Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vinkkejä annatte perheravintolan perustajalle?

Vierailija
25.06.2008 |

Minkälaisessa ravintolassa perhe viihtyy, mitä ruokaa saisi olla jne? Kiitos!

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että asuu siellä. Kyllä se yritys pitää perustaa sinne, missä sillä on menestymisen mahdollisuuksia.

Miten olette huomanneet alueellanne tarpeen yrityksellenne? Joku sanonut, että sellainen olisi kiva? Itse haluaisitte käyttää sellaista? Paikallinen Rosso suorastaan pullistelee ruokailevia perheitä aamusta iltaan ja joka päivä?

Sinä et varsinaisesti ole kertonut visiotasi siitä, millaisia asiakkaita sinulla olisi ja mikä olisi heidän motiivinsa tulla ravintolaasi. Mistä syystä he tulisivat? Mitä he nyt tekevät sen sijasta, että tulisivat ravintolaasi? Mihin aikaan he tulisivat? Keitä he olisivat? Miten paljon heidän nykyisten tottumustensa pitäisi muuttua, että he tulisivatkin sinun ravintolaasi? jne.

On eri asia, jos voit varastaa osan viereisen ravintolan asiakkaista kuin jos uskot, että syntyisi uusi kulttuuri käydä ulkona syömässä lasten kanssa. Ensimmäisessä tapauksessa voit onnistua, toisessa tuskin.

. Sijainti sen takia tässä, että asumme täällä ja olemme huomanneet tarpeen.. t. ap jonka perheestä 3hlöä tulee olemaan ravintolan henkilökuntaa. Perheravintola siis : )

Vierailija
82/87 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaavat isot asuntolainat joten heillä ei ehkä ole varaa käydä ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se että se on meidän lähistöllä ainoa lapsiystävällinen ravintola. En ikimaailmassa kävisi siellä aikuisten kesken.

Vierailija
84/87 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa ravintolassa, jossa olen ollut töissä tai asiakkaana, on saanut puolikkaat annokset .

Vierailija
85/87 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta..

Vierailija
86/87 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei purkkia saa nopeasti mikroon ja siitä pöytään, meidän on turha tulla ollenkaan. Katsos kun sellainen alle vuoden ikäinen EI JAKSA odottaa 10 minuuttia luxuslämmitettyä Pilttiänsä- huuto menee niin pahaksi että voi oksentaa ja/tai verensokeri laskee hälyttävälle tasolle. Näin siis ihan perusterveellä lapsellakin! Pieni lapsi EI JAKSA ODOTTAA, ap!!! Mietihän sitä mikroasiaa uudestaan.

Ps. Minä asun Helsingissä ja ravintola, jossa EI ole mikroa, on kummastus.

Vierailija
87/87 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asiakkaat eivät silti tajua kysyä. Ei niissä ravintoloissa joissa mä käyn ole mitenkään ilmaistu että saisi myös puolikkaita annoksia. Sama kuin se että lisukkeita jne. voi itse koota - voi olla että se olisi mahdollista monessakin paikassa, mutta jos sitä mahdollisuutta ei aktiivisesti tarjota niin tulee asiakkaana vähän hölmö olo ruinata että saisiko tän vaihtaa tähän... Epämiellyttävä tunne siitä että on vaivaksi.

Jokaisessa ravintolassa, jossa olen ollut töissä tai asiakkaana, on saanut puolikkaat annokset .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan