Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?

Vierailija
01.05.2014 |

Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.

Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.

Nyyyh...:`(

Kommentit (265)

Vierailija
121/265 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anytimen putkilomallinen pieni hajuvesi,siitä se vaaleanpunainen. Oli ainakin silloin teininä ihana kevyt tuoksu,eri asia millaiselta se tänä päivänä omaan nenään haisisi :D

Vierailija
122/265 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin valkosuklaata missä oli Smarties-tyylisiä karkkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/265 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jambo patukka ja kiiwi kakku. Muistaako joku sen kiiwi kuivakakun? Mä en ole sitä enää nähnyt  missään! Onkohan sen valmistus lopetettu vai myydäänkö vaan josain tietyissä kaupoissa, tietääkö kukaan?

Vierailija
124/265 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju :) itsekin muistelen kolanmakuista mehujäätä (oon nykyisessä kotimaassa törmännyt mutta ei se ole sama asia:) ) ja anytimen meikkejä.. Tuskin niitä käyttäisin enää mutta nostalgian merkeissä. .

toffifeetä kyllä löytyy joka kaupasta Suomessa? siellä alahyllyllä yleensä. .:)

kirsikkajogurteista saa kyllä vaan haaveilla kun Suomessa asuu... muutenkin valikoima Jogurteissa on rajoittunutta verrattuna ulkomaihin.

Vierailija
125/265 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80-luvun vaihteelta : disney limpparit ! 

Vierailija
126/265 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Cap -siideri. Taisi olla Marlin tuottamaa.

Vierailija
127/265 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Ankan kolikot ja suklaa jossa sisällä lakritsia. (Ei siis se fazerin salmiakki suklaa.)

Vierailija
128/265 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sitruunatäytteiset suklaapatukat :'(

Vierailija
129/265 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 22:03"]

Jambo patukka ja kiiwi kakku. Muistaako joku sen kiiwi kuivakakun? Mä en ole sitä enää nähnyt  missään! Onkohan sen valmistus lopetettu vai myydäänkö vaan josain tietyissä kaupoissa, tietääkö kukaan?

[/quote]

Lidl myy ajoittain valmiskakkuja, jotka näyttää samanlaisilta, en ole katsonut makuvalikoimaa tarkemmin.

Vierailija
130/265 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:36"]Kyllä Fanta Lemonia tehdään edelleen :D

[/quote]

Mistä löytyy muka, lähden heti?! Ulkomailla olen nähnyt ainoastaan ja tosiaan importina Virosta.

[/quote]

Verkkokauppa myy erikoislimppareita, en tiedä pitääkö ne käydä hakemassa sieltä kaupasta vai saako tilattua suoraan kotiinkin. Mutta siellä kaupassa on kassojen lähellä hyllyt, joissa on limut, erikoissuklaat ja oudommat nörttinaposteltavat. Kassajonossa ehtii aina ihmetellä kaikenlaista...

Vierailija
131/265 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:58"]

Kun sai mustapantterikarkkeja vielä omana pussina. Nyt niitä on muutama hassu kappale tavis pantterisekoituksessa.

[/quote]

Kyllä näitä vielä saa, mulla on just kaapissa yks :D Tosin pussikoko pienentyi kun Fazer lopetti 200g karkkipussien valmistamisen ja ahneuksissaan siirtyi 350-400g ja 150g pusseihin. Eli löytyy noista 150 gramman pikkupusseista.

[/quote]

Ei ole Mustaa pantteria enää omassa pussissa, Musta pantteri on siis salmiakin makuinen. Tavallinen pantteri on lakritsinmakuinen ja on siinä keltaisessa pussissa. 

Vierailija
132/265 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 00:56"]Anytime meikkisarja! Ei ehkä parasta laatua, mutta ihana nostalgia ja teini-ikä tulee mieleen tuota muistellessa..

[/quote]

Just viime viikonloppuna löysin äidin meikkipussista Anytimen meikkivoiteen :D valitteli kun ei ole hyvää meikkivoidetta, kumma homma jos tuote on mennyt vanhaksi mooonta vuotta sitten :D

Vierailija
133/265 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmelin irtopuuteri muutaman vuoden takaa. Oli todella vaaleaa ja aivan täydellistä koostumukseltaan. Uusiutui sitten ja tuotteesta tuli tummempi ja muutenkin huonompi =( Oli ihan parasta ja ennenkaikkea edullista!

Vierailija
134/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real-kauraleipä.

Vierailija
135/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:20"]Kirsikkajugurtti ja Kingis kirsikka -jäätelöpuikko. Kirsikkajugurttia sai aika pitkään Lidlistä, mutta sieltäkin kadonnut, kun suomalaiset eivät muka tykkää kirsikan mausta.

[/quote]

Kirsikkajogurttia on Juustoportilla.

Vierailija
136/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta muistan Tähtituutin... pähkinäjädeä, pähkinäsuklaata... slurps! Ja joskus 90-luvun alkupuolella oli Cafe Nougat -nimistä jätskiä litran rasiassa, kuuluikohan se mahdollisesti La Gala -sarjaan...? Mutta sikahyvää se oli enivei!

1990-luvun loppupuolella oli maksaohukaisia samanlaisissa pakkauksissa kuin veri- ja pinaattiohukaisia. Valmistajaa en kyllä muista, oliko Atria, Saarioinen vai mikä. Mutta ne oli NIIIIN hyviä!! Niiden takia piti mennä Kannelmäen Maxiin, koska muualla en niitä koskaan nähnyt.

2000-luvun alussa oli myynnissä Herra Snellmanin mexicanakeittoa. Sikamausteista, oli mahtava krapularuoka eikä niin tuhti kuin vaikka pizza :D

Vierailija
137/265 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden herkkuhetkiin kuuluivat pumpernikkelit - ne sellaiset soikeanmuotoiset ruskeat, kovat piparinkaltaiset, joissa vaaleanpunainen sokerimassa päällä. Näitä en ole enää kaupassa nähnyt.

Vierailija
138/265 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden Capin tähtihedelmä & marula siideri, ensimmäinen versio saman firman perry light siideristä oli aivan mahtava, nykyään ihan hirveää kuraa. 

Nivean meikit

Frisco limpparit

Eipä nyt tähän hättän tule muita mieleen...

Vierailija
139/265 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffo toffee..niitä oli ainakin Se perinteinen toffee,lakritsa ja ne hedelmän makuiset..pötkönä myytiin..yksittäispakattuna pötkössä..viimeiset oon herkutellut varmaan vuonna -97..

Vierailija
140/265 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffo toffee..niitä oli ainakin Se perinteinen toffee,lakritsa ja ne hedelmän makuiset..pötkönä myytiin..yksittäispakattuna pötkössä..viimeiset oon herkutellut varmaan vuonna -97..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä