Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi inhottavin ilmaus rakastelusta puhuttaessa?

Vierailija
02.05.2014 |

Hässiä. :-X

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:54"]

Mun tekee pahaa kuulla miesten puhuvan keskenään "polkemisesta" tai "laittamisesta". Kävitsä polkee sitä, aiotsä laittaa sitä tänään tms ilmauksissa. Miten voi puhua toisesta noin alentavaan sävyyn?

[/quote]

Minä puolestani tykkään näistä ilmaisuista, ja olen nainen. Minusta niissä tulee ihanasti esiin se miehen himo naista kohtaan, ja miehen dominoivuus seksissä. Itse olisin onnesta soikeana, jos kuulisin, että joku mies puhuisi minusta tuohon sävyyn. :D Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
82/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huljuttaa/ "mennään huljuttelemaan" :F

Vierailija
84/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa puhuttiin naisita, sano et : "ihan sama Se on mihin reppuun ne rojunsa rykäsee"

Vierailija
85/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa puhuttiin naisita, sano et : "ihan sama Se on mihin reppuun ne rojunsa rykäsee"

Vierailija
86/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyrimisestä tulee mieleen koiramainen selkä köyryssä nylkyttäminen eli köyriä.

Vierailija
87/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemista en voi sietää. Varsinkaan parisuhteessa. Tai noh, joku mettäpano vois mennä jännityksen kanssa, mutta muuten ei. Voin nussia, naida, hässiä ja rakastella, mutta panna en halua.

Niinku Pasilassa: "Mä oon pannu ton muijaa, tonki oon pannu, totaki oon pannu" jne.

Vierailija
88/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä keksinyt seksille sanaa,joka ei ärsyttäisi mua :D Rakastelu kuulostaa Harlequin-romantiikalta,seksin harrastaminen kauhean virallisesta ja hässiminen rivolta. Ehkä inhottavin sana kuitenkin nussia.

Vierailija
89/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naipotella

Vierailija
90/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lyyäänkö kusvehkeitä vastakkain"

Vierailija
91/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naia napsutella, naiskennella, paneskella, niistää, päästää paineet pusseista, ja yököttävin heittää rojut ränniin.

Vierailija
92/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu on typerin ilmaisu, sekä "pupuilu".

Vierailija
93/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lätkytetäänkö kusivehkeitä vastakkain?"

Vierailija
94/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:45"]

"Lätkytetäänkö kusivehkeitä vastakkain?"

[/quote]

Tätä en kyllä ymmärrä, koska eihän kusi tule emättimestä. Noin älyttömälle  typerykselle sanoisin, että lätkyttelepä kulliasi omaan päähäsi, siinä ne kusivehkeet lätkyy.

Vierailija
95/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jupia on kyllä vastenmielisin ilmaus. Koirat jupivat! Mä tykkään ihan perinteisestä rakastelun ehdottamisesta eikä se paneminenkaan olenkaan pahalta kuulosta jos olen villillä päällä. (Siis omalta mieheltä nämä ehdotukset kuultuna)

Vierailija
96/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta "nusaista" kuulostaa siltä,kuin kyseessä olisi joku ohimennen tehtävä,pikainen juttu :D Vrt lukaisin lehden tai nusaisin muijaa.Joku minuuttimunien versio nussimisesta?

Vierailija
97/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaminen, polkeminen tai puikottaminen vois olla sellasia termejä, joita miehet käyttää puhuessaan jossain muijasta, siis ei mistään tyttöystävästä tai vaimosta, vaan nimenomaan muijasta. Not for women´s ears, I mean. 

Vierailija
98/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo polkea, laittaa, höylätä -jutut, mitä usein kuule poikien rehvastellessa on jotenki ehkä alentavia. Nussimisesta taas tulee suomifilmien liian realistiset kohtaukset, joissa kaks hikistä, höllyvää ja roikkuvaa ihmistä jyystää kuin jänikset. Paneminen on ehkä mitä käytän yleisesti seksistä puhuttaessa, poikaystävän kanssa puhutaan ihan vaan seksistä tai rakastelusta. Jos jotain puhuttavaa on. Tietenkään ei mitenkää "hei muru harrastetaanko seksiä?" -tyylillä, vaan jos vaikka tulee puheeks, että on ollu stressaavaa eikä seksi maistu. Sillon en kyllä puhuis mistää höyläämisestä, jyystämisestä, nussimisesta tai panemisesta.

Vierailija
99/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni inhoaa kun puhun muhinoinnista.

Oma inhokkini olisi ehkä painaminen

Vierailija
100/148 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiksauttaa ja tico tico on kamalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi