Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^LOKALAHJOJEN PIKKUPERJANTAI^^

01.02.2006 |

No nyt sit joku luulee et oon seonnu... ku otsikossa lukee perjantai, mutta keskiviikkohan on tunnetusti pikkuperjantai.

Kaisa: mitä teen ku oon sovittanu kaikki mahdolliset asut läpi eikä mikään mahdu päälle? Saako tulla nudena??? * hihittää*

Juups, nyt taidan lähteä unille

Misuli

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet asunut Kemissä? nimittäin minäkin olen asunut... vuosina 1999-2000.

Mä tässä pohdin et miten ihmeessä löydän sinne Waimon luo? Mulle aivan outoa seutua koko alue... no täytyy miehen kans käydä ajelemassa siellä päin...

Jaa, että mitäkö söin tänään? Valmispitsaa!!!! Ei jouda paljoa sapuskaa laittamaan.

Misuli taas

Vierailija
82/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kaaaaaaaaauan sitten, ihan lapsuudessani, olen siellä syntynytkin ;D.

ja samaa minäkin mietin: miten sinne waimolle löytää...woewoewoe....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten naamiaisiakaan en jatkane pidemmälle iltaa. Toisaalta harmi, sillä täällä on rattoisat keskustelut joita seurata/osallistua mahkujen mukaan. Niin, ja boolikin olisi kyllä hyvää... ;)

Jumppalelusta: meillä on semmonen käytössä ja kovasti poika huitoo ja yrittää tarttua leluihin kiinni. Viihtyy yleensä hyvin, joskus taas ei yhtään. Tykkää myös katella telkkaa siinä samalla :)

Mukavaa, että oulun sakkikin tapaa toisensa! Ja harmi niille, jotka ei pääse tapaamaan pitkien etäisyyksien takia :(

Meidän poju se tällä hetkellä pyörii jumppamatolla ja sylkee. Joo-o, on nykyisin kova poika sylkemään. Laittaa huulensa suppuun ja puhaltaa sylkyä. Taitaa olla uusi kiva opittu juttu. Paidan etumus märkä all the time!

Mutta mä lähden nyt näistä kemuista *huiskuttaa kaikille ja toivottaa mukavaa iltaa*

Huomiseen!

Hemulii_i

Vierailija
84/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loka-äiti -05: Oliko teillä jotain allergioita? Siis vauvalla? Vai oliko se toinen loka- alkuinen nicki... Sorry kun oon tälläinen lahopää... Ajattelin vaan että kun teillä on nuo rasvat käytössä, onko epäilty jotain allergiaa ihon kuivumisen vuoksi?

Mä oon ajatellut että jalkojen kuivuminen johtuis kun ne likoaa aina vedessä pyllyn pesun yhteydessä. Mutta vaikka rasvaa kuinka, eivät parane... Ei ne Juhoa näyttäis vaivaavan, mutta ihan kamalan karheet ovat ja sellaiset hilsehtivät, punoittavat. Ens viikolla on neuvola, siellä otan puheeksi.

Kiitos kaikille rasvavinkeistä! Tuota Natusan salvaa on meilläkin, koklaan sitä ja sitten myös tuota Bevitaa vois kokeilla. AqualanL on niin ohutta että voin kuvitella sen kirvelevän kun sitä tuollaiselle ahavoituneelle iholle laittais.

Muuten, meilläkin syötiin nyt päivällisellä ranskalaisia ja kanapuikkoja...

Vierailija
85/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se on ollut käytössä jo jonkin aikaa. Nykyisellään lattialla ei sillä enää malta leikkiä kun kääntyy mahalleen, mutta sitterissä se on pop. Tarttuu leluihin ja riuhtoo niitä. Se Liberon vihreä sammakko on siihen laitettu roikkumaan ja on ihan ykkönen noista roikkuvista leluista!

Vierailija
86/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipan vaihdosta: Vaihdan illalla joskus yhdeksän jälkeen ja seuraavan kerran sitte aamulla.

Jumppalelusta: Jansku kyllä tykkää ja tarttuu ja heiluttelee. Ei se siinä kauaa jaksa olla, mut kuitenki hetken.

Vierailija
87/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Onnea Kaisalle!

Kylläpä tuo opiskelu vie aikaa, että kun on lukenut nää pitkät pinot niin tyttö alkaa jo kitistä eikä kerkeä kirjoittamaan. Tentit meni 50% hyvin. Pääsen toisesta luultavasti läpi ja toisesta 99% varmasti en pääse läpi. :( Harmittaa kun oli suomenkielinen kirja josta tehtyyn kysymykseen en osanut vastata *potkii itseään*. No ei auta kuin lukea uudelleen, koska tään kun lopussa voi uusia tentin. Huh! *pyyhkii hikeä.*

Vaipanvaihto: Meillä vaippa vaihdetaan n 20-21 ja aamulla 8-9.

Lelukaari: Tarjoustalon versio on meillä käytössä. Välillä leikkii tyttö leikkii sillä kauemminkin.

Meillä on nyt muutamana iltana pulauteltu maidot lattialle, onneksi parketille. Edellisellä kerralla tuli sitten myöhemmin vielä kuume yli 38, mutta meni aamuun mennessä ilman lääkkeitä ohi. Oli ilmeisesti joku vatsaflunssa kun tyttö kakkasikin useasti parin vuorokauden sisällä.

Tällä on myös imukausi meneillään. en edes muista montako kertaa tyttö halusi tissiä viime yönä.

j+beibi

Vierailija
88/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rupes tekemään mieli munkkia *lipoo kieltään*. Ei tuollei saa kiusata meitä laiduttajia ;). Onneksi ei enää mennä ulos niin jäävät munkit ostamatta.

Vierailija
89/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso ja isi nukkuvat tuossa vieressä sohvatuolilla joten pääsempä kirjoittelemaan hiukkasen. Ensimmäiseksi Kaisalle ONNITTELUT syntymäpäivän johdosta!!! Täälläkin suunnalla tuo syntymäpäivä alkaa uhkaavasti lähentyä, ensi kuussa sitten ollaan taas vuotta vanhempia....

Vaipanvaihdosta oli puhetta, meillä on pakko vaihtaa kerran yön aikana tai aamulla on pissat pitkin kylkiä. Tuntuu että silloin kolmen neljän aikaankin yöllä on vaippa jo niin täysi, että painaa tosi paljon. Mitä vaippoja te noin yleensä käytätte? Jos olisikin jokin toinen vaippamerkki, joka pitäisi tuon pissan aamuun saakka. Meillä käytössä Midi Pampersit (4-9 kiloa).

Kyselyä oli myös siitä mikä miehessä ärsyttää. Oikeastaan tähän on ainakin minun vaikea löytää oikein mitään sanottavaa. Ainoa asia mikä tulee noin äkkiseltään mieleen on se, että on tosi inhottava kun mies laittaa pyykkikoppaan sukkansa joskus sellaisina myttyinä, että minä joudun ne sitten " aukaisemaan" . Ei ole kiva peuhtoa likaisia sukkia :( Olen tosin kyllä sanonut joskus, että jätän sellaiset tollot pesemättä, että saa sitten itse tulla ne laittamaan koneeseen. Mutta nämä ovat tällaisia pieniä ja aika mitättömiä juttuja. Mies tekee huushollihommia ja remonttia ja on vielä pojankin kanssa, joten ei ole kyllä mitään valittamista siinä suhteessa. Kunnon mies siis :)

Nyt meillä herättiin ja itku tuli. Vaikka olen nyt jo kolmatta päivää sillä maito/muna/soija-dietillä sen allergiaepäilyn takia, niin edelleen Juusolla on hirvittävästi ilmaa mahassa ja paukkua tulee koko ajan ja jos ei tule niin sitten ährätään ja ährätään. Voi reppanaa. Sääliksi käy kun ei oikein tiedä että miten vielä koittaisi toisen oloa helpottaa.

Mutta nyt on mentävä tissittelemään, illanjatkoja kaikille!

TA1KA

Vierailija
90/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuli: niin on makuja erilaisia :) Mutta en minäkään kyllä saata syödä aurajuustoa muuten kuin pitsassa.

M.elli: minä en imetä, mutta syön kyllä enemmän :) ja peppa vaan leviää..

Lelukaaresta: meillä on käytössä Tiny Love -lelukaari. Ei kyllä Alissa siinä kovin kauaa viihdy. Vähän paukkoo käsillään leluja, mutta ei vielä ota kiinni. Tykkää niistä " maatalon" äänistä, joita tulee siitä potkittavasta kohdasta (joilla on sama, tietävät varmaan). Välillä meinaa tulla itku tytöllä jos ei kuulu ääniä. Ja kun hän ei itse vielä osaa sitä potkia, niin minä istun vieressä ja hakkaan nyrkillä sitä.. joskus kaaaauan aikaa. Kehittävät harrastukset meillä ;)

Taas kuuluu kutsu!

Vierailija
91/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään Liberoita,5-8kg muistaakseni.Ihan parhaat ollu liberon vaipat alusta asti...kokeiltu huggies,lidl ja pampers(oli tosi huonot,ei käyny meille)..

Täytyykin lähtee vaipan vaihtoon,semmonen pisun tuoksu tulee ton höpöttäjän pöksyistä!Julius ilmeisesti nyt lähettää teille kaikille terveisiä kun kova höpötys käy kun kattoo konetta:)

Vierailija
92/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis päällä sit vaikka sellanen söpö nalleluppakorva puku :D

(onkohan sellasia ees olemassa?)

No jokatapauksessa tosi pikasesti lukasin pinoo kun on vieraita niin en oo kerenny aikasemmin.

Siitä rasvasta..Meillä rasvaillaan karheita jalkoja Ambilanilla.Sillä oon saanu ihon vähän paremmaks.

Ja mäkään en vaivaudu yöllä vaihtaan vaippaa vaan illalla n. klo 21 vaihdan kuivan vaipan ja sit aamulla 9 aikoihin uus kun noustaan ylös ja hyvin on vaippa imeny kaiken!

Neealla tosiaankin on nyt joku ihme pätkäpäiväuni viikko,mitään ei kerkee tekeen kun nukutaan vaan tunninverran kerrallaan..ja kokoajan saa olla nukuttamassa uudestaan..

jaahas ja nyt heräilikin sit taas iltanokosiltaan ....pitää mennä Mooooi!

Spica

Vierailija
93/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuli79:

Mä tässä pohdin et miten ihmeessä löydän sinne Waimon luo? Mulle aivan outoa seutua koko alue... no täytyy miehen kans käydä ajelemassa siellä päin...

Misuli taas

Tännehän löytää helposti ;) Pienen ikäni olen näillä kulmilla asustanu etten osaa edes kunnolla outoja tänne neuvvoo *punastuu*

Ohjeita yritän antaa sähköpostilla...

Waimo72 *pikku punkkupöhnässä ;P )

Vierailija
94/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkupöhnässä *heh*, Hyvä se on välillä rentoutua, ite ku en käytä alkomahoolia lainkaan niin ei tuu rentouduttua. Ai miksikö? No ekaks se mun sairaus ja siihen käytettävät lääkkeet, ja toiseks ei itseasiassa enää edes maistuis, oon kohta 6 vuotta ollu ilman alkoholia.

Mä yritän Waimo jostain kaivaa sellasen kartan missä näkyy mihinpäin moottoritieltä täytyy suunnistaa :)

*äh, mä eksyn kuitenki*

Tässäpä laihduttajille oiva ruokavinkki: Kinkku-Pekonipasta! Siis paistatte vaan pekonin hyväksi ja sinne sekaan kinkkusuikaleet. Sitte kevytkermaa ja ranskankermaa sekaan ja simpukkapastaa kiehumaan. Kaikki sekaisin mössöks ja nami nami hyvää on. Mausteeksi Mustapippurirouhetta ja basilikaa tai oreganoa. Suolaa ei tartte, pekonista saa sen :)

Misuli

Vierailija
95/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Tampereen matkaajat kotiuduttiin tuossa illansuussa ja oli kyllä onnistunut reissu. Junamatkat menivät molempiin suuntiin hyvin, vaikka Aada ei malttanutkaan nukkua kun oli niiiiiin paljon kaikkea katseltavaa. Menomatkan IC2-junaan saatiin perhehytti jossa oltiin kahdestaan koko matka. Vaunut olivat siinä alapuolella pyörille tarkoitetulla paikalla. Tulomatkalla oli tavallinen IC-juna ja paikka oli ns.invapaikka eli vaunuosaston viimeinen penkki, jonka yhteydessä oli iso tila vaunuille ja muille kampsuille.

Aada katsoi mallia ystäväni 3kk vanhemmasta pojasta ja nyt on tämä päivä mennyt kääntyessä selältä masulle ja päristellessä kielellä..Isänsä oli ihan ihmeissään kun tyttö oli kahdessa päivässä oppinut noin paljon uusia juttuja.

Komeat pinot oli taas näiltä parilta päivältä ja hätäseen ne tuossa selailin.

Meillä ei vaihdeta yöllä vaippaa vaan sitten aamulla kun herää toisen kerran, eli siinä 9 maissa. Ja vaippamerkit vaihtelevat Liberosta Pirkkaan..

Rasvaus on aika uusi juttu, sillä reilu viikko sitten Aada sai jostain jonkun ihoreaktion ja kuivahti kertarysäyksellä. Nyt olen viikon verran rasvaillut Aqualanilla ja jalat on jo ihan ookoo, masu vähän punottaa ja käsissä on vähän kuivaa..

Huomenna on meillä 4kk lääkärineuvola klo 8.15. Saadaan taas lähteä jo ennen 7.30 niin ehditään viedä isi töihin.

Joo mutta kai se on lähdettävä nukkumaan kun viime yö meni kuunnellessa Aadan puhinoita ja ähinöitä, minä kun en ole tottunut nukkumaan sen kanssa samassa huoneessa..

Niin ja naamioitumisesta..Naamioidun tietokonetuoliksi, jotta nukkumaan käymässä oleva Aada ei huomaa läsnäoloani:)

Viikon jatkeita kaikille ja mukavaa synttäri-iltaa Kaisalle!!

Matkalaiset MariJo ja Aada

Vierailija
96/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuli79:

Punkkupöhnässä *heh*, Hyvä se on välillä rentoutua, ite ku en käytä alkomahoolia lainkaan niin ei tuu rentouduttua. Ai miksikö? No ekaks se mun sairaus ja siihen käytettävät lääkkeet, ja toiseks ei itseasiassa enää edes maistuis, oon kohta 6 vuotta ollu ilman alkoholia.

Mä yritän Waimo jostain kaivaa sellasen kartan missä näkyy mihinpäin moottoritieltä täytyy suunnistaa :)

*äh, mä eksyn kuitenki*

Misuli

näppäileppäs www.ouka.fi ja hae sieltä kartta... sieltä haku toiminnolla

kadunnimen mukaan.... tää paikka on joen pohjoispuolella =)

Laitanko jotain merkiksi portinpieleen????

Waimo72

Vierailija
97/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mahtaa olla viimeisenä pystyssä näissä pippaloissa?! :D

Onkos täällä yleensäkään enää muita paikalla?

E *parkkeerasi just ittensä poppareitten viereen*

Vierailija
98/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hereillä ollaan, ja varmasti viimeisenä paikalla :)

Mä kysyn tätä teiltä ekka: eli kun neuvolasta tuli käsky alkaa maistattaan pojulle pottua... minä olen täällä hieman kauhuissani kuinka vatsan kanssa käy... joten oisko viisaampaa aloittaa vellillä????? Ja totutella ekka sillä?

Tämmösiä aatoksia mulla

Ja Waimo: laita vaan, vaikka kakkavaippa, niin tiedän varmasti olevani oikeassa paikassa, heh!!

Misuli ja Roope

Vierailija
99/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aloittaisin suoraan sillä oikeella potulla kummiskin. Se velli on vaan sellasta " maustettua korviketta" että turha sitä nyt on alkaa antaa. Huomenna laitat siis potut porisemaan :)

Eemeli

Vierailija
100/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän kysyit Misuli jo aaaaaikoja sitten

eli joskus aamulla :)

siitä miehen työpaikasta?? Joo, koitas vaan vielä niitä nännejä pidellä, ei oo kuulunu siltä suunnalta vielä mittään...