Kolibrien keskiviikko
Huomenta kaikille! Oli niin pitkä tuo edellinen pino, että päätin aloittaa uuden. Ja ihan rehellisesti; pelkällä omalla navalla:). Frilla ja Mari-69, liityn teidän perjantaitestaajien joukkoon! Tarkoitus oli testata tarvittaessa vasta lauantaian (silloin 16 päivää oletetusta oviksesta), mutta ei taida kärsivällisyys ihan siihen riittää... Nyt on n. kp33/? menossa, oviksen veikkaan bonganneeni kp20. Viime kierto huiteli siinä 50 tienoilla, mutta silloin en tainnut ovuloida (oli eka pillereiden jälkeinen kierto). Kuten eilen marmatin, pää hajoo tässä itsetarkkailussa!!! Tuntuu, että pakkohan se on ollut tärpätä, jos kerran bongasin oviksen ja oikeeseen aikaan touhuttiin, toisaalta tuntuu, että täti kolkuttelis ovella. Eilen illalla tuli hetkeksi sellainen yökötysolo, mutta ihan rehellisesti sanottuna, taitaa vaan tuo yläpää tehdä tepposiaan. Miks tää testaamisen odottaminen on niin vaikeeta???
Huhhuh, tulipa taas paasattua rakkaimmasta aiheesta eli omasta navasta:). Mitäs teille muille kuuluu näin keskiviikkona? Ihanaa, kun alkaa nuo päivät pitenemään! Mies lähtee tänään viikoks reissuun, taitaa tulla mulle kiireinen viikko töitä, kotia, lapsia ja koiraa hoitaessa.
Kommentit (56)
Iltavuoro kutsuu parin lomapäivän jälkeen. Poika on sairaana, jokin kurkkupöpö, kuumetta ja haukkuva yskä. Kunpa ei nyt olisi sitä streptokokkia, joka tuntuu riehuvan meillä säännöllisesti.
Kävimme jo aamutuimaan nieluviljelyssä ja vielä menemme lääkäriin klo 11. Työpäivä alkaakin sitten klo 13...ja mies tulee hoitamaan poikaa. Teki mieli kyllä pyytää omiin nimiin se sairasloma ja niin olisin tehnytkin, mikäli olisi pitänyt mennä viikonloppuna töihin. Nämä kolme työpäivää nyt jotenkin jaksaa vaikka päällään. Ei kehtaa heti jäädä saikulle kun on vasta ollut kuukauden töissä...mutta tiedättehän noidankehän...nyt tunnen olevani huono äiti :-(.
Tuosta itsetutkiskelusta sen verran, että minä olen sen omalla kohdallani vienyt niin pitkälle, että teen oireista excel-taulukkoa :-) Joo, naurakaa vain...niin minäkin teen. Tämä vauvahulluus on ihan kamalaa!
No, kun niistä oireista oli puhetta niin nyt tuntuu kyllä sen verran lupaavalta, että jotakin on pakko olla meneillään! Nyt on siis kp21/28 ja kohdussa repii ja jomottelee sekä limaa tulee solkenaan...lisäksi nenä on hieman tukossa, ei kuitenkaan niin, että olisi nuhaa ja aamulla kuuden maissa teki huonoa kun käänsin kylkeä. Hmm tuo yökötys minulla on kylläkin astunut kuvaan aiemmissa raskauksissa vasta viikolla 7->...Niin, ja sitten on ihan järjetön väsymys koko ajan. Ei nämä oireet voi tulla ihan tyhjästä! Tai no voivathan ne :-) täytyy nyt seurailla tilannetta ja testailemaan pääsen sitten ensi viikon lopulla.
Eikös tänään ollut parin piinailijan testauspäivä, vai muistanko ihan oikein? Ilmoitelkaahan tilannettanne :-) +++++ säteitä kaikille huiskuttelee täällä Kanelisokeri.
Ja jotenki on sellanen fiilis, että kyllähän se tulee :o/ No, en ole vielä testannu ja aattelin, että testaan huomenna jos on aihetta (ja jos malttaa). Tänään on kuitenki pakko käydä apteekissa ostamassa pojalle keittosuolaliuosta ja sidetaitoksia kun sillä on ihottuma tosi pahana ranteissa. Aattelin yöksi laittaa kääreet käteen. Tietenki siinä samalla pitää ostaa se testi. Mutta ilmottelenhan minä varmasti missä mennään. (Kumma kun pitää jatkuvasti rampata vessassa tarkistamassa josko olis täti tulossa!?!)
Mutta nyt siivoamaan!
Minä kanssa kotona kuopuksen kanssa, kun on vähän nuhanen ja yskänen, onneksi ei enään kuumetta.
Kiitos Piipaa00 kun selvensit greippimehun tarkoitusta...mulla ei kyllä ole ainakaan tarvetta lisätä vuotopäiviä eikä ainakaan vuodon määrää...sitä kyllä tulee kuin saavista kaatamalla :(
Himppu77, meillä taitaa olla melko samoissa toi testauspäivä... ite ajattelin sinnitellä sinne 12. päivään. Sitte olis kp36/28-35. Niinkuin jo aiemminkin olen kertonut on mullakin joskus ollut vieläkin pidempiä kiertoja, mutta ei onneksi pitkään aikaan.
Kanelisokeri, kyllä mua hiukan alkoi hymyilyttämään tuo kun sanoit excel taulukkoa tekeväsi oireista, mutta oikeasti eihän siinä mitään pahaa ole...itsekkin monesti kalenteriin kirjoittelen oireita ja tuntemuksia joten eihän se ole sen kummenpaa.
Nyt siis kp 25/28-35, eikä vieläkään mitään suuntaan tai toiseen!
Eilen taas laitettiin simpat matkaan, mutta ei kai niillä enään lasta tehdä, kunhan huvikseen jumpattiin :D
Tsemppiä kaikille piinailijoille...toivottavasti mahdollisimman moni sais sen toivotun tuloksen!
Ja nyt poistun nakkikeiton lämmitykseen, jotta kuopus pääsee päikkäreille!
Äh, tänään pitäis mennä taas yövuoroon, teen ne sairaslomatuuraukset taas ja itse oon tulossa räkätautiin, jossa muksut oli viime viikolla :/ Tympäsee..
..Ja tympäsee noi ovistestitkin sen verran kun en helvetti osaa niitä näköjään tulkita, nytkin oli taas tummempi viiva kuin eilen, eli oon saanu niistä kolme vahvaa viivaa, kaikki eri päivinä, siis viivat ovat tummuudeltaan samt kuin testiviiva, mutta kooltaan kapeammat, huh, ota tästäkin selvää..Toivottavasti ovis ei kuitenkaan nyt just ole tulossa, toivoisin että se ois ollu tai sit ois vasta vkonloppuna, koska pupuilut jää nyt noiden yövuorojen takia väliin lauantaille asti.. nyt siis menossa kp21, joten ovis voi hyvinkin kolkutella, kun on niiiin pitkät kierrot. Taidan tulla mäkin hulluksi tän itsetutkiskelun myötä, oonkohan liian vanha jo tälläseen ;) ?
Olipas jännää lukea piinailijoiden oireista, ainakin Kanelisokeri ja Siilivaimo, hyvältä kuulostaa, täällä on peukut ja varpaat pystyssä kaikille piinailijoille, äkkiä kertomaan mitä testi näytti!
Ai, niin siihen galluppiin vielä..esikoinen syntyi 40+5 kiirellisenä sektiolla (seur. pvälle ois ollu varattuna sektio) ja kuopus syntyi 41+1 suunn. sektiolla, kun nkl:n lekurit olivat erimieltä että mahtuuko lantiosta vaiko ei ja sit kun oli 40 rv täynnä sanoin, että nyt riittää mulle, vaadin sektion huomiselle (perjantaille, olisivat halunneet odottaa maanantaille) ja niin sen sitten lopulta sain, koska mulle oli luvattu jo viikkoja aiemmin arviossa että, jos ei käynnisty/pystytä käynnistämään niin sektion saan seur. päivälle. Eihän se lekuri siitä tykännyt että hypin hänen varpailleen, varsinkin kun sillä oli kandi siinä vieressä mielenkiintoiseti kuunnellen, että kumpi tämän kinan voittaa. Lisäksi oli hyvä että pidin pääni, koska lapsivesi oli alkanut leikanneen lääkärin mukaan jo " vihertymään" , joten ainakaan liian aikaisin tuo nelikilonen tyttö ei tähän maailmaan tullut.. Toivottu kolmonen siis syntyisi sektiolla ja varmaankin jo vkolla 39+, ainakin ystävälleni on sektiot tehty ennen la:a, on saanut ihan valitakkin lapsensa syntymäpäivän viikon arkipäivistä ;)
Nyt pitää lähtee nukkumaan jotta jaksaa yön taas heilua..Plussatuulia puhaltelen peukut ja varpaa pystyssä..
Kp 25/25 ja nega tuli. No en vielä ole toivoa menettänyt, sillä voihan olla että testasin liian aikaisin vielä. Kun kiertoni kuitenkin joskus on sen 28 ollut, että katselen loppuviikosta uudelleen. Tätimäisiä oireita ei ole, onneksi.
No en, mutta ette arvaa MULLE TULI PLUSSA!!!! Kaksi viivaa! Toinen tosin haaleampi, mutta ihan selvä! Ei hitsi! On tässä sulattelemista. Minä kun luulin saunottaneeni ne miehen simpat hengilta :o) Toivottavasti muillaki on yhtä hyvä päivä tänään! Plussatuulia puhaltelen teillekkin! Menkkojen siis pitäs alkaa tänään... Eli eikös se ole sitten rv4 vai 5?
Pidetään peukkuja, että ois nyt pikkasen pitempi kierto!!! Hassua, että mulla on taas koko ajan ollu niitä tätimäisiä oireita.
Haaveilija76:lle onnea ihan hirmuisesti! Mikäs se sinun kp:si olikaan? Minulla on kyllä ihan outoja oireita...mutta tosiaan testaamaan pääsen vasta muutaman päivän kuluttua...siihen asti pitää vain yrittää pysyä nahoissaan.
Minä se vaan täällä palstailen niin, että hävettää. Minun on ihan oikeasti vähennettävä tätä surffaamista...mieskin nauroi yhtenä iltana kun bongasi minut vessasta läppäri sylissäni....en sitten malta olla hetkeäkään poissa :-).
Toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka :-) Nyt poistun takavasemmalle...
Niin Kanelisokeri kyseli kp:tä. Eli tänään kp 28. Mulla on ton hormoonikierukan jälkeen ollu kierrot 26, 30, 29, 28. Tässä kierrossa huomasin sen kuuluisan ovisliman ja sillon ahkeroitiin.. Niin ja tikutin kans. Tikut näytti tasavahvat viivat päivää ennen. Niin ja tän kierron olen juonut sitä greippimehua :o)
...ja vauvelille paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!!!!!!!
Antzu, pahoittelut negasta, mut mitään ei ole vielä menetetty...toivotaan vaan et täti pysyis kaukana!
On täällä Kanelisokeri muillakin jo selviä riippuvuusoireita...mä jo sammutin koneenkin kun menin kuopuksen kanssa syömään ja ajattelin sitten vaan kirjaa lueskella sillä välin kun on kuopus päikkäreillä, niin eiköstä vaan tieni taas tänne koneen viereen löysin ja äkkiä kone päälle ja tässä sitä taas ollaan!
Mulla ei onneksi ole läppäriä ;)
Tosi hieno uutinen! Vauvaliimaa matkaan oikein kovasti.
Toivottavasti saadaan lisää plussia tälle viikolle!
ON: Mä olen nyt ihan varma, että täti on tulossa. Olen ennenkin onnistunut pidentämään kiertoa ihan vaan ajatuksen voimalla :), yleensä kuitenkin olen toivonut tädin tulevan jostain syystä vähän aiemmin ja sit onkin myöhästynyt muutaman päivän. Varmaan niin käy nytkin, vaikka tietty edelleen toivon pysyvän kokonaan poissa.
Kyllä kutkuttaisi käydä hakemassa testi, mutta yritän malttaa huomiseen apteekkireissun ja testaan vasta pe, vaikka mikä olisi. Ainakin sitten pitäisi näkyä, jos on plussa näkyäkseen tässä kierrossa.
frilla kp29/?
mä olen ihan koukussa näihin sivuihin kanssa. Illalla kun lapset nukkuu, istun läppärin kanssa olohuoneessa ja katselen samalla telkkua. Mies vähän mutisee, vielä silti on huumori riittänyt, pidemmän päälle ehkei sulata, että parisuhdeaika menee läppärille. ;)
frilla
Aivan mahtavia uutisia, kertakaikkisen hienoja! Täälläkin peukut ja varpaat pystyssä lähetetään tarrasukkia ja liimaa isot kasat!!! Toivottavasti kaikki loputkin kolibrit seuraa pian perässä (nim. juoksee tasaisin väliajoin vessassa tsekkaamassa aloittelisko täti toimintaa, vaikkei siltä tunnukaan...)!
Kanelisokeri: Mä oikeasti vähän tyrskähdin kun ajattelin sua istumassa pöntöllä läppäri sylissä.. Mahto miehen ilme olla näkemisen arvoinen?
Mies on meilläkin vähän kyllästynyt mun koneella istumiseen,tähän tuntuu menevän lasten päikkäriajat ja illat jos ei muuta tekemistä. Mä viel kuulun muutamiin aktiivisiin postituslistoihin,joten lukemista riittää. Perustettaisko jossain vaiheessa oma lista,vai meinaatteko mennä niihin tietyn kuukauden listoille mukaan?
Nyt on kp 18/28 eli ensi viikon sunnuntaina 12.pvä ei pitäis menkkojen alkaa,nyt on ollut jo 4 kiertoa sama 28 päivää,joten jos menkkoja ei tule niin testaan heti maanantaina 13.pvä. Miten ihmeessä jaksan odottaa? Me kyllä ollaan tehty kaikki " virheet" ,saunottu,mä en oo jäänyt makailemaan pitkäksi aikaa,en juo greippimehua ja juon vähän liikaa kahvia. Onkohan tuolla teellä sama vaikutus kun kahvilla?
Onnea hirmuisesti plussasta. Moneskos yrityskierto teillä oli menossa? Oon aina välillä käyny lukemassa täällä kolibrien kuulumisia, mutta kauhean aktiivisesti en oo osallistunu keskusteluun. Jotenkin kummasti mua aina kauheesti rupee jännittää ja kuumeiluttaa lisää kun täällä pyörin ;) Yllätys...
Itselläni tänään kp23/27-30. Oviksen olin bongaavani ja nyt saa nähdä ehkäpä viikon päästä tärppäsikö. Tärppi onnea kaikille ja toivottavsti päästään tuonne odotus puolelle perustamaan oma kolibri pino. Eikös sitä joskus joku ehdottanu täällä? Vai muistankos ihan väärin?
Hienoa, että plussat täällä Kolibreissakin lisääntyy!
costablanca ja mamseli:
kävin tänään " vakoilemassa" tuolla odotus-puolella ja sinne oli saatu Kolibreille oma pino kasaan! Minä toivon myös pääseväni sinne raapustelemaan piakkoin... ;).
tietenkin toivon, että täältä kaikki pääsisivät tuonne odotus-puolelle Kolibrien pinoon...!! Tuli hieman epäselvästi laitettua tuo edellinen viesti...
Mä olen itse ehdottomasti postituslistan kannalla, kunhan saadaan nykyisistä Kolibreista vielä vähän enemmän väkeä (ts. tietty meidät kaikki :) plussajunaan.
Itselläni on yksi ihana s-postiporukka kasassa, kuopuksen odotuksen alkuajoista asti ja tykkään kyllä siitä systeemistä enemmän kuin näistä julkisista pinoista. Vaikka siis täällä roikunkin ihan jatkuvasti... ;)
t. frilla kp 29/? (edelleen ;)
Onnittelut plussasta!!!!
Itse kannatan sitten enemmän noita MSN-yhteisöjä, mielestäni niitä on helpompi käyttää kuin esim. yahoon-listaa. Mutta toki tulen sinne, missä te muutkin sitten olette, jos minut porukkaan vaan huolitte ;)
Miksikäs ei voitais jo perustaa omaa MSN-yhteisöä?? Oisko ideaa???
Antzu, jolla ei mitään tekemistä....
Täällä kuopus edelleen sairastaa, joten jälleen kotona tämän päivän... Ehdin jo vähän kotihommiakin tekemään, imuroin ja tyhjensin astianpesukoneen. Vielä täytyisi pyykkiä pestä... Oikeastaan nautin tästä kotonaolosta, kun ehtii hyvin tekemään kaikki kotityötkin. Koulu/työpäivän jälkeen siitä ei tule yhtään mitään, en kertakaikkiaan JAKSA ja haluan viettää aikaa lasten kanssa, kun ollaan pitkät päivät pois kotoa.
Tänään kp 25/30, jos vain pystyisin venyttämään testausta tonne ainakin 10.2. perjantaihin... Vielä parempi jos testaisi vaikka vasta lauantaina 11 tai sunnuntaina 12. Tai no, eihän tuota sitten välttis tarvitse edes tehdä... Viikon päästä alkaa olla kriittiset hetket ;).
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
himppu