Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?
Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.
Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.
Nyyyh...:`(
Kommentit (265)
Lidlin kahvisuklaa ja paprikajuusto. Fazerin (?) rusinapaahtoleipä joskus -80-luvulta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:16"]
Pisan Ambong Guarana Lime.. Alko poisti valikoimistaan muutama vuosi sitten :(
Salmiakkitiikerin makuinen irtojäätelökin oli 90-luvulla ihanaa..,
[/quote]
Se on Pisang Ambon...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:21"]VO5 öljyhoito hiuksille. Ihan huipputuote, harmi ettei enää löydy mistään. Toinen on Schollin jalkakylpysuola, sekin on lopetettu.
[/quote]
Muutenkin vo5 shampoot ja hoitoaineet. Niistä tykkäsin.
On olemassa niitä pieniä tervaleijona pastilleja. Joskus oli samanlaisia Salmiakkileijona pastilleja. Missään en ole niitä enää nähnyt ja ne oli mun lempparipastilleja.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:43"]Pirkan rommileivoskeksit aina vaan.
[/quote]
Näistä olikin joku just kysynyt uusimmassa Pirkka-lehdessä.
Ruokakeskon kuluttajapalvelun vastaus oli: Rommileivoskeksi poistui Pirkka-sarjasta useampi vuosi sitten valmistajan lopetettua keksin tuotannon. Keksiä on kaivattu kovasti, mutta täysin samanlaista tuotetta ei ole valitettavasti enää mahdollista saada.
Sorbus ja appetitin minttusuklaa jäätelö josta joku täällä jo muistelikin.
Kirsikkajugurtti ja Kingis kirsikka -jäätelöpuikko. Kirsikkajugurttia sai aika pitkään Lidlistä, mutta sieltäkin kadonnut, kun suomalaiset eivät muka tykkää kirsikan mausta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 08:59"]
Fazerin perunapiirakat. Maybellinen (en ole varma merkistä) meikkivoidepuuteri.
[/quote]
Jep, tuo meikkivoidepuuterin katoaminen harmittaa minuakin aivan vietävästi! Jos siis tarkoitat tätä tällaisessa rasiassa ollutta: http://www.maybelline.com/~/media/Images/MNY/en_US/Home/Products/Face/Foundation/Pure-Stay/pure-stay-powder-foundation_model-shot.jpg
Minä kaipaan Rainbown kanakolmioleipää... uuden valmistajan leipä maistuu ihan kauhealle, se vanha oli aivan jumalaista ja koko perheen herkkua! Sama juttu kävi Rainbown tonnikalaa tomaattikastikkeessa -säilykkeelle. Molemmista reklamoin Rainbowlle, mutta vastaus oli että se on voi, voi. Noh, myynnissähän se näkyy. Ennen kävi nimittäin säkä jos noita kolmiovoileipiä oli jäljellä kun niitä lähti hakemaan. Nyt on hyllyt turvoksissa...
Paahtoleipää jossa oli rusinoita.
Niin, valmistaja lopetti tuotannon, koska tyhmä Pirkka käski sen tehdä niin. Ja mikään tehdas missään ei muka pysty suht samanlaista keksiä tuottamaan, juu juu.
Vieläkö muistatte ajan, kun Pirkka tosiaan oli edullinen tuotesarja?
Minä kaipaan niitä vielä vuosi sitten olleita vaahtokarkkeja, fazerin vissiin, joissa oli pelikeåortin muotoiisia ja yksi maistui salmiakille. Vähän kovia ja sitkeähköjä. Ei siis ihan vaahtokarkkejä, mutta myytiin niiden vieressä. Onko kukaan nähnYT? Oliko ässä-sarjaa.
Minä kaipaan niitä vielä vuosi sitten olleita vaahtokarkkeja, fazerin vissiin, joissa oli pelikeåortin muotoiisia ja yksi maistui salmiakille. Vähän kovia ja sitkeähköjä. Ei siis ihan vaahtokarkkejä, mutta myytiin niiden vieressä. Onko kukaan nähnYT? Oliko ässä-sarjaa.
Kaipaan Pantteri-tikkareita. Ei löydy mistään.
Sitten viime aikoina olen huomannut, että Ben&Jerryn Baked Alaska on kadonnut kaupoista. On ikävä, koska sillä sai muutamalla lusikallisella tehokkaasti hävitettyä makeanhimon pitkäksikin aikaa.
Lidlin sitruuna- ja appelsiinimehujäät, joita myytiin muistaakseni 20 paketissa.
Suomalaisia pakastevadelmia. Ovat tainneet kokonaan loppua, kun en ole viime aikoina mistään löytänyt kuin serbialaisia jne. ja jättänyt pakastealtaaseen.
Miten sitä nyt tuleekin mieleen pelkkiä herkkuja?
Sellainen pahvipurkissa myytävä Ruutujäätelö (Valion?) jonka nimeä en muista, sitä oli metsämansikka/vanilja ja lakritsi/sitruuna makuisina ainakin.
Eniten kaipaan English Mint -jäätelöä.. pahvisessa puolenlitran purkissa, tai olisiko ollut litran... vaaleanvihreä purkki ja ne karkit seassa oli sellaisista kuulista murskattuja. Törkeen hyvä jäde. En muista oliko Valion vai Ingmannin.