Tuli sitten mullekin kutsu polttareihin - 370egee
Vaan. Hintaan sisältyy minibussin vuokra, bensa, sankarin asu (?), strippari (luulin että näitä on juhlissa vaan elokuvissa??), mökkivuokra ja ruoka. Kaksi yötä. Elämä on...
Kommentit (61)
Itselläni olisi morsiamena vaivaantunut olo, jos tietäisin polttareideni maksaneen noin paljon. Ja varsinkin, jos mukana olisi opiskelijoita tms..joiden rahatilanteen tietäisin heikoksi.
Mulle pitäis maksaa, että menisin nykyään jonkun polttareihin :D
Mä en voi käsittää tota polttarit + strippari meininkiä, siis oikeasti todella mauton juttu ja jos päästän nyt sisäisen kukkahattutätini valloilleen niin täytyy sanoa että koko stripparin järkkääminen polttareihin on iso loukkaus sitä tulevaa puolisoa kohtaan (siis sitä naista tai miestä, jonka kanssa polttarisankari on menossa naimisiin)..
Mä olisin tosi vaivautunut, jos joku tilaisi mulle stripparin. Sanoisin varmaan, että pistä vaatteet päälle ja mene kotiin. Myös vieraana olisin vaivautunut moisen esityksen seuraamisesta. Ehkä olen vähän konservatiivinen....
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:19"]Mä en voi käsittää tota polttarit + strippari meininkiä, siis oikeasti todella mauton juttu ja jos päästän nyt sisäisen kukkahattutätini valloilleen niin täytyy sanoa että koko stripparin järkkääminen polttareihin on iso loukkaus sitä tulevaa puolisoa kohtaan (siis sitä naista tai miestä, jonka kanssa polttarisankari on menossa naimisiin)..
[/quote]
Totta. Kivittäkää vaan ja sanokaa kukkahattutädiksi, mutta jos miehen kaverit järkkäisivät hänelle stripparin niin Loukkaantuisin kyllä todella, niin epäkunnioittava ele se olisi heiltä minua kohtaan. Turha olisi ystävällisyyttä tai vieraanvaraisuutta täältä suunnasta sen jälkeen odottaa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:19"]Mä en voi käsittää tota polttarit + strippari meininkiä, siis oikeasti todella mauton juttu ja jos päästän nyt sisäisen kukkahattutätini valloilleen niin täytyy sanoa että koko stripparin järkkääminen polttareihin on iso loukkaus sitä tulevaa puolisoa kohtaan (siis sitä naista tai miestä, jonka kanssa polttarisankari on menossa naimisiin)..
[/quote]
Totta. Kivittäkää vaan ja sanokaa kukkahattutädiksi, mutta jos miehen kaverit järkkäisivät hänelle stripparin niin Loukkaantuisin kyllä todella, niin epäkunnioittava ele se olisi heiltä minua kohtaan. Turha olisi ystävällisyyttä tai vieraanvaraisuutta täältä suunnasta sen jälkeen odottaa.
[/quote]
Peesaan. Itse olen suht avarakatseinen mutta strippari polttareissa...
Minä suuttuisin morsiamena jos ihmiset tuhlaisivat polttareihin noin paljon rahaa. Aionkin sanoa että älkää törsätkö minuun vaan tärkeintä on yhdessäolo! Mieluiten istuisin omissa polttareissa syömässä hyvin rakkalla porukalla ja kuohuviiniä kilistellen.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:32"]
[/quote]
[/quote]
Juuri näin. Ja loukkaantuisin mieheni puolesta, jos ystäväni järjestäisivät minulle stripparin. Ikäänkuin oletus on, ettei se puoliso ole tarpeeksi viehättävä, joten "viimeisenä sinkkuiltana" pakko hankkia silmänruokaa... en ymmärrä koko ajatuksen juoksua tuossa strippariasiassa.
nro 22
EI strippareita! Tulee lähinnä vaivautunut olo!
EI strippareita! Tulee lähinnä vaivautunut olo!
En menisi noin paljon kustantaviin polttareihin. Äitiyslomalaisella tuollainen summa tuntuu jo lompakossa enkä säästötiliä alkaisi verottaa vain polttareiden vuoksi. Varsinkin kun siihen päälle sitten vielä häälahja, häihin jos tarvitsee uutta vaatetta ja esim. juhlakampaus kampaajalla. Ne muutamat polttarit joissa olen käynyt on järjestetty paljon vaatimattomammalla budjetilla ja silti oli hauskaa.
Taitaa olla kahden päivän all inclusive "strippari" kun noin paljon hintaa saatu bileille.
Jaha, kuinkas paljon mahtavatkaan sitten häät maksaa?
Ei vissiin ole noissa bileissä köyhiä eikä kipeitä, eikä ensinkään omillaan toimeentulevia työssäkäyviä, ei opiskelijoita tai työttömiä vaan perintörikkaita ja muita varakkaampia.
Mun mielestä ei ole ydinasia, kenellä tuo 370 egee on tilillään, vaan että kuinka älytöntä on laittaa johonkin polttareihin kyseinen summa. En lähtisi koko polttareihin, eikä riippuisi rahasta. Tuon summan laittaisin ihan johonkin muuhun kuin häitä edeltäviin juhliin... häät kun on "ne juhlat."
Mä ilmoitin kaasoille, että polttarit toivoisin jonkun kaverin mökillä mahd. Edullisesti. En tarvitse mitään erityistä kuin tärkeimmät ystäväni.
Jos jäät pois, muut joutuu maksaan enemmän :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:03"]Jos jäät pois, muut joutuu maksaan enemmän :)
[/quote]
No siinäpähän miettivät ensi kerralla, mikä on järkevää ja mikä ei ;).
Listin siskoni jos järkkää minulle tuon hintaluokan polttarit..