Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolibrien keskiviikko

01.02.2006 |

Huomenta kaikille! Oli niin pitkä tuo edellinen pino, että päätin aloittaa uuden. Ja ihan rehellisesti; pelkällä omalla navalla:). Frilla ja Mari-69, liityn teidän perjantaitestaajien joukkoon! Tarkoitus oli testata tarvittaessa vasta lauantaian (silloin 16 päivää oletetusta oviksesta), mutta ei taida kärsivällisyys ihan siihen riittää... Nyt on n. kp33/? menossa, oviksen veikkaan bonganneeni kp20. Viime kierto huiteli siinä 50 tienoilla, mutta silloin en tainnut ovuloida (oli eka pillereiden jälkeinen kierto). Kuten eilen marmatin, pää hajoo tässä itsetarkkailussa!!! Tuntuu, että pakkohan se on ollut tärpätä, jos kerran bongasin oviksen ja oikeeseen aikaan touhuttiin, toisaalta tuntuu, että täti kolkuttelis ovella. Eilen illalla tuli hetkeksi sellainen yökötysolo, mutta ihan rehellisesti sanottuna, taitaa vaan tuo yläpää tehdä tepposiaan. Miks tää testaamisen odottaminen on niin vaikeeta???

Huhhuh, tulipa taas paasattua rakkaimmasta aiheesta eli omasta navasta:). Mitäs teille muille kuuluu näin keskiviikkona? Ihanaa, kun alkaa nuo päivät pitenemään! Mies lähtee tänään viikoks reissuun, taitaa tulla mulle kiireinen viikko töitä, kotia, lapsia ja koiraa hoitaessa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kävin siis kirjautumassa yhteisöön...yllätys yllätys, MSN:ssä oli useampi kanelisokeri, joten jouduin kehittelemään sinne perään pari alaviiva ja sitten vasta meni läpi. Olipas hankala homma :-)

T. kanelisokeri__

Vierailija
42/56 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostista: Itse asiassa sen pystyy valitsemaan että näkyykö sposti vaiko ei muille jäsenille. Eipä muuta asiaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin käyttööni uuden sähköpostiosoitteen, jossa ilmenee ainoastaan käyttämäni nimimerkki. Kyllä se tästä.

Vierailija
44/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan, tai mulle siis alkaa olla jo myöhainen nukkumaanmeno aika..

Antzu:

Sullekko se hakemus tulee siitä yhteisönjäsenyydestä? Neuvotko vielä sen kun valitsin sen vaihtoehdon että luen viestit webissä, niin mahtoiko olla oikea valinta? Tuleeko sulle näkyviin siis " valvojana" , mun sähkärin osoite(valitsin etteivät muut nää osoitetta)? Se meinaan on eri nickillä kuin tää lempinimi mikä taas on siis miinastiina..oliks vähän sekavaa, anna anteeks, valvomisen jälkeen aivotoiminta ei oo ihan huippuluokkaa ;) Toivottavasti huolitte mutkin mukaan joukkoonne?!

Kanelisokeri, peukuttelen edelleen, saat mutkin jännäämään täysillä! Milloin testaat?

Huomennakos se testisuma sitten on?? Peukut ja varpaat pystyssä kaikille piinailijoille!

Nyt on pakko lähtee nukkumaan, kirjaimet vaan vilisee silmissä, hyvää yötä, plussatuulia puhaltelen kuorsatessani, palaan asiaan iltapäivällä...

Vierailija
45/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemuksesi on tullut ja hyväksytty. Samoiten myös Kanelisokerin, Friidan ja Costablancan (toivottavasti kirjotin oikein) :) Meitä on nyt sielä jo peräti viisi :)))

Mielestäni järkevin vaihtoehto on juuri se, että lukee viestit webistä suoraan... jossakin yhteisössä on käynyt niin, että kun jäsen on laittanut sähköpostistaan viestiä, niin viestit ovat tulleet mihin sattuun ja jos yhteisö on aktiivinen, niin kyllä varmaan sähköpostikin tulee äkkiä aika täyteen. Itse siis suosin tuota suoraan netin kautta lukemista.

Siis tuoha on nyt täysin suljettu yhteisö, eli ulkopuoliset eivät pääse viestejä sieltä lukemaan. Ainut mitä muut voivat tehdä on " tutkia" nimimerkkinne takana olevaa profiilia, eli en suosittele sinne laitettavan mitään mitä ei halua muiden tietävän tai mistä voisi tunnistaa.

Kunhan saadaan sinne porukkaa, niin suunnitellaan sitten ketkä 1-2 olisivat halukkaita tulemaan miulle apuvalvojiksi ja laaditaan sitten porukalla säännöt. Siellähän on myös chattimahdollisuus!! Voidaan tutustua toisiimme siellä paremmin ;)

Jeps.

Antzu kp26/25

Vierailija
46/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sähköpostiosoitettasi, eli salainen se on ;)

Vierailija
47/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antzu kirjoitti" Hakemuksesi on tullut ja hyväksytty. Samoiten myös Kanelisokerin, Friidan ja Costablancan (toivottavasti kirjotin oikein) :) Meitä on nyt sielä jo peräti viisi :))) "

Eli tarkoitin tietenkin että Frilla on hyväksytty :)))))

Vierailija
48/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt kokeilemassa, onnistuuko.. Karmaisevaa oli huomata että sekä jedelede että jede oli jo käytössä :O Mutta olen sitten Jedelede1... En nyt ihan vielä ole varma, riittääkö aikani oikeasti molempiin, mutta kokeillaan nyt ainakin. :)

-Jede

Vierailija
49/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mä pääsen mukaan tonne MSN yhteisöön???

Löysin meidät, mutta kun klikkaan siitä kohdasta niin kone ilmoittaa ettei löydä... Sivuthan on jo suljettu mutta mihin pistän hakemuksen, jotta pääsisin listalle???

En ole mäkään mikään nörtti ;)

Ja taas oli tullut lisää plussia, ONNEA hirmuisesti!

Vierailija
50/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi tuo edellisellä sivulla oleva linkki, se sivu mikä aukesi niin siinä alhaalla oli vielä linkki jossa luki haluatko hakea jäsenyyttä tms. Siitä kun klikkasi niin tuli se hakemus. Tai jos sinulla ei ole msn:n " tiliä" niin sitten piti ensin liittyä msn:n. Siihen riittää sposti ja salasana. Saikohan tästä minun selityksestä selvää?

Vierailija
51/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei hyväksytty mukaan.

Pittää etsiä uusi pino.

Vierailija
52/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin nyt sitten tekemään testin jo tänään ja puhdas nega edelleen. Nyt kp 30/?, eli tuskin se tuosta miksikään enää muuttuukaan.

Perustelin testin tekemistä itselleni sillä, että kamalan flunssan ja päänsäryn takia pitäisi napsia särkylääkkeitä urakalla, eli täytyyhän sitä tietää onko raskaana vai ei. ;) No, en siis ole.

Harmittaa, vaikkei oikeasti ole mitään syytä. Eka kierto pillereiden jälkeen menossa, ehtiihän tässä vielä raskautua. Ja nyt ei sitten tarvi hiihtolomamatkalla stressata aiheesta, saa ottaa punaviiniä ja muutenkin. Seli seli, harmittaa silti.

Nyt sitten odottelen tätiä pikapikaa tänne, että päästään uudelleen yrittämään. Sen jo päätin, että maaliskuussa alan tikutella ovista, menköön nyt yksi kierto vielä ilman, eka luomukierto.

Plussatuulia muille!

frilla

ps. nyt kaikki sinne yhteisöön rekisteröitymään, niin saadaan jutut sinne.

Vierailija
53/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onnistuin jättämään jäsenhakemuksen!

Olinkin jo unohtanut, että olen jo yhdessä yhteisössä mukana nimellä Iija4 joten nyt olen tuolla kolibreissakin sillä nimellä!

Yritin etsiä paikka missä nicin vois vaihtaa, mutta en sitäkään onnistunut löytämään!

2xx on siis MSN:ssä Iija4

Vierailija
54/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun Liipe on kumminkin täällä mukana kirjoitellut! Jo pidempäänkin kuin minä!

ÄLÄ MASENNU!

Vierailija
55/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne yhteisöön.

Omaa napaa sen verran, että taisin eilen tuntea oviksen vihlas muutaman kerran sen olosesti munasarjojen kohdilta. Toivottavasti niin, sillä sopivasti on pupuiltukin.

Vierailija
56/56 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. mun mielestä tää nyt pitäis sopia täällä yhdessä, että ketkä sinne pääsee jne. Koska täällähän tämä porukka koottin (ja lisää tulee koko ajan) niistä, joilla kolmonen on edes haaveissa, ei välttämättä vielä yrityksessäkään. Vaikka varmasti me, joilla tämä yritys nyt on ajankohtaista ja parhaillaan käynnissä, eniten tänne tällä hetkellä kirjoitellaan. Mutta myös heissä, jotka vasta haaveilevat kolmosesta (esim jos puolisko ei vielä suostu tai on joku tietty aika myöhemmin sovittuna, jolloin yritys aloitetaan..), löytyy aktiivikirjoittelijoita (no Liipe minulle tulee suoralta kädeltä mieleen ja varmasti moni muukin!)! Että onko sitten reilua, että he eivät pääsisi mukaan??

Eikö esim voisi olla kolmosesta haaveilevat/yrittävät ja odottaneet tulisivat sitä mukaa mukaan, kun täältä porukka plussailee ja sitten myös tuolta odotuspuolelta (sinne jo aiemmin siirtyneet) tulisivat halunsa mukaan joukkoon..? Tämä on nyt yksi ehdotus. Kertokaa mielipiteitänne, koska minusta on sääli, jos tässä nyt aletaan erotella porukkaa ja rikkoa hyvää henkeä!

Rakentavaa keskustelua toivoen,

Jedelede