tuli mokattua. Ehkä homma olis mennytkin toisin, jos olis nöyrästi myöntänyt mokansa.

Vierailija
447/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa kunnon korvauksia myrkytyksestä!

Vierailija
448/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:25"]

Hohhoh. Ruokamyrkytyksen voi saada melkein mistä vaan, mistä tiedät miten niitä raaka-aineita on käsitelty siellä ostopaikassa. Voihan siellä olla kylmäketju katkennut eikä siitä ole kerrottu eteenpäin...

[/quote]

Kyllä nuo ongelmat olisi voitu jäljittää tukkuun, jos johtuisivat heistä. Turussahan oli vuosi-pari sitten tällainen tapaus. Lisäksi tavarantoimitus ns. paremmille ravintoloille oli vielä ainakin muutama vuosi sitten Helsingissä lähes monopolin käsissä. Jos siis vika olisi ollut tukussa, oletettavaa olisi, että vastaavia tapauksia olisi ilmaantunut muistakin ravintoloista. 

Vierailija
449/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkky-Björckki nousi jekuttajana Vesilasi-Välimäen ohi!

Vierailija
450/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa niitä korvauksia, varmasti maksavat. Ravintola on vastuussa, mutta ei se heidän vika ole, jos ostettu tavara on ollut pilaantumassa. Mutta tuo on kyllä totta, että sen pilaantuneen kaman voi jäljittää sinne tukkuun ja jos näin ei ole tapahtunut, niin ilmeisesti ravintolan säilytys on ollut puutteellista. Toisaalta emme tiedä vielä, mistä nuo ruokamyrkytyksen aiheuttaneet elintarvikkeet ovat ostettu, jos tosiaan jostain ulkomailta halvasta/harvinaisemmasta paikasta, voi olla vaikeampaa jäljittää... Mut hakekaa niitä korvauksia, kun se on nyt mahdollista.

Vierailija
451/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:48"]

Lidlissä on erinomaisen hyvää meetvurstia ja pippuri ym muitakin metukoita noin 10-12€ kilohintaan. Kartano nimiseltä tuottajalta. Paljon parempaa kuin HK: roska, joka yleensä maksaakin noin 20-30€ kilolta.

Joten HK boikottiin ja samoon Idiootti Björk!

[/quote]

Lidliä taas mainostaa Välimäen Hans. Hänelläkin on ollut omat kohunsa niin ravintoloiden kuin yksityiselämänkin puolesta. Nyt näyttää ilmeisesti hän saaneen synninpäästön. Tätä mietiskelinkin tuolla, että kuinka pitkä aika se on, että tämä riehunta ja paheksunta laantuu.... Reilu vuosi ilmeisesti. Samanlaista meuhkaamista oli niistä Välimäen vesilaseista ja sen fb-päivityksistä, mutta nyt tämä uusi kohu ajaa ohi ilmeisesti. Odotellaan vuosi, niin on Björckinkin sekoilut unohtunut ja joku uusi toope otsikoissa paheksuttavana.

Vierailija
452/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimäkihän on hyvä jätkä verratuna Björckiin!

Vierailija
453/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenet sairastuivat huippuravintolassa
Ravintola Gaijinin ruokamyrkytykset aiheutti mahdollisesti virus tai alkueläin.

Noin kuusikymmentä ihmistä sairastui ruokamyrkytykseen huhtikuun puolivälissä, kun he olivat ruokailleet helsinkiläisessä ravintola Gaijinissa.

Helsingin kaupungin ympäristövirasto vahvistaa, että ruokamyrkytys on ravintolasta peräisin, mutta sen aiheuttaja on vielä hämärän peitossa.

http://www.hs.fi/kaupunki/Ravintola+Gaijinin+ruokamyrkytykset+aiheutti+mahdollisesti+virus+tai+alkuel%C3%A4in/a1400636900844

Luotettavuus

Asioinnin turvallisuus

Tietosuoja

Lapsiturvallisuus

Asenna ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi

Vierailija
454/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:27"]

Välimäkihän on hyvä jätkä verratuna Björckiin!

[/quote]

No etsipä ne vesilasikeissin keskustelut. Ihan samanlaista lyttäämistä oli silloin, nyt on vaan unohtunut. Vuoden päästä se Björckikin tuntuu taas hyvältä jätkältä kun on joku uus jota riepotella.

Vierailija
455/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Tomi Björckin haastattelun Mimmeistä ja etsin koko ajan sanaa "ilmoitusliite" puolentoista aukeaman kokoisen jutun reunoilta, niin propagandistinen se oli. Oliko MN lähettänyt toimittajan Sri Lankaan Björckin mukana, oliko hän mahd.  freelancerina maksanut matkansa itse, oliko sen maksanut World Vision (joka mainitaan jutussa), vai oliko sen maksanut Björck-Wikbergin firma? 

Juttu alkaa siitä, miten Björck epäitsekkäästi opettaa parempaa ruokakulttuuria kehitysmaan äitiysklinikalla ja loppuu siihen miten hän koki Anna Paljakan ihan asiallisen Brondakritiikin Nyt-liitteessä loukkaavana (oli jet lagia ja kaikkee). Siinä välissä puhutaan hänen lapsuudestaan eroperheessä, miten kovaa työtä hän on jo teinistä lähtien tehnyt ja miten hän haluaa olla enemmän lastensa kanssa kun toinen lapsi pian syntyy. Voi nyyh. Ja yök. 

Paljakka tuskin on järkyttynyt tästä kaikesta, hän on tehnyt vain työtään. Björck-Wikbergin "ravintolaimperiumin" kannattaisi palkata spin doctor hoitamaan ulkoista tiedotusta. Björck joko laittakoon ruokaa tai hankkikoon lisää tatskoja. 

227 (ja 567)

Vierailija
456/673 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun se HK:n lihamainos tulee tv:stä, mulle tulee mieleen vaan, että mällilihaa. (En siis tule ko. lihaa ostamaan mielleyhtymän takia.)  Aina kun näen kyseisen henkilön pärstän, niin mällit tulee mieleen. Ei voi enää mitään. Valitettavasti. Mulle toi jätkä tulee aina olemaan mällikokki. No can do..

Vierailija
457/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:17"]

Kaveri on ihan läpimätä limanuljaska, varmasti on ollut probakandaa koko juttu ja mies itse maksanut koko jutun!

Olen 17 vuotta tehnyt helvetisti duunia enkä todellakaan ole syntynyt tänne hakemaan helppoa elämää. Teen keskimäärin 17 tunnin päiviä, joihin kuuluu duunia ja treenaamista. En tunne olevani etuoikeutettu, sillä koko bisnes on syntynyt omalla työlläni. Jos tekisin töitä pelkästään raha tai tittelit edellä, olisin nopeasti hakoteillä. Onnistuminen keittiössä on minulle kuin orgasmi, Tomi sanoo.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/huippukokki_tomi_bjorck_aivan_kuin_hakemalla_haettaisiin_epaonnistumistani

Vitunsaatananvituralleen taas idiootti björck ei taas oikeen ymmärrä asioita.
Ei treenamisella ja töillä ole mitään yhteyttä keskenään.

Minäkin teen helvetisti duunia, keskimäärin 24 tuntisia päiviä joihin kuuuluu duunia ja treenamista, unta ja kaikkea muutakin, elämä on duunia ja sitä teen 24/7 koko ikäni!!! Maksan myös omat probakanda juttuni ja kustannan vielä toimittajan mukaani niille!

Olen tehnyt sitä jo siitä lähtien kun synnyin.

Kun keittiössä vikittelen tarjoilijoita ja kokkityttöjä se on minulle kuin orgasmi ja usein saankin loskat housuuni!

Tai ruikin ne työntekijöiden päälle sekä sisään! Joskus toivon kumminkin että grannyjä olisi lähettyvillä jotta nille vois laittaa loskat suuhun.
Olen sisäinen sankarini ruma idiootti,narsistinen, imelä ja limainen vaikka en sitä itse tajuakkaan!
Olen narsisti ja vähää-älyinen sekä ylpeä siitä!
Onhan nimeni Björck! Tomi Björck!

[/quote]

Lääkkeet! Hyvä toisaalta, että saat noita patoutumia purettua tälleen kätevästi nimettömänä. Aika tavalla tunteisiin mennyt tää juttu sulla... Koita jaksaa. Kyllä se ajan kanssa helpottaa.

Vierailija
458/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"probakandaa" Hahahahahaha!!! Tietenkin on, jos joku juttu poikkeaa av-hullujen mielipieteistä, niin tietenkin sen on pakko olla joku salajuoni ja illuminati.

Vierailija
459/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hieno juttu!

Minäkin teen helvetisti duunia, keskimäärin 24 tuntisia päiviä joihin kuuuluu duunia ja treenamista, unta ja kaikkea muutakin, elämä on duunia ja sitä teen 24/7 koko ikäni!!! Maksan myös omat probakanda juttuni ja kustannan vielä toimittajan mukaani niille!

Olen tehnyt sitä jo siitä lähtien kun synnyin.

Kun keittiössä vikittelen tarjoilijoita ja kokkityttöjä se on minulle kuin orgasmi ja usein saankin loskat housuuni!

Tai ruikin ne työntekijöiden päälle sekä sisään! Joskus toivon kumminkin että grannyjä olisi lähettyvillä jotta nille vois laittaa loskat suuhun.
Olen sisäinen sankarini ruma idiootti,narsistinen, imelä ja limainen vaikka en sitä itse tajuakkaan!
Olen narsisti ja vähää-älyinen sekä ylpeä siitä!
Onhan nimeni Björck! Tomi Björck!

Vierailija
460/673 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itse lääkkeiden tarpeessa kun niistä höpöttelet, sinulla taitaa myös tunnepuoli heittelehtiä pahasti kun senkin tuot esiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi