Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
poikamme kastettiin Arvo Inariksi
31.01.2006 |
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis ketä kiinnostaa sun älynväläykses? Ja toisekseen, lasta kutsutaan varmastikin vain Arvoksi yleensä, mikä on ihan ok nimi. Ei nimi miestä pahenna....
Alue: Aihe vapaa
Voi olla joo että Inareita löytyy miehistäkin, mutta niin kuules löytyy Annejakin... Anne ja Inari ovat selvästi tyttöjen nimiä.
Onneksi olkoon sitten vaan, takuulla kiusataan lastanne koulussa kun on tytön nimi :(