Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?
Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.
Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.
Nyyyh...:`(
Kommentit (265)
Lumenen mustaherukka-kasvovoide.. ja lehmän muotoiset pirkka-karkit joihin oli lisätty kalsiumia.
Pirkan rommileivoskeksit aina vaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:42"]Taffelin ketsuppisipsit
[/quote]
Kokeile layssin samanlaisia, prismoista saa:)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:42"]Taffelin ketsuppisipsit
[/quote]
Kokeile layssin samanlaisia, prismoista saa:)
[/quote]
Olen kokeillut, ihan ok kyllä, mutta ei ne maistu samalta :(
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:03"]Cappicinon makuinen pepsi max
[/quote]
Onko se joku muu kuin capuccino? Mikä maku on capicino?
Joskus 80-90 luvun vaihtees sai silkkitie ja metsätähti nimisiä jogurtteja..oli hyvää..puputupuna mansikka toffee,kissa karvinen karkkipussi..lp-levy purkka,jossa tuli tarra..onhan näitä..
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:37"]Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.
Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.
Nyyyh...:`(
[/quote]
Lion suklaapatukat
Pirkan kookossorbetti, jota sai syödä kookospähkinän puolikkaasta.
Myydäänkö Super -jäätelöpuikkoja enää? Ne oli ihan parhaita. Niin ja X-Tra sipsit.
Fazerin Tofferiina ja Pirkka rommileivoskeksit!!
Lindtin pienehkö suklaalevy, joka maistui brandyltä vai viskiltä. Niitä makuja oli muitakin. Myytiin ainakin Stockalla, oli vähän kallimpaa kuin Fasun suklaat. Saako sitä enää mistään????
Toffifee! En oo nähny aikoihin missään. Niin ja Kalevin tiramisusuklaa, vai onko se akuutisti loppu vain meidän lähikaupasta?
Lidlissä oli äskettäin kookospalloja Svedulasta. Ihania ja kasvissyöjälle sopivia. Tietääkö kukaan milloin niitä taas tulee?
Fanny vanukas :(