Tuli sitten mullekin kutsu polttareihin - 370egee
Vaan. Hintaan sisältyy minibussin vuokra, bensa, sankarin asu (?), strippari (luulin että näitä on juhlissa vaan elokuvissa??), mökkivuokra ja ruoka. Kaksi yötä. Elämä on...
Kommentit (61)
No johan on hintaa. Toisaalta viina ja jopa se strippari kuulostavat siltä, että kemuissa juhlitaan ns. tosissaan. Olen maksanut liian kiltisti noin 150 euroa polttareista, joissa käytiin noin kymmenen naisen voimin pitseriassa (6-8 euron pitsat) ja vietettiin yö erittäin kämäisellä mökillä (huussi, kantovesi, jääkaappi oli ehkä nukkekodista lainattu niin oli haastetta kehitellä tarpeeksi viileät säilytyspaikat ruoille) grillaten, omat juomat mukaan -linjalla. Mukana oli pari kuskia, jotka saivat myöhemmin kuittia vastaan bensarahaa. En tajua, mihin se osallistumisraha muka meni.
Ohjelmana oli käydä läpi morsiamen koko elämänkaari minuutti minuutilta ja hääaiheisia tehtävärasteja oli noin miljoona. Oli aivan helvetillisen tylsää, ei päässyt oikein edes juttelemaan normaalisti kun kiiluvasilmäiset kaasot julistivat taas jonkin uuden tehtävän alkavan. Oikeasti, kun morsian alkaa itsekin tuskastua että onko hänen tosiaan tehtävä taas jokin hääaiheinen tehtävä ja että ei hän muista mitä hän sanoi viisivuotiaana naapurin pojasta, niin on siinä ehkä vähän liikaa. En yleensä juo paljoa, mutta silloin teki mieli vetää kunnon perseet että olisi jokin aivopuudutus. Häissä sitten käytiin samalla tarkkuudella läpi polttariohjelma, esiteltiin kaikki ne tehtävien tulokset. Lähinnä vain kaasoja nauratti...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:24"]
Mie sai kutsun polttareihin, 250e per osallistuja. Minusta tuo on älytöntä. Ja menevät just jonnekin mökille.
[/quote]
Ja sinä uskot "mökille menon"? Kun on jonkunlainen käsitys vuorkamökkien hinnosta, tuolla rahalla tulisi aika ruhtinaallisesti lisäpalveluja ....
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:53"]
Kuinkahan paljon se yksi morsian sitten loukkaantuisi jos se tietäisi, että mitä sen miehen polttareihin palkattu strippari teki. Sulhanen sidottiin tuoliin, silmille side ja suubaaria sitten vaan. Hyvin näytti luistavan. Varma tieto.
[/quote]
Sellaisen miehen kanssa ei kannata naimisiin mennä joka tuollaiseen suostuu. Kaikki naistaan rakastavat miehet, jotka myös kunnioittavat naistaan, kieltäytyisivät tuollaisesta ja pistäisivät vastaan. Luuserit alentuu moiseen.
Montako teitä osallistujia on? Siis kuulostaa järkyttävältä summalta tuo 370€/hlö... Tuolla olis saanut vaikka pari yötä lentoineen jossain päin Eurooppaa ja vähän ruokaakin...
Mahtaa olla todellinen luksusmökki tai osallistujia tosi vähän! Itse järjestin muutama vuosi sitten polttarit,joissa oli ensin puistopicnic, käytiin keilaamassa, sitten mentiin kunnalta vuokratulle saunalle syömään takkamakkaraa ja fetasalaattia, pidettiin morsiussauna,uitiin ja syötiin ja juotiin ja siitä lähdettiin vielä kaupungille terassille. Tais budjetti olla 40€/hlö,oli opiskelijoita ja kotiäitejä suurin osa.
Vaikka olis rahaa laittaa se 370 polttareihin niin en laittaisi,periaatteesta!!! Tuolla hinnalla haluisin vähän muutakin kuin stripparin (!!!) ja mökkeilyä!
Surkeaa, kun polttarijärjestäjillä ei ole mitään häpyä. Tuo summa on se, mitä olen ajatellut käyttää omaan kesälomamatkaani. Ei puhettakaan, että sijoittaisin noin paljoa kenenkään polttareihin. Näissä polttarihommissa tuntuu monella karanneet mopo jo aikapäiviä sitten.
Ei tuossa olisi mitään miettimistä. Tuskin vaivaantuisin edes vastaamaan.
No ei ole provo, ihan totista totta. T. ap (vieläkin vähän päästään pyörällä asiaan liittyvän e-mailin avattuani)
Mulla olisi ollut nyt keväällä 80 euron ja 120 euron polttarit. En mennyt kumpaankaan. Ei ole opiskelijana varaa.
Pitääkö niitäkin noin kauan juhlia, kaksi yötä? Eikö yksi ilta enää riitä?
Vieläkö näitä strippareita harrastetaan!!!
Siis kyllä mä ymmärrän, että tuon summan saa helposti kulumaan, jos miettii, että ison luksusmökin vuokra voi olla tonni, pikkubussi ei varmasti oo ihan halpa, esiintyjät, ruoat pitopalvelusta, juomat jne. Pari tonnia jaettuna vaikka kuudelle osanottajalle, niin tuollaisesta summasta siinä puhutaan.
Onko tuossa mitään järkeä?
Tuossa tilanteessa voi jo sanoa ihan suoraan, että en ole valmis osallistumaan noin kalliisiin kekkereihin. Itseltäni periaatteessa tuo summa löytyisi, mutta en ikinä laittaisi noin paljon rahaa yksiin polttareihin. Tuolla rahalla voisi järkätä jo vaikka mitä kivempaakin.
Voisin harkita tuota summaa, jos morsian olisi mun hyvä ystävä ja polttarit olisi joku kiva viikonloppureissu johonkin Euroopan kaupunkiin tms. En laittaisi johonkin mökkiviikonloppuun ja strippariin tuollaista summaa.
Mihin tarvitaan minibussi? Jos mökille mennään illalla, niin eikö seuraavana iltapäivänä kukaan ole vielä ajokunnossa?
Se etten todellakaan osallistu neljän huntin polttareihin ei johdu rahapulasta. Se johtuu yksinomaan siitä ettei edes rakkain ystäväni ole sen arvoinen että hänen häänsä maksavat meille kaikkinensa liki tuhat euroa. Rakkain ystäväni ei kyllä tällaisia satsauksia kuuna päivänä keneltäkään edellyttäisikään.
Onneks ei oo noin urpoja tuttuja meillä.. En lähtisi periaatteestakaan jos vaikka rahaa olisikin. Mutta kun ei edes ole...
Miehen polttarit kestivät 6 pv. Veikkaisin budjetin per osallistuja olleen 1500 euron luokkaa ilman ruokia, juomia ym. kuluja. Minulla oli puolet tuosta. Kyllähän kaveriporukat juhlivat, reissaavat ja mökkeilevät joka tapauksessa - mitä kummaa siinä on, jos yksi viikonloppu juhlitaan polttareita samalla?
:D Aika tyyristä, tuolla hinnalla saa jo hankittua 4 päivän kaupunkiloman Eurooppaan. En kyllä itse käyttäisi tuollaista summaa jonkun polttareihin, en kuuna kullan valkeana. :D
En lähtisi minäkään. Tosi epäkohteliasta edes ehdotella tollasia.
Jättäisin välistä tuollaista polttarit. Kyllä yksi yö pitää riittää ja vähempikin ohjelma.
Periaatteesta en lähtisi noin hintaviin polttareihin. Vähempi saa riittää.