Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^LOKALAHJOJEN PIKKUPERJANTAI^^

01.02.2006 |

No nyt sit joku luulee et oon seonnu... ku otsikossa lukee perjantai, mutta keskiviikkohan on tunnetusti pikkuperjantai.

Kaisa: mitä teen ku oon sovittanu kaikki mahdolliset asut läpi eikä mikään mahdu päälle? Saako tulla nudena??? * hihittää*

Juups, nyt taidan lähteä unille

Misuli

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuli79: Juu saat tulla nudena :)

Joo mää luinkin ekana et perjantaipino ennen kuin asia meni perille pienen blondin nuppiin =D

Vois kai jo mennä nukkuun et jaksaa sitten lokamammojen tapaamisessa täällä Jyväskylässä, Mamma21:en luona. Kiva nähä mammoja ja vauvoja!!

Öitä.

Kaisa

Vierailija
2/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]

[color=darkblue]**Kaisa saapuu paikalle ennustajana**[/color]

[/b]

Ennustus: Tänään tästä tulee pitkä lista!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös täällä taas! Ja mähän en huomannu yhtään outoa tuos perjantais, menis aivan läpi jos joku väittäis et huomenna (tai siis tänään) on perjantai. Sen verran aina nää päivät sekasin.

KAISALLE paljon onneaaa vaaaan *raakkuu kauniilla äänellänsä*, mä palailen huomenis ja oon pukeutunu intiaaniksi kuten joskus yli 20 vuotta sitten yksiin naamiaisiin. Mulla oli hieno inkkaritytön peruukkikin.

Nyt tuutilullaa!

Emily

Vierailija
4/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ojentaa Kaisalle ison kimpun punaisia ruusuja*

Vierailija
5/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]

LP 65,0kg

TP 60,0kg

VMP 64,0kg ***

[b][color=blue]blacka[/b]

LP 87kg

TP 65-70kg

VMP 85,0kg ***

[b][color=green]Emily78[/b]

LP 106,4kg

TP 90,0kg

VMP 101,8 kg ***

[b][color=red]Emppu[/b]

LP 67,0kg

TP 60,0kg

VMP 64,6kg ***

[b][color=brown]hennajo[/b]

LP 62,1kg

TP 55,0kg

VMP 61,4 kg kg ***

[b][color=violet]Kaisa1977[/b]

LP 82,0kg

TP 65,0kg

VMP 84,3kg ###

[b][color=orange]mamiko[/b]

LP 66,1kg

TP 55,0kg

VMP 62,0kg ***

[b][color=green]Minski-78[/b]

LP 60,0kg

TP 55,0kg

VMP 56,8kg ***

[b][color=pink]Nelliina05[/b]

LP 81,0kg

TP 65-68kg

VMP

[b][color=darkyellow]NikkeH[/b]

LP 66,3kg

TP 60,0kg

VMP 65,4kg ***

[b][color=darkred]Päippy71[/b]

LP 70,0kg

TP 65,0kg

VMP 69,0kg ***

[b][color=darkblue]Sinilainen[/b]

LP 62,8kg

TP 55,0kg

VMP 58,0kg ***

[b][color=darkgreen]Vallu[/b]

LP 72,0kg

TP 60,0kg

VMP 69,2kg ***

[b][color=black]Waimo72[/b]

LP 85,0kg

TP 65,0kg

VMP 82,6kg ***

[b][color=fuscia]äitikolmelle[/b]

LP 68,0kg

TP 60-63kg

VMP 62,5kg ***

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut #####=paino noussut (risuja...heh)[/color]

Vierailija
6/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta tyttelit *saapuu paikalle enkelin siivet selässään ja pirun häntä persiissään* ;) Se olkoon kostyymini tänään. Niin ja KAISALLE mitä mahtavimmat synttärionnittelut!!!!!! En viitsi kajauttaa ilmoille laulua, ettei pihapuun varikset saa slaagia!! Nyt kyllä maistuis kakku ja kahvikin vaikka yleensä en juo kahvia ja laihiksellakin ollaan!!

JOHANNULLE ja pikkuiselle on peukut ja kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä sydänkontrollia ajatellen!!!!! Tulehan sitten kertomaan miten meni.

Meillä Juhanalla on joku tollainen hassu JUMPPALELU kun siitä oli eilen puhetta. Viihtyy kyllä katselemassa jonkin aikaa ja koitta kokeilla, mutta jossain vaiheessa alkaa aina hermostuttaa. Niin ja onhan tossa pinniksessäkin tuo roikkuva mobiili jota pällistellään huuli pyöreenä. Muuten ei poju sitten omassa sängyssään viihdykään.

KÄÄNNYTTY meillä ei vielä ole paitsi tahattomasti(??) vatsalta selälle. Yritys on kyllä aikamoinen selältä masullekin, mutta vielä ei onnistu. Sen olen kyllä huomanny että öisin poika pyörii kun häkkyrä. Monesti joutuu kääntämään suoraan ettei valloita koko sänkyä (nukkuu siis mun vieressä toistaiseksi vielä), mutta jo hetken kuluttua on taas poikittain siinä. *huoh*

Tänään meillä herättiinkin jo puoli kuuden jälkeen. Esikoinen kävi vessssa varttia vailla ja päätti jäädä hereille lukemaan kirjaa. No minähän kuulen joka rapsahduksen unissanikin, joten en osannut enää nukkua. Ja vielä kun Juhana ähisee vieressä ni hallelujaa.

Iltapäivällä olis visiitti pankissa ja tänäänhän sen asuntopirulaisenkin pitäisi myyntiin ilmaantua. Mielenkiinnolla odottelen ja kuikuilen iinteistömaailman sivuja josko josko...;)

Mukavaa päivää tytsyt!!

Sinilainen ja Juhana 2kk3vkoa

Vierailija
7/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen hyvin nukuttu yö takana.Ruvetaan pikkuhiljaa valmistelee lähtöä,mutta tapani mukaan täällä pitää notkua aamusta lähtien.

Voitteko kuvitella koko viikonloppu ilman teidän turinoitanne,oli aika sietämätöntä.Tähän jää koukkuun=))

Iso kiitos kaikille tsempityksistä ja varmasti tulen kertomaan kuinka meidän kävi.

Nyt meen jatkaa kahvin juontiin joteen so long,mammat!

johannu ja aada

Vierailija
8/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. laahustaa paikalle noidan mustassa viitassa ja pitkässä hatussa.. :)

Vierailija
9/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoilottaa Misuli niin nuotin vierestä kuin osaa! Onnittelut siis Kaisalle. Päätin sitten pukeutua...tädädädää... Kissanaiseksi kuten tuo mun nickikin vähän viittaa. Tähän vietävän häntään vaan meinaa kompastua, ei pysy ylhäällä millään. *Ojentaa Kaisalle ison pussin silakoita*

No niin, Roope nukkua posottaa vieläkin... nukahti jo ennen puoltayötä. Ja neuvolaan täytyy mennä klo 10.45, tosin jos vartin sisään herää niin JUST tuolloin on ekojen pikkupäikkyjen aika. On sitte tietty pahalla päällä neuvolassa. Ihan niinkuin siinä piikissä ei olis tarpeeksi *jännittää itekki maha kuralla täällä*

Johannulle paljon tsemppiä sinne sydänkontrolliin. Peukut pystyssä täällä, et kaikki hyvin.

_Emppurainen: Joko työpaikkajuttu on selvinny? Eiku mä vaan sillä kyselen, ku nämä mun nännit ei enää millään suostu nöpöttään... väsyneet raukkaparat. Yritin kyllä kaikkeni pyykkipoikia myöten, mut ei :)

Jospa lähtis valmisteleen kassit ym. valmiiks tota neuvolaa varten

Moikka flikat, palaan neuvolan jälkeen

Misuli ja Roope

Vierailija
10/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tuota otsikkoa katselin vähänaikaa ja aattelin vaan et ompa viikko taas menny nopeeta :)

sit joku pilas mun viikonlopun alotuksen ja sano et on vasta keskiviikko :)

KAISALLE:[color=red]oikein paljon onnea[/color]..

(kokeilen ekan kerran noita värijuttuja et en tiiä menikö oikein)

vauvalin aamu rutiineista joku puheli..

meillä Aada heräilee yleensä n.8.30(itse nousen 8.00)

vaihdetaan tytöltä vaippa ni sit pärjää tunnin verran ennenku haluaa ruokaa..

sit syönnin jälkeen nukahtaa ja nukkuu tunnin verran..

ihana kuunnella aamulla ku neiti heräilee..makaa vaan omassa sängyssä ja katselee kuvia seinällä..saattaa puoli tuntia viihtyä siellä ennen ku rupee huuteleen kovemmin et pitäs hakee pois olohuoneeseen..

tapaamisista:ei taida lokalaisissa olla kainuusta päin muita ku minä..

ikävä lueskella noista tapaamisista.." tahtoo mukaan"

ei Aadan syntymän jälkeen oo kovin monesti tullu käytyä yhtään missään..taitaa kaupassa käyntikin olla juhlaa minulle..

mutta siis tosi iloinen olen muiden puolesta et on niin hyvä yhteis henki et pystyy järkkäillä noita tapaamisia..

no joo..tais mennä aika sekaseksi tämä minun kirjottelu..

aamu hommin häviän..

äippä& tytöt

Vierailija
11/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kaisalle!!! *ojentaa jättikimpun tulppaaneja*

Juupa juu, olipahan taas yö! Janette heräs vaan neljä kertaa, illalla siis nukahti järkyttävän huudon saattelemana. Aamulla oli vähän lämpöä ja taitaa olla tuo nokkaki tukossa. Jansku on melkein sen kolme kuukautta ja käskin miehen apteekkiin tänään hakemaan nasolinia. Ihan hirveetä, ku itseki on kipee ja ei kauheesti jaksais mitään, nyt sit vielä vähemmän ku ei saa nukkua:( Tänäänki sit herättiin kuuden jälkeen.

Vieraita olis illalla tulossa ja on pakko raahautua kauppaan. Toisaalta Jansku kyllä nukkuu paremmin ku ollaan liikenteessä ja on sit paremmalla tuulella muutenki(ehkä, jos ei kipeemmäks tule).

BLACKA: Siirretään ensi viikkoon, ku teidän nyt on ihan turha tätä tautia tulla hakemaan=)

Jossain just oli, et influenssaki olis vasta tulossa.Plääh! Mä inhoan olla kipee, onneks en ole ku kerran vuoteen.

KÄÄNTYILYSTÄ: Ei meilläkään vielä kääntyillä. Pitäis aina itse muistaa, et Jansku on joitakin jopa melkein kaksi kuukautta nuorempi=) Ja musta on kyllä ihanaa ku Jansku vaan pötköttää. Mä en halua, et kehitys menee niinkuin sisaruksilla, molemmat kävelivät jo 9kk iässä. Olenpas kamala äiti=O

Mä en nyt taas yhtään muista mitä piti kommentoida, mut täytyy tulla takaisin sit myöhemmin. Ja nyt sinne kauppaan kera Tyttiliin ja lapsien.

Hennajo

Vierailija
12/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamiaisiin asu oli helppo valita kun aamulla vilkaisi peiliin... Joten mustavalkoista päälle ja korvat päähän, silmien ympäryksestä oli huolehtinut luonto =) Taas oli levoton yö, tuhinoita ja syömisiä, rinnanpäät arkoina, auts!

MUTTA ONNEA ONNEA KAISA!

Johannulle peukutuksia ja pikkuiselle tietty myös kontrolliin! Meillä on keskimmäisen kanssa sydänkontrolli tiedossa lähiaikoina(ennen kouluun menoa), hänellä todettiin reikä kammioiden välillä syntyessään, mutta se pieneni seurannassa koko ajan, viimeksi on käyty pari vuotta sitten, jolloin reikää ei enää meinattu löytää :)

Meitä silloin rohkaistiin kertomalla että monella huippu-urheilijallakin on kammioväliseinäreikä, mutta ei mitään vaikutusta suorituskykyyn. Tietty riippuu reiän sijainnista ja koosta. Mutta peukut on tosiaankin koholla ja varpaat!

Tuosta liikkumisesta: Juhohan oppi kääntymään selältä mahalleen viime viikolla ja sen jälkeen aina kun lattialle pääsee, alkaa punnerrus. Siitä on sitten seurannut ihan mahdoton pulauttelujen lisääntyminen, en enää viitsi edes laskea maahan syönnin päälle. Kuvitelkaa vaan kun mahallaan käsivarsien varassa köllöttää ja siihen sellaiset mahtipulaukset, ja sitten uidaan maitolammikossa... Ja pyykkiä tulee urakalla.

Siivouspäivä tiedossa, joten paras kai tarttua imuriin...

Päippy

Vierailija
13/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. on nimittäin sellainen olo, että haluaa olla vain piilossa :( Ollaan miehen kanssa riidelty eilisillasta lähtien ja aamulla vain kiihtyi :,( Kun tässä on vielä kolme viime yötäkin nukuttu todella huonosti niin tuntuu kyllä aivan kamalalle :(

Mutta oikein paljon onnea Kaisalle! *halaa ja ojentaa kimpun vaaleanpunaisia tulppaaneja*

Johannulle, vaaville ja koko perheelle myös oikein paljon tsemppiä sydänkontrolliin, toivottavasti kaikki on hyvin.

Lähtiskö tästä nyt vähän siistimään itseä, olisin myös ulkonäön puolesta voinut tulla variksenpelättimenä.

Kielo silmät punaisena :(

Vierailija
14/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti alkuun APUA!!vinkkejä otan vastaan tuon yökukkujan kanssa..

en tiedä onko korvat taas kipeänä(juuri loppui kuuri),masu pipi lääkekuurista vai mikä mutta MEILLÄ EI NUKUTA.alkaa käymään raskaaksi..kamalaa taistelua yöunille meno ja sitten nukutaan pieniä pätkiä ja kärvistellään koko yö enemmän tai vähemmän.voi pientä kun ei aina tiedä missä mättää.voih.

KAISALLE lämpimät onnittelut,tulin siis paikalle kummituksena!ja kuten näköjään muutamalla muullakin,luonto on hoitanut asun silmänympäryksiä ja valkoista naamaa myöten. ;)

*ojentaa kaisalle ison suklaarasian*

muistakaahan kaikki kykenevät TAPAAMINEN TAMPEREELLA perjantaina!*huhuilee lähimaastossa asuvia*

mites ANNU,pääsetkö tulemaan?

nyt ajattelin värkätä sämpylöitä kun aurorakin nukkuu ulkona..nämä aamupäivä unet onkin nykyään ainoat mitkä tosiaan nukkuu. =/

palailen..

-nasuli

Vierailija
15/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA VAAN ,PALJON ONNEA VAAN, PALJON ONNEA KAISA,PALJON ONNEA VAAN!!!! *laulaa kajauttaa kurkku suorana* ja äänihän on mitä sulosointuisin ;)

Täällähän aikaisia pinon aloittajia edelleen :) Meikä kuorsaa siihen aikaan ja näkee unia.

Kääntyilystä: meillä edelleen käännytään silloin tällöin. Ei läheskään joka kerta. Jumppamatolla jaksaa poika joskus tunninkin olla ja toisinaan 5min on jo liikaa. Nyt on sellanen hetki, ettei viihdytä kuin äidin sylkyssä.

Lumisotako täällä eilen oli? en jaksanut osallistua rientoon, piti viihdyttää pojua. Ja muutenkin harvemmin enää illalla tulee koneella oltua.

Gallup: vaihdatteko öisin pissavaippaa vai vasta aamulla?

Itse vastaan ekkuna: poju nukahtaa klo 20 ja herää ekan kerran 03-05 välillä ja silloin vaihdan vaipan. sit seuraavan kerran aamulla ku herätään n 08 aikoihin.

Poistun nyt, alkaa poju hermota sylissä.

Vierailija
16/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAISALLE!

Onnittelut meiltäkin!!! ( just aamulla mietittiin kuis aika porhaltaa nopeesti...miehellä tänä vuonna 35v juhlat!!!)

Täällä Oulussa sataa lunta.Onneksi pihan käy auraamassa traktori, itelle jää vain oven sekä tallin edusta puhdistaa.

Meillon neiti alkanut karttaa rintaa :( Päivisin on hirvee tappelu jos yrittää hereillään tarjota tissiä! Öisin ja puoliunisena päivällä tissi kelpaa?! Nytkin mies " tissittää" pullosta ja nukuttaa neitiä.

Meidän perheellä alkoi sitte määräämättömän pituinen loma *huokaa*

Mies tuli illalla töistä ja ilmoitti lomautuksen alkavan 1.2.06 ,joka jatkuu

hamaa tulevaisuuteen... *ei tiiä itkiskö vaiko nauraisko*

Toisaalta on kiva kun saan apua jokapäiväisiin askareisiin, mutta ton naamaan 24h tuijottelu ei paljoo nappaa *pelaa,pelaa,nukkuu,pelaa..*

Nyt voinenki sitten alkaa nauttimaan omasta ajasta =)

Rahallisia harrastuksia ei voi ajatella mutta ainakin pääsen kyläilemään ilman tätä laumaa *mikä on luksusta!* Ja voin ihan rauhassa lähteä esim. kauppaan miettimättä ehinkö käymään ennen ekaluokkalaisen kotiintuloa!

Jospa pinkasis kaffeelle vielä... ja palais takas pinoon tuonnempana!

Waimo72 & juuri uinahtanu Hanna (+ isoveli ja isi)

Vierailija
17/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Näkee kaikkien Oulun varisten nousevan lentoon ja matkaavan kohti etelä Suomea*

Onnea Kaisa, tässäpä sulle laihis-suklaata ja iso kimppu tulppaaneita! Mitäs pidätte asustani?

*Keikistelee tytöltä lainatussa 96 senttisessä Ihaa-puvussaan sylissään Eemil tikruna*

Asettuu muiden vieraiden sekaan ihastelemaan UPEITA asuvalintoja :)!

*Vallu ja Eemil*

Vierailija
18/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Gallup: vaihdatteko öisin pissavaippaa vai vasta aamulla?[/b]

Nykyään poika nukkuu koko yön (00.00-08.00) ja vaihdan sitten heti hänen herättyä, kun on niin täynnä. Mutta ennen kun Niko oli (heh)

pienempi[/b] ja heräili yöllä 2-3 kertaa saatoin vaihtaa vaipan jos se oli jo liian täys! Ku ei varmaan ollu kiva nukkua täydellä pissa vaipalla.

Vierailija
19/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos me kerätään pohojosen Lokakuiset kasaan ja kahvitellaan??

Waimo72 *juttutuulella*

Vierailija
20/114 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Ennustus:[/b] Täällä on tänään taas hyvä meininki ja ehkä yksi pieni kina. ;-)