Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^LOKALAHJOJEN PIKKUPERJANTAI^^

01.02.2006 |

No nyt sit joku luulee et oon seonnu... ku otsikossa lukee perjantai, mutta keskiviikkohan on tunnetusti pikkuperjantai.

Kaisa: mitä teen ku oon sovittanu kaikki mahdolliset asut läpi eikä mikään mahdu päälle? Saako tulla nudena??? * hihittää*

Juups, nyt taidan lähteä unille

Misuli

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme siis luonani Ti 7.2 klo 12->

Nyyttäriperiaatteella...

Meillä ei muutoin kummempia allergioita oo ku pähkinät, mutta muksut (omani siis) nauttia jotain mitä löytyy =)

Ja mä tarjoon kaikki nesteet ;)

Waimo72 & pesue

Vierailija
62/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen tullessani tuosta leipomolta vaikka jotain isoja rähmämunkkeja tms. Joten NIMENHUUTO ois poikaa, ketä tulee paikalle, tietäsin, paljonko tuon!

Wimo + mies,

Misuli,

MiuMau,

Minä,

Kielo????

Meritähtönen???

Kuka puuttuuuuuu????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waimoa kuitenkin tarkotin :D

Vierailija
64/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmääkään muista muita...eikä tota ukkoo tarttee mukaan laskee!!

voihan kirjottaminen olla vaikeeta ku tyty kiemurtaa sylissä :/

Waimo72 & Hanna

Vierailija
65/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos meillä auto vaan pelittää niin tulen. Ja lisäksi se että osaan suunnistaa paikalle. Waimo: missä julkaiset osoitteen mihin tulla? Et osaa tarpeeks aikaste ruveta kartan kans harjottelemaan teillepäin ajoa.

Toi nyyttäriperiaate sopii kyllä. Jos vaikka ehtisin pizzaa leipoa, eihän ne mitenkään lihottavia oo eihän??? Onko jollakulla rajoituksia täytteiden suhteen? Itse ruukaan käyttää perustäytteinä kinkku, tonnikala, jauheliha-linjaa...Tai voin väsätä sellasen suolapuolen salaatinkin, jossa esim. tonnikalaa ja riisiä vihannesten kera?

Voi jee poika herää täytyy mennä vissiinkin...

Misuli

Vierailija
66/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhh.. olipa ihanaa, yksi kaveri oli kylässä ja se hiero puoli tuntia hartioita *ihan autuaana täällä* alkoi oikein päässä humista kun rupes veret kiertämään. Tästä kömpelönä aasinsiltana: kun kyseltiin niitä miehessä ärsyttäviä juttuja: ei ala hieromaan ollenkaan. Ei vaikka lupaan hieroa sitten myös häntä. Sain tältä kaverilta hyvän hierojan numeron, alan käymään kerran kahdessa viikossa, ottaa nimittäin niin niskoihin ja hartioihin kantorepputouhut.

Tulen Oululaisten tapaamiseen! Kiva, että pidetään Waimon luona, ei sit haittaa jos kirppu kiljuu :) Mitä toisin? Meinasin kans ehdottaa jotain suolasta piirakkaa. Oliskohan se liikaa jos Misuli (olihan se M?) tekee pitsaa? Piirakkaan tulis täytteeksi purjoa, paprikaa, kinkkua ja feta-juustoa. Passaako kaikille vai jätetäänkö jotain pois?

Vierailija
67/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuli79:

No nyt sit joku luulee et oon seonnu... ku otsikossa lukee perjantai, mutta keskiviikkohan on tunnetusti pikkuperjantai.

Kaisa: mitä teen ku oon sovittanu kaikki mahdolliset asut läpi eikä mikään mahdu päälle? Saako tulla nudena??? * hihittää*

Juups, nyt taidan lähteä unille

Misuli

sua ja Vallua...

Waimo72

Vierailija
68/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais pyytää, että pizzaan ei ananasta *yöööööks!* Paitsi tietty jos kaikki muut haluaa! Niin ja aurajuusto on tosi hyvää *wink wink*. Myös: jos muillekin passaa.

Vierailija
69/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oon kronkeli ollenkaan =)

Mä voin pomautella aitoja poppareita ison kasan, ainaki lapset tykkää.

Laittakaahan postia mullepäin niin annan osotteen

seawind@luukku.com

Waimo72 & uinuva neitonen

Vierailija
70/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain postin osoitteineen ja ohjeineen. Mun mielestä tuo Waimolla tapaaminen on tosi loisto-idea, meinaan, ei meidänkään Eemil mikään hiljainen kaveri oo ;D!!!

Jokuhan voi tuoda ihan vaan kahvipaketin ja mehua....täytyy Waimo nekin tuoda, ei ne muuten nyyttärit oo ;-P

Vierailija
71/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meillä erilainen maku, mä en voi sietää aurajuustoa ja rakastan ananasta *hih*

Jepsis otan nuo huomioon jos kerkeen jotain väsätä. Viikonloppuna ois kyllä aikaa tehä ku mennään käsittääkseni appivanhempien luo. Mä taidanki kuulkaa tuoda patonkia, ne on maukkaita jos Waimolle vaan sopii et käytän teidän uunia???? Ja pääsen itse helpommalla... oisko cocktailpiirakat ja patonki jees?

Gallupeita kommentoidakseni: Joku kyseli jumppamatosta/lelukaaresta. Meillä on sellanen ja Roope viihtyy siinä jonkun aikaa, tarrailee leluihin ja juttelee niille

Vaipanvaihto: ei vaihdeta öisin, kun Roope nukkuu päätään yöt läpi, sitten aamulla vaihdetaan.

Rasvaus: Roopella ihan vastaikään ilmaantunut kuivia läikkiä jalkoihin ja käsiin, niihin olen laittanut perusvoidetta (essex) tai sitten ceridal-öljyä ja vaippaihottumaan/pyllyn punoitukseen oon laittanu bepanthenia tai sinkkiä.

Misuli

Vierailija
72/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valencia:

Sain postin osoitteineen ja ohjeineen. Mun mielestä tuo Waimolla tapaaminen on tosi loisto-idea, meinaan, ei meidänkään Eemil mikään hiljainen kaveri oo ;D!!!

Jokuhan voi tuoda ihan vaan kahvipaketin ja mehua....täytyy Waimo nekin tuoda, ei ne muuten nyyttärit oo ;-P

Mitäs mä sitte teen?? Pyöritän peukkuja...

Waimo72

Vierailija
73/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunia lainaan ja vaikka toistaki uunia ;) Mikrokin löytyy =)

Waimo72

Vierailija
74/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kateellisena täällä lueskelen teidän suunniteltuja tapaamisia _rähmämunkkeineen_ (Vallu: mikä ihme se on, never heard?)... Täältä Kotkan suunnalta ei taidakaan olla muita :(

Blackan yötunnelmiin voin yhtyä aivan täysin! Meillä heräiltiin myös tunnin välein, ja nukahtamiseen Eelis vaatii aina tissin. Tuttia ei enää suostu syömään juuri lainkaan, siis päivälläkään. Toivottavasti on ohimenevää vaihetta! Sympatiat siis täältä...

Kukas se kyselikään syömisistä (*haroo päätään*). Me syötiin tänään tonnikalapastaa. Just eilen miehen kanssa mietittiin, että aina tulee syötyä niitä samoja ruokia... Jotenkin on pää ihan tyhjänä, kun kauppaan menee ja sitä samaa kanaa tulee aina ostettua. No, huomiseksi on tiedossa kebabkiusausta. Nonnis, ei pitäis puhua syömisestä, kun heti tulee nälkä. Ja siitäpä uusi galluppi-kysymys imettäjille:

Syöttekö nykyään enemmän? Musta tuntuu, että itsellä on koko ajan nälkä ja ruoka-annokset on kasvaneet. Onneksi vielä ei näy vyötäröllä tai persiissäkään, mutta pelkään pahinta, jos tämä meno jatkuu kauemminkin.

Nyt vähän siivoilemaan, kun poika nukkuu...

m.elli

Vierailija
75/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.elli: Kyllä mä ainakin syön useammin,mutta en oo ollut siitä huolissani.Ainakin vielä imetys on syönyt nuo energiat.

Vierailija
76/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Rähmämunkkeja = Öykämöykää = Semmosia ihan tavallisia pomadamunkkeja meinaa hän ;D

Vierailija
77/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLLÄ ILMOITTAUTUU SUPER GIRL, (teräsmiehen nainen;)) hih, olispa ihanaa kun osais lentää...

NASULI: Jep tulossa ollaan kovaa vauhtia:) kivaa.

G.: En vaihda yöllä vaippaa, n.21-22 laitan ja aamulla 8-9 aikaan laitan uuden.

RUOKA: Mä laitan oikeen vanhaa kunnon karjalanpaistia kun haluun syödä hyvin, 3tuntia uunissa, voih nälkä tässä tulee. Ja kokoperunoita.

KAISALLE: Paljon onnea, paljon tuli mittariin? 20v.? Mä olen jo kahtena vuonna täyttänyt 22v.HIH.

Paljon onnea pikkuisen tielle, johannunko vauva oli menossa sydäntarkastukseen(sori jos meni väärin, pahuksen muisti)

Ja kaikille (blacka ja joku muu) valvojille, koittakaa saaha ens yönä nukuttua.

Mä kävin tänään työkkärissä, katottiin opiskelupaikkoja ens syksylle, sosionomi linjalle aijon hakea. Ei ole hurraamista niitten tukien kanssa, 200e opintotuki ja n.300e opintolaina. Ja mitä maksaa Aleksin hoito paikka?? Niin ja autolla kun käyn koulussa, bensakulut. No pitää laittaa ukko tekee pitkää päivää, vitsi;)

Sain siivottua ja käytyy salilla. Vähän kurkkua kipristää, toiv. en ole tulos kipeeksi:(

annu the teräs muija

Vierailija
78/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on möhnämunkki

Vierailija
79/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ruoaksi on ollut valmispitsaa, ja päivälliseksi kanapuikkoja ranskalaisten kanssa ketsuppikastikkeessa ja jotain pakastevihanneksia, salaattia.

Täysimettäjänä, syön aivan valtavasti koko aika, en tajua mihin se mahtuu. Ja ekana aina on lautanen tyhjä, ja tuntuu että koko aika vaan nälättää ja heikottaa. Paino ei näytä nousevan eikä laskevan tästä, paitsi niinä päivinä jolloin jää pellillinen pullaa syömättä, niin sitten olen heti pari kiloa kevyempi hetkellisesti ja aivan tolkuttoman nälissäni. ;)

Vierailija
80/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemissä asuessani kyseinen munkki oli mäHNÄmunkki ;D. Rakkaalla lapsella on monta nimeä...