Mikä on mielestäsi inhottavin ilmaus rakastelusta puhuttaessa?
Kommentit (148)
En nyt inhottavimmasta tiedä, mutta oudoin on ehdottomasti bylsiä. :D
Kaikki paitsi harrastaa seksiä.
ei oo kovin kivaa sanaa sille! Paneminen ihan ok... En tykkää kuksia, nusasta, bylsiä, köyriä, junttaa, puikottaa, jyystää, puhumattakaan näistä majavan halkaisu ym. "Huumori" jutuista.
Kusvehkeiden vastakkain läpsyttely
Kun aletaan nussimaan, niin silloin ei lässytetä mistään rakastelusta!
Noi kaikki viittaavat vain miehen tyydytykseen.
Ketun käyminen kolossa on täysin oksettava ilmaisu. Vielä lisäksi kun siitä tulee nuo täysin tomppelit tositv-tähdet mieleen.
Typerin on ehdottomasti "pupuilu"..
en tiedä muista, tai mitää muiden käyttämistä sanoista.
kun se sen vaa mitä mun nainen aina on käyttäny kun haluaa seksin mun kaa.
se sanoo aina tän yhen jutun, tai vinkin sille:
' heikulta haluisiksä koht alkaa..
Vetääviikseen mua ' ?
..en aina, mut aika monesti oon lähtenyt sille sit siihen leikkiin mukaa. en tiedä tai(onkoha se joku tai niitä..mikä se sano oli: klep..eiku se nymfi..maani?)
oon sitä.
niin monta kertaa jo iha ite miettiny: kun tuntuu..
se mun naine voi, tai tuntuu musta.. on niitä naisii?)
enjoo tiedä iha tarkkaa, mut.. nii paljo se tota sanaa: vetääviiksee mun kaa ja mulle aina käyttää..outoo.
en tiedä, nii niistä muiden käyttämistä sanoista. evvk mua.. siksjoo.
Laitetaanko vähä melaa mekkoon! Saisko pidellä alavaunua! Täältä sais nyt julmaa lemmenvaltikkaa! Onhan niitä kaikkia kauniita pyyntöjä mitä on vuosien varrella kuullut!
Totuus on että kun aletaan panemaan ni siinä on munatkin vaan tiellä!!!
Heitäs muija persettä. Olis panon aika.
Kyllä minusta kikkelöinti on epähieno ja epäseksikäs.
Nussimistahan se on ja joskus naimistakin Ja nussiminen on juuri sitä raakaa panemista,jossa nahka läiskyy ja limat lätisee. Naiminen on ehkä hieman kainompi versio siitä, jos ei olla vielä niin sinut toistensa kanssa. Rakastelusta ei vaimoni tykkää sanan ollenkaan. Niin kuin joku sanoi, nussimisesta tulee Suomi-filmien lätinä mieleen, mutta juuri sellaista meidän seksi onkin - ja ah niin ihanaa molempien mielestä.
Tuo puputtaminen ja hässiminen on kyllä aika kamalia, en ole ikinä niitä vaimolleedes yrittänyt sanoa.
Turhanvalittajat, ootteko te jotkut muut miehet oikeasti niin helvetin tyhmiä, ettette huomaa, jos nainen ei pidä siitä, että kutsutte yhdyntää "kusvehkeiden yhteen laittamiseksi" tms.? Onko se nyt niin vitun vaikeeta oikeesti opetella tuntemaan, mistä toinen tykkää ja mistä ei?