Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^LOKALAHJOJEN PIKKUPERJANTAI^^

01.02.2006 |

No nyt sit joku luulee et oon seonnu... ku otsikossa lukee perjantai, mutta keskiviikkohan on tunnetusti pikkuperjantai.

Kaisa: mitä teen ku oon sovittanu kaikki mahdolliset asut läpi eikä mikään mahdu päälle? Saako tulla nudena??? * hihittää*

Juups, nyt taidan lähteä unille

Misuli

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kalattaa jumppalelulle...

okei, mä annan sitte suosiolla sitä pottua ja laimennan keitinvedellä eikö?

Mulle kans poppareita emppupemppu!!!!!!!!!

Vierailija
102/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki sitten tuun jammaan kun koko päivänä ei miehet tulleet tanssiinkaan hakeen, vaikka eilen niillä laivakin lastattiin -pöh!

Eemil nukkuu, vaikka olen joutunu jo tissittään sitä! En tiiä, onko tuo ukkokulta antanu sen nukkua sillä välin kun olin jumppaamassa....ei ainakaan tunnusta.

Misuli: Anna sitä pottua vaan! Ja kun on pariin makuun tottunu esim. perunaan ja porkkanaan, voit alkaa antamaan peruna-porkkanavelliä :). Kax kärpästä yhdellä iskulla. ;D

Nyt MEEN juomaan teen, mikä äsken jäi juomatta, kun piti tuolle tissinkipeälle pojalle käydä niitä haistattaan :-P....

*WaL* (vieläkin vesiselvä, taitaa tuossa boolissa olla vaan mehua..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pää ihan täynnä räkää. Mitähän ens yöstäki tulee.

Aika huvittavaa: Me käytetään Liberon 3-6kg vaippoja, se seuraava koko kun oli neidille liian iso.

Ei *i**o mä lähden kyl kattoo Emmerdalen nyt kun ei mun päässä liiku ku räkä.

Vierailija
104/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kovaa vauhtia ollaan menossa kohti unimaita :)

No hemmetti, aina kun teen poppareita niin niitä jää yli, sit on pakko seuraavana päivänä syödä loput. Ja kun oon ollu yli vuoden niitä syömättä ja pari viikkoa sit tein ekaa kertaa, niin tuli niin hirvee himo että on pakko tehä ainaski melkein joka päivälle niitä :-P

Mut ny on neiti äkänen! Juhlat loppu lyhyeen :-O

Vierailija
105/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaverilla mennä hermot ja mulla ahistaa tää kissanaisen puku... pvc:tä kun on... kai tän sais jo riisuu ku ei oo synttärisankaria näkyny enää :D

Roope yleensä nukahtaa vasta tuossa ennen puoltayötä... sinne saakka meteliä riittää.

Vierailija
106/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainaski me aloitellaan riisivellillä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa. Maissillehan voi tulla allergiseks ja peruna-porkkanassa on toinen liikaa. Mä en vaan halua niitä kiinteitä aloittaa ku vasta 6kk iässä, jos on vaan mahdollista=)

Vierailija
107/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se pullis täälä sitten virnistelee??? Arvaa vaan onko mun nahka rullalla tän kissapuvun alla???? *nolona tunnustaa et useammasta kohtaa jäi vetoketjun väliin, auts*

Nyt mun täytyy hetkeks varmaan hyllyttäytyä ku mies kotiutu ja sen on päästävä koneelle... *nyyh*

misuli

Vierailija
108/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä jo alkaa käki laulella:)

Juliuksen sain onneks äsken nukkumaan,ite silti vaan täällä vielä istun...syömässä...vaihteeks...*nolona*

No juu mut eipä kulje mullakaan kun vaan toi yks aivosolu samaa rataa päässä niin paree lähtee pikkuhiljaa makkariin päin!*mussuttaa leivän loppuun*

See ya tomorrow!

Vierailija
109/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*virnuilee Vallulle* :)

Vierailija
110/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä perunasta...siis meille antoi th samat ohjeet...ihan vaan puklailun takia..ja nimenomaan se peruna on se mikä siihen helpottaa ei mitkään vellit..

Itse täällä nyt pikkuhiljaa pitkinhampain alan suostua siihen sen antamiseen...mut en vielä huomenna:)

Vierailija
111/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tän nukkumatin piti tulla vaan pikaisesti lähettämään niitä nukkusäteitä kaikille niitä kaipaaville ~~~~~~~~~~~~~~~~

Onkos siitä Johannu(?) kuulunu mitään? Vai olikos se useamman päivän sairaalareissu? (Hieman kuutamolla olen.) Toivottavasti kaikki on menny hyvin eikä mitään operaatioita tarvita?

Tää menee kans nukkumaan.

~~~~~~~~Nukkusäteitä~~~~~~~~~~

Vierailija
112/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*puhisee jo raivon partaalla*

On juotu varmasti ylipaljo maitoo ja jumpattu massua, kateltu maisemia ,vaihettu vaippaa jne...

Nukkui alle tunnin ja nyt kitisee minkä ehtii tuossa vieressä. Itte oon ihan hikinen...

*miettii kuumeisesti* Oiskohan kakka hukassa, vaikka onkin tänään kakkinutki jo...

Mä oisin jo valmista kamaa sänkyyn, aamulla painun pojun kans sairaalaan ja sehän tietää tappelua ihan vissiin :(

Waimo72 *vitsit vähissä*

Vierailija
113/114 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nukuta meilläkään. En tiedä minkä piristysruiskeen toi poika siitä piikistä sai... *huoh!

Väsynyt Misuli

Vierailija
114/114 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin ja viimmein...kamalan huudon saattelemana...

Valmiiksi oon väsynyt huomisen aikasesta herätyksestä johtuen :(

Ja nyt tää mamma kömpii kans unille (toivoen että neiti nukkuis vaikka

2h heräämättä)

Waimo72