Mikä on mielestäsi inhottavin ilmaus rakastelusta puhuttaessa?
Kommentit (148)
Jaa... mä taas oon sitä tyyppiä, että harvoin rakastelen. Rakastelu on sellaista vähän ujoa, varovaista, seivää ja rauhallista touhua. Paneminen ja nussiminen on enemmän sitä, mitä mä harrastan, ja ne kuvaakin asiaa paremmin. Että on rajuutta ja vauhtia, eikä mitään hivelyä ja lääppimistä.
Mutta noi viikseen vetäsyt yms. on vähän tyhmiä, eikö asiasta voi puhua oikealla nimellä...
Minä rakastelen vaimoni kanssa, mutta nussin vieraiden naisten kanssa.
"Sitä mimmiä vois vaikka painaa"
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:54"]
Mun tekee pahaa kuulla miesten puhuvan keskenään "polkemisesta" tai "laittamisesta". Kävitsä polkee sitä, aiotsä laittaa sitä tänään tms ilmauksissa. Miten voi puhua toisesta noin alentavaan sävyyn?
[/quote]
Mennyt termit sekaisin: laittaa eli valmistaa ym. ja panna eli työntää ym. Rahaa ei voi laittaa pankkiin, ellei sitten silitä sitä suoraksi ja suihkauta hajuvettä.
Mies sanoi kerran: "Saisitko sä tohon jotain eloa?"
Kuksiminen on onnetonta tikittämistä. Siksakilla ei varmaan osu ja muutenkin tökkii aika pinnallisesti... Suorituksen jälkeen väitetään, että bylsittiin..
Kamalimpia on köyriminen, jörniminen, hässiminen ja nussiminen.
"Hyväksyttyjä" ilmaisuja on paneminen, laatuajan harrastaminen, seksin harrastaminen ja kysäisy "voiskos meillä olla vähän läheisyyttä tänään". Kumpikin tietää mitä se tarkoittaa.
Nussia, nusauttaa, nusutella, nusasta jne., rakastella ja ehkä kaikista pahin tuo pupuilla. Itse puhun panemisesta tai seksin harrastamisesta.
Pupuilla tai hyi yrjö sentään, seksitellä.
Jopa kaverini keksimä uudissana "nyrskyttää" on parempi.
Päästä pukille on aika hirveä ja naista alistava.
luin sanan seksitellä, ja nuudelit purskahti ulos suusta! alan käyttämään, on niin nolo että jo aika cool:DDDDD
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:54"]
Mun tekee pahaa kuulla miesten puhuvan keskenään "polkemisesta" tai "laittamisesta". Kävitsä polkee sitä, aiotsä laittaa sitä tänään tms ilmauksissa. Miten voi puhua toisesta noin alentavaan sävyyn?
[/quote]
Mennyt termit sekaisin: laittaa eli valmistaa ym. ja panna eli työntää ym. Rahaa ei voi laittaa pankkiin, ellei sitten silitä sitä suoraksi ja suihkauta hajuvettä.
[/quote]
Millä tavalla tolla on muka termit menny sekasin jos hän ei tykkää siitä että jotku puhuu seksistä laittamisena. Lol
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:54"]
[/quote]
[/quote]
Millä tavalla tolla on muka termit menny sekasin jos hän ei tykkää siitä että jotku puhuu seksistä laittamisena. Lol
Pupuilla ja heilutella peittoa on jotain niin sievistelevää äitimamma-sanastoa, että puistatukset tulee samantien.
Ihankuin vauvaa tehdessä ei voisi sanoa, että eilen pantiin ja toissapäivänäkin. Ei, vaan pitää punastellen kierrellä ja kaarrella, että mies tuli kotiin ja tossa just tikuttelin ovista ja plussa tuli niin täytyy kai mennä vähän pupuilemaan ja peittoa heiluttelemaan. Ja kyse on kuitenkin nettipalstoista, livenä en ole onneksi koskaan ko. ilmaisuja kuullut.
Meillä mies käyttää useinkin nusasta sanaa. Ja se kuulostaa jotenkin naurettavan lapselliselta, ettei sitä voi edes ottaa vakavasti. Käyttäis mielummin sanaa nussia. Mä haluun nussia sua ku, että mä haluun nusasta sua. Samassa yhteydessä kuulee sanaa nusutella. Vielä pahempi. Pidän ronskimmista tavoista esittää asiansa.
Minusta rumin ilmaisu on "nussia", samaten sen väännös nusaista.
Kaikki mukahauskat kiertoilmaisut ovat naurettavia, mutta eivät huvittavia.
Kaikki alatyyliset ilmaisut ovat rumia ja alentavia. Minua ei kuitenkaan haittaa jos esim. miehet keskenään käyttävät näitä ilmaisuja.
Jos joku ehdottaa minulle seksiä, niin silloin parasta olla edes vähän romantiikkaa mukana. Silloin mennään hempeillä ehdotuksilla, halailu, kiehnääminen, lempiminen jne. Se ei tarkoita sitä että seksi ei olisi maukasta ja monipuolista, lämmittely vain pitää tehdä romantiikan näkökulmasta, ei rajusta, brutaalista suunnasta.