Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataanko tähän miesten toilailuja? :D

Vierailija
31.01.2006 |

Mun mies lähti aamulla töihin ja otti roskiksen mukaan.

Heitti sen roskapönttöön ja huomas että sinne meni auton avaimetkin :D No, se oli sit muina miehinä hypänny sinne roskalaatikkoon penkomaan niitä avaimia, löytäny ne ja hypänny pois. Sen jälkeen huomas että puhelin oli siinä penkoessa pudonnu rintataskusta kans sinne pönttöön ja eikun uudestaan penkomaan roskista :D Kyllä mä nauroin kun se tuon jutun kerto.. Itse tuumas vaan että " toivottavasti kukaan ei nähny" :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte uskoa että koneessa oli hiukkasen vaahtoa!

Vierailija
2/3 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli unohtanu laittaa käsijarrun päälle, eikä vaihdekaan ollu päällä. No, kun tultiin takas autolle parin tunnin jälkeen, niin auto oli liikkunu pari metriä taakse päin :D

Onneks siihen oli kumminkin jääny semmonen väli että muut autot pääsee pois. Vähän hävetti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin kerran autolla Hakaniemen(vai oliko se Kaisaniemi tms) kirpputorille. Siinä oli sitten autoja parkissa ja laitettiin oma automme reunimmalle " paikalle" . Siihen jäi vielä auton mentävä väylä.

Noh... Kierreltiin sit kirpparilla ja mies lähti sit käymään autolla.. ja ihmetteli, mikä ryysis siellä on. Poliiseja ja linja-auto, ruuhkaa... Poliisit oli hänen autonsa luona! Meidän auton vierestä oli hävinny toiset autot ja auto kökötti keskellä ajotietä! Joo-o totta tää on!Mies sit meni autolleen ja " kaikki" taputtivat hälle..Joku sano, että " noin hyvälle parkkeeraukselle on jo ihan pakko taputtaa" ..=) Pikkasen kuulemma nolotti;) Linja-auto ei ollut päässyt ajamaan auton takia ja liikenne näin ollen ruuhkautunut. No, hinausauton olivat poliisit kerenny tilaamaan.. Onneks mies kerkes ennen sitä paikalle, ois muuten ihmetelty minne auto on hävinny. Onneks mä jäin vielä lasten ja mummin kanssa kiertelemään, säästyin TOSI nololta tilanteelta.

*Ja kun odotimme ekaa lasta, olimme huonekaluliikkeessä. Mies sitten huomasi siellä lastenvaunut, ja meni niitä rämppäämään. Tutkiskeli niitä siinä innoissaan ja ihmetteli miten huonosti menevät kasaan.. No, mä sit huomasin että ei hitto, ne on tuon miehen perheen vaunut. Hävisin nopeasti nurkan taakse, nauratti vaan...=) Mies sitte kurkkas taakseen ja näki hölmästyneen ilmeen jollain miehellä.. Mies lähti pois ja pyyteli kovasti anteeksi. Hyvä me, ressukat luultiin että ne oli myynnissä siellä..=)

Heh!=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän