Mikä on mielestäsi inhottavin ilmaus rakastelusta puhuttaessa?
Kommentit (148)
Pupuilu ja nussuttelu. Yöääärgh! Saa aina oksennuksen nousemaan kurkkuun, pikkusievistelevät mukahauskat sanat.
Nussiminen. Paneminen myös paha. Englannin fucking on mielestäni myös liian rujo. Toisin kuin joku edellä, minä ehdottomasti mielummin rakastelen tai harrastan seksiä.
Rakastelu on jotenkin kamala sana, en tiedä miksi. Itse nain tai panen :)
Juuri nuo miesten oksettavat 'voisi pallit tyhjentää' ym. Tulee heti miehestä yksinkertainen olo vaikka olisi kuinka hauska vitsi.
Rakastelu ja naiminen. Kaksi ääripäätä. Kultainen keskitie tässäkin paras eli vaikka hässiminen, nussiminen, sekstailu jne.
rakastelu, nussiminen
niin ja englanninkielinen lovemaking, öööörgh.
Taiteellinen ilmaus seinässä tjm. Kirkkoveneen kuva.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:36"]
minä mieluiten hässin, panen, rakastelen tai jyystän, jopa panen patonkia messuhalliin, mutta KOSKAAN en HARRASTA SEKSIÄ tai toiseksi äänen saa SEKSTAILLA!!
[/quote]
Sekstailu onkin suutelemista.
Hässiminen ja nussiminen saavat minulta äänet. En muutenkaan pidä esim. siitä että ihmiset puhuvat palleista, kyrvästä, pillusta, toosasta yms. vastaavista kun he puhuvat sukupuolielimistään. Joo, en pidä kiroilustakaan. Seksin suhteen en kuitenkaan ole mikään sievistelijä, ei siinä, en vain pidä alatyylisistä ilmauksista.
Mulla kanssa tuo peitonheiluttelu... "Heiluttelemaan peittoa". Öö...Minkä tähden sitä peittoa pitää heilutella? :O:O:O
Kuksia ja nakutella