Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?

Vierailija
01.05.2014 |

Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.

Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.

Nyyyh...:`(

Kommentit (265)

Vierailija
21/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ihanat oikein ohuet juustoviipaleet makuina tomskut ja oregano.

Lidlin persikkanektari.

Vierailija
22/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki ja karjalanpiirakat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravon banaanisuklaajäätelö... RIP <3

Vierailija
24/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ehkä 1998-99 oli vielä sitä yhtä mintun väristä/vaaleansinistä minttujäätelöä jossa oli niitä suklaahippusia seassa. Aivan mielettömän hyvää! Oli litran paketissa kuten nykyäänkin monet ja valmistaja muistaakseni Valio..tai en ole siitä niin varma. Nykyään on jotakin melkein sen näköistä jäätelöä mutta maku aivan eri ja niin teollinen kuten kaikki muutkin nykyään. :( Muistan aina lapsuudesta että tuota jäätelöä syötiin aina saunan jälkeen ja samalla katsottiin Blondi tuli taloon-sarjaa tv:stä tai Spelen Spelejä. :) Muistaako joku vielä tuollaista jäätelöä?

Vierailija
25/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creme Bonjour cheddar-tuorejuusto.

Vierailija
26/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesikämmen sulatejuusto ja Lidlin hedelmäsorbettilajitelma hedelmien kuorissa.

Vierailija
27/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:37"]Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.

Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.

Nyyyh...:`(

[/quote]

Lion suklaapatukat

[/quote]

Lion löytyy vielä.

http://www.groupon.fi/deals/special-2/premiumbrands4less/28840549

Itse kaipailen Jenkki Eucaliptus - purkkaa. 

Vierailija
28/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 70-luvulla oli tikkari, jossa keltaisia ja tummanruskeita raitoja säteittäin. Mikä lie nimi, mutta maun muistan vieläkin... Muut tikkarit oli yksivärisiä eli tämä oli sikälikin niiiiin mahtava ( ja irtsareita ei tuohon aikaan myyty ensinkään).     T:Muori

Vierailija
29/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarrearkkujäätelö

Vierailija
30/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 04:47"]

Joskus 70-luvulla oli tikkari, jossa keltaisia ja tummanruskeita raitoja säteittäin. Mikä lie nimi, mutta maun muistan vieläkin... Muut tikkarit oli yksivärisiä eli tämä oli sikälikin niiiiin mahtava ( ja irtsareita ei tuohon aikaan myyty ensinkään).     T:Muori

[/quote]

Olisko se ollut Supertikkari nimeltään? Oli vähän isompikin kuin muut silloiset.

Vierailija
31/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei huomaa uutuuksista sitä "helmeä".  Näin kävi mulle ja jäin kaipaamaan Bliw Tyrni nestesaippuaa. Ehdin ostaa ehkä kolme tai neljä 500ml täyttöpakkausta ja sitten se vain hävisi hyllyistä. Bliw Tyrni saippuan väri, koostumus ja tuoksu lähes huumasi, sillä pesi kätensä todella mielellään. Edelleen katse harhailee tarkkana kaupan hyllyissä. Bliw Tyrniä jäin kaipaamaan ja odotan, että sitä tulisi taas myyntiin. 

Vierailija
32/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

May Sun-niminen hajuvesi. Oli edullinen kiva pikkupullo nuoren tytön budjettiin sopiva joskus kasariaikaan. Ihana, sopivan mieto tuoksu. Ehkä joskus käyttäisin vieläkin jos tulisi vastaan.

Vierailija
33/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PolyColor-hiusvärit. Sekoitettiin itse voidemaiseksi tökötiksi, joka levitetiin kammalla kuiviin hiuksiin eikä truutattu painepullosta partavaahtomaisena aineena kuin nykyisin. Helposti sai tasaisen kestovärin ja hiukset olivat tuuheat ja helposti kammattavat. Meikäläisen pitkään tukkaan meni kerralla kolme mustaa pakettia:)

Parempia värejä en ole vielä löytänyt. Taisivat olla suht samanlaisia kuin ammattilaisilla.

Vierailija
34/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkosta Orange Elysee

Orange-lonkero ruokakaupasta

Vierailija
35/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super-jäätelöt, varsinkin se sellainen, jossa päällä oli punainen kuorrutus, joka vähän poksahteli suussa. Sitten pantteri-mehujää, nam! 

Vierailija
36/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppamiehen savuvadelma.

Vierailija
37/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal-suklaata, missä oli valkosuklaata kerros ja sitten tavallista suklaata. 

Pallojuustoa, mikä oli suosittu. Mutta se ei tule takaisin, koska sen valmistus on kuulemma kallista, luin lehtijutusta, että suosiosta ei loppuminen ollut kiinni. 

Vierailija
38/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:40"]

Fanny vanukas :(

[/quote]

Tuo oli muuten hyvää. Ostin just monen (varmaan lähemmäs kymmenen) vuoden tauon jälkeen jotain Jacky Makupaloja, ja ne oli tehty rasvattomaan maitoon! Ei hyvä! Onneksi Alpro Sojan suklaavanukas maistuu täyteläiseltä.

Joskus 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa oli sellaista aivan ihanaa ruisleipää, jossa oli kuminan siemeniä. Se oli ehkä Linkosuon valmistamaa, sellaisessa pienessä paketissa, jossa oli ehkä neljä viipaleparia. Sitä oon usein kaipaillut.

Vierailija
39/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bravon suklaa-minttu jäätelöä.. ja aino -jäätelöä makuna korvapuusti.

Vierailija
40/265 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kahvipapukarkkeja joissa oli sisällä kahvin makuista nestettä samantyylisen kuoren sisällä kuin liköörikonvehdeissa.. Nämä nykyiset täysmassaa olevat kahvipavut ei ole lähellekään yhtä hyviä.

Voi kun vielä saisi. Tietääkö kukaan onko moisia jossain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän