Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*Helmimasujen keskiviikkopino*~

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta bongasin tuolta esittelyistä että HENSU oli saanut vaavin !! Onnea vaan ja vauvantuoksuista arkea. Kyllä me tästä pikkuhiljaa jakaannutaan :)

Kuinkahan kauan mä saan sairastaa ennenkuin tässä jotain tapahtuu, on nimittäin " vati" ihan jumissa ja päätä särkee edelleen yms.. nukuin tuolla sohvalla taas ja tyttö leikkii yksinään kyllä on huono äiti ! Mut kun ei kykene edes ruokaa tekemään :( no ei auta, huomenna olis raahauduttava neuvolaan jos ne siellä mua vastaan ottaa !

minkki edelleen

Vierailija
42/45 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävinpä tässä aamusella KOKSin äitipolilla lääkärintarkastuksessa. Olo ei itellä yhtään pöllömpi, kun viime yö tuli nukutuksi vaihteeksi oikein hyvin. Mut voi paria tulevaa äitiparkaa siellä KOKSin odotusaulassa. Se, jonka kanssa juttelin, oli Kuusankoskelta (matkaa jotain 65km synnärille) ja la huomenna, supistelee ja odotteli pääsyä osastolle, mut kerto, että lääkäri oli tänä aamuna lähettäny ilmeisesti kaikki siihen mennessä kotiin, joten ei mieliala ollu kovin korkeella... ja toinen vaan hyvin tuskasen näkönen, sairaalan kamppeissa jo. Ja yks äiti oli kanssani KTG:ssä yhtä aikaa ja oli ollu jo tunnin, kun tenava vaan riehuu mahassa, eikä saa otettua kunnon käyrää, la 1,5 viikon päästä. Näytti pahasti siltä, että tenava tulee läpi vatsanahan.

Mä tunsin itteni kyllä hyvin onnekkaaks, kun ei tunnu vielä yhtään siltä, että tän maha-asujan tarttis tänne lumisateen keskelle vielä ees syntyä. Ja lääkärissä arvot ja mitat ihan ok, tosin sokeri +++, mut enpä jaksa stressata, kun viikko sitten otetut paastosokerit ja pitkät sokerit oli paremmat kun ennen. Kohdunsuusta lääkäri totes vaan, että näyttää hyvältä, mut eipä sitte ees kirjottanu, saati maininnu mitään, et onks se jo auennu yhtään, pehmee se on ollu jo viikolta 20. Sanoi, että tuppaa käymään niin, että kun on eka kovasti menny yli, niin tää seuraavakin vois mennä yli, aika näyttää. Painoarvio 3268g ja viikkoja siis 36+6, joten samaa kaliiperia kun siskonsakin oli. Toivotti tervetulleeks seuraavaan kontrolliin LA:na eli 23.2. Siispä ei kun odotellaan ja vissii sitte yritetään välttää suklaan ja herkkujen syöntiä, vaik kuulemma tilaa on syntyä reilun nelikilosen vallan mainiosti.

Jottapa ei tän kummempaa tänne kaakonkulmalle, vauvauutisia odotellaan.

Dentaurus 36+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas,yhtenä kappaleena lyllerrän aina vaan ja ikuisesti!! Nyt ei ole ollut edes mitään lupaava supistelua tms. Eilen kävin siskon kanssa päivällä pitkällä kävelyllä ja olin muutenkin aika paljon jalkeilla. Lopputulos oli se että nivuset tuli niin kipeäksi että illalla kun menin viimeisen kerran vessaan niin en päässyt enää liikkumaan. Kipu oli jotain niin törkeää että jalka petti alta ja purskahdin itkuun. Mies nukkui jo mutta oli kyllä heti tikkana pystyssä. Toi tuolin mille istua ja kyseli pitääkö ambulanssia tilata. Jos joku olis meidät nähnyt niin oltiin varmaan näky,kumpikin alasti pimeässsä eteisessä,minä naama punaisena itkusta sekä kivusta ja mies naama valkoisena kauhusta!!! : )

Kyllä muuten huomaa että hermot on ihan äärimmäisen kireällä. Oltiin aamusta miehen kanssa kaupassa ja rupesin sitten nalkuttamaan siitä kuinka epäloogiseen järjestykseen mies pakkaa tavarat kassiin. Muovipussi on jo valmiiksi kotona rikki kun tavarat vain mätetään sinne ja pussi pullistelee liitoksistaan. Maitopurkit kyljellään ja viilit miten lie kansi alaspäin... Mies otti mua sitten mahasta kiinni ja sanoi mahalle " tänään olis hyvä päivä syntyä,äipän hermot rupee olemaan liian tiukalla" . No enhän mä voinut siinä muuta kuin nauraa. Ihmiset kaupassa vähän katsoivat meidän touhua.

Ihana kun tuota huumoriakin vielä jaksaa joku viljellä. Kyllä se pitää paikkansa että ei näistä reikien eritteistä ota selvää. Musta tuntuu että limaa on erittynyt koko raskauden ajan runsaasti niin ota nyt sitten selvää mikä on se limatulppa. Kun voi olla väritön taikka sitten pienillä verisillä viiruilla varustettu... Joopa joo,ihan kun nyt joka kerta kävisin paperia analysoimaan. Ja tuo bikinirajan ajelu,taikka säärikarvat. Mä olen oikeasti kantanut kupua edessäni niin kauan että joskus kesällä viimeksi olen jotakin yltänyt ajamaan. Peilin eteen eteiseen en oikein viitsi mennä alapään karvoistusta ajamaan ja säärikarvojen ajalusta voin vaan unelmoida kun ei taivu,niin ei taivu mistään suunnasta. Ja sitä virhettä en enää tee että lattialle menen istumaan. Miehellä oli viime vuonna vähän työtä saada mamma pystyyn takaisin... : )

Siitä musiikista adalmiina?-ko kyselit. Mulla oli vuosi sitten pakattu laukkuun vaikka mitä musiikkia mutta yhtäkään cd:t en 15h synnytyksen aikana kuunnellut taikka sen jälkeen. Radio oli päällä mutta sillä ei ollut mitään väliä mitä sieltä tuli. Ei tullut kertaakaan mieleen että " hei,nyt kuunnellaan The Doorsia" ,kyllä aika meni muutenkin. Enkä kokenut että olisin välttämättä hirveästi lisämelua siinä tilanteessa kestänytkään. Monelle tietty musiikki on yksi kivunlievityskeinoista tai muuten vaan tykkää kuunnella tietynlaista musiikkia että pystyy rentoutumaan. Ei siitä haittaakaan ole vaikka kantaa omat levyt mukanaan!! : ) Voi lohduttaa pahalla hetkellä kummasti ja ainakin meille kätilö sanoi monta kertaa että jos on omaa musiikkia niin soimaan vaan,häntä ei häiritse. Kannattaa ottaa jos siltä tuntuu!!

Vähän kyllä kummastuttaa että niin harva on jakautunut taikka edes tuntuu että lähtö olisi tuloillaan!! Sama porukka päivästä toiseen täällä valittaa... Kuun lopussa on sitten sairaalat ruuhkaisia kun helmikuiset jakautuu ja varmaan moni maaliskuinen ottaa ns varaslähtöä!!! Mutta pysytään kuulolla,jospa niitä vauvoja olis sitten kuitenkin jo syntynyt...

Mä taidan nyt lähteä taas siistimään keittiötä ja alan valmistelemaan ruokaa. Pitäis lyllertää treffaamaan kaveriakin tänään. Sanoin kylläkin varoituksen etten välttämättä tule,ei niin että olisin jakautunut mutta jos v*****aa liikaa niin olen huonoa seuraa!!!

Eipä muuta kuin kärvistelyn jatkoja kaikille!!!! : )

Devil&Toivo 37+5

Vierailija
44/45 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

@---->---- ONNEA HENSU!!!! Ihanaa vauvantuoksuista arkea nyytin kanssa.

Laitoinpa minäkin oman valitusvirteni mut kadotin sen kyberavaruuteen tai jonnekin.. Parempi ehkä niin mut myötäilen kaikkia edellä puhujia- huoh-

Hih- se reikäasia piristi mieltä kummasti- samat tuntemukset minullakin, aina valuu jotain. Ja nyt tais hiivakin tulla ... perk... kutisee ja kirveltää, ihan niinkuin ei muutenkin olis toi alakerta jo remontin tarpeessa. Ei viitsis hakee mitään itsehoitokuuria. Ajatuksena kiva mennä synnyttään paikat täynnä mössöjä. Enkä edes tiedä saako tässä vaiheessa käyttääkään. Tais tulla stressistä ja unettomuudesta sekin riesa kaupan päälle.

JA neuvolatäti on tainnut unohtaa minut kokonaan. Tän viikon neuvola peruuntui ja aikoi soittaa minulle ajan suoraan äitipolille ensi viikoksi. Olis vaan kiva kuulla ajoissa, että ehtii lastenhoitoasiat järjestää.

Tosin jos tää vauveli päättää tulla yöllä, joutuu tämä emo lähtee hakee sitä ilman tukijoukkoja.

Niistä karvoista vielä ;) Mun ei kyllä kannata ajella kuin vasta viimehetkellä ennen sairaalaan lähtöä, kasvavat pirulaiset entistä sankempana joukkona takaisin. Kätilö joutuu ottaa raivaussahan, että poika saa päänsä puskasta läpi :D

Tintille voimia.

T.Neppis ja Nysä39+4

Vierailija
45/45 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusasiaa:

Helmivauvasta tulikin (odotetusti) tammivauva:

Olivia76:sta tuli 25.1.2006 maailman suloisimman tyttövauvan onnellinen äiti. :) Voi tätä onnea...olo on sanoinkuvaamaton ja kaikkea tapahtunutta ei oikein voi todeksi uskoa...tuo pieni ihana ihmisen alku on tosiaan meidän ikioma ja kasvanut kohdussani...Taivaanisälle kuuluu kiitos! :)

Synnytys meni paremmin kuin toivoa saattoi. Nyt vaan nautitaan vauvantuoksuisesta arjesta ja totutellaan elämään vauvan ehtojen mukaan...

Kaikkea hyvää helmimasuille ja onnea synnytyksiin!

Olivia ja pikkuinen prinsessa :)