Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi inhottavin ilmaus rakastelusta puhuttaessa?

Vierailija
02.05.2014 |

Hässiä. :-X

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rumin ilmaisu on "nussia", samaten sen väännös nusaista.

Kaikki mukahauskat kiertoilmaisut ovat naurettavia, mutta eivät huvittavia.

Kaikki alatyyliset ilmaisut ovat rumia ja alentavia. Minua ei kuitenkaan haittaa jos esim. miehet keskenään käyttävät näitä ilmaisuja.

Jos joku ehdottaa minulle seksiä, niin silloin parasta olla edes vähän romantiikkaa mukana. Silloin mennään hempeillä ehdotuksilla, halailu, kiehnääminen, lempiminen jne. Se ei tarkoita sitä että seksi ei olisi maukasta ja monipuolista, lämmittely vain pitää tehdä romantiikan näkökulmasta, ei rajusta, brutaalista suunnasta.

Vierailija
62/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastaa rasvamonttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... mä taas oon sitä tyyppiä, että harvoin rakastelen. Rakastelu on sellaista vähän ujoa, varovaista, seivää ja rauhallista touhua. Paneminen ja nussiminen on enemmän sitä, mitä mä harrastan, ja ne kuvaakin asiaa paremmin. Että on rajuutta ja vauhtia, eikä mitään hivelyä ja lääppimistä.

Mutta noi viikseen vetäsyt yms. on vähän tyhmiä, eikö asiasta voi puhua oikealla nimellä...

Vierailija
64/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastelen vaimoni kanssa, mutta nussin vieraiden naisten kanssa.

Vierailija
65/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulata tai juntata

Vierailija
66/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä mimmiä vois vaikka painaa"

Vierailija
67/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puikottaa.

Vierailija
68/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:54"]

Mun tekee pahaa kuulla miesten puhuvan keskenään "polkemisesta" tai "laittamisesta". Kävitsä polkee sitä, aiotsä laittaa sitä tänään tms ilmauksissa. Miten voi puhua toisesta noin alentavaan sävyyn?

[/quote]

Mennyt termit sekaisin: laittaa eli valmistaa ym. ja panna eli työntää ym. Rahaa ei voi laittaa pankkiin, ellei sitten silitä sitä suoraksi ja suihkauta hajuvettä.

Vierailija
69/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi kerran: "Saisitko sä tohon jotain eloa?" 

Vierailija
70/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuksiminen on onnetonta tikittämistä. Siksakilla ei varmaan osu ja muutenkin tökkii aika pinnallisesti... Suorituksen jälkeen väitetään, että bylsittiin..

Vierailija
71/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalimpia on köyriminen, jörniminen, hässiminen ja nussiminen.

"Hyväksyttyjä" ilmaisuja on paneminen, laatuajan harrastaminen, seksin harrastaminen ja kysäisy "voiskos meillä olla vähän läheisyyttä tänään". Kumpikin tietää mitä se tarkoittaa. 

Vierailija
72/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussia, nusauttaa, nusutella, nusasta jne., rakastella ja ehkä kaikista pahin tuo pupuilla. Itse puhun panemisesta tai seksin harrastamisesta.

Vierailija
73/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuilla tai hyi yrjö sentään, seksitellä.

Jopa kaverini keksimä uudissana "nyrskyttää" on parempi.

Vierailija
74/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä pukille on aika hirveä ja naista alistava.

Vierailija
75/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin sanan seksitellä, ja nuudelit purskahti ulos suusta! alan käyttämään, on niin nolo että jo aika cool:DDDDD

Vierailija
76/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:54"]

Mun tekee pahaa kuulla miesten puhuvan keskenään "polkemisesta" tai "laittamisesta". Kävitsä polkee sitä, aiotsä laittaa sitä tänään tms ilmauksissa. Miten voi puhua toisesta noin alentavaan sävyyn?

[/quote]

Mennyt termit sekaisin: laittaa eli valmistaa ym. ja panna eli työntää ym. Rahaa ei voi laittaa pankkiin, ellei sitten silitä sitä suoraksi ja suihkauta hajuvettä.

[/quote]

Millä tavalla tolla on muka termit menny sekasin jos hän ei tykkää siitä että jotku puhuu seksistä laittamisena. Lol

Vierailija
77/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:54"]

[/quote]

[/quote]

Millä tavalla tolla on muka termit menny sekasin jos hän ei tykkää siitä että jotku puhuu seksistä laittamisena. Lol

Vierailija
78/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuilla ja heilutella peittoa on jotain niin sievistelevää äitimamma-sanastoa, että puistatukset tulee samantien.

Ihankuin vauvaa tehdessä ei voisi sanoa, että eilen pantiin ja toissapäivänäkin. Ei, vaan pitää punastellen kierrellä ja kaarrella, että mies tuli kotiin ja tossa just tikuttelin ovista ja plussa tuli niin täytyy kai mennä vähän pupuilemaan ja peittoa heiluttelemaan. Ja kyse on kuitenkin nettipalstoista, livenä en ole onneksi koskaan ko. ilmaisuja kuullut. 

Vierailija
79/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käyttää useinkin nusasta sanaa. Ja se kuulostaa jotenkin naurettavan lapselliselta, ettei sitä voi edes ottaa vakavasti. Käyttäis mielummin sanaa nussia. Mä haluun nussia sua ku, että mä haluun nusasta sua. Samassa yhteydessä kuulee sanaa nusutella. Vielä pahempi. Pidän ronskimmista tavoista esittää asiansa. 

Vierailija
80/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nupsutella D:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi