Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Kuuluuko" tarjota kahvit neuvolatädille kotikäynnillä?

Vierailija
31.01.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en tiedä jos jossain päin, mutta meillä koko kaksi tuntia meni ihan tiukan asian parissa ja sitten oli kiire seuraavaan paikkaan jo.

Vierailija
2/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on kiva täti, eikä sillä ole kiire, niin mikä ettei! Itsekin aikoinani mietin asiaa, mutta niin se vain unohtui siinä tohinassa ja vauvaa ihastellessa ja ihmetellessä. Oli niin paljon kaikkea muuta kyseltävää ja keskusteltavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään pöydän kattamisia tai muita juhlallisuuksia. Ei kuulema kuulu " toimenkuvaan" .

Vierailija
4/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla sentään laatumerkkiä, Rainbow kelpaa.

Vierailija
5/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
6/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi.

Ei olisi kyllä tullut mieleenkään alkaa kahvia ja kakkua tarjoamaan.

Vierailija
7/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(+ extrasiisteydellä)

Vierailija
8/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma kuulu työhön, totesi ystävällisesti. Ollaan Hgissä.

Vierailija
9/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaista olis tarjota vaihtoehtona myös teetä ja jotakin suolaista kuten voileipää.

Vierailija
10/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei esikoisen aikaan kahvitettu, tuli mukana myöskin sosiaalitantat

toisen ja kolmannen lapsen jälkeen neuvolan täti kyllä kahvitettiin..

Vierailija
11/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä Lahdessa ei kerennyt. Kysyttiin kyllä, mutta oli kiire seuraavaan paikkaan.

Vierailija
12/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ei missään nimessä seitsemää sorttia ;-)

Vierailija
13/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muillekin vieraille

Vierailija
14/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta, tai ainakin tuntuisi epäkohteliaalta jättää tarjoamatta. Jokaisen kolmen lapsen aikana ollaan virallisen osuuden jälkeen kahvipöydässä turistu niitä näitä. Asutaan tosin pienemmällä paikkakunnalla pohjanmaalla, tämä taitaa myös olla näitä maaseudun iloja:)

Vierailija
15/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi, onko tuollaisiakin vielä olemassa? Ei ole tarkoitettu moitteeksi tms. ihan vaan ihmettelen. Minun tuttavapiirissänikin tietysti joskus jos on oikein erityiset kahvikutsut niin tarjottavaa on paljon erilaista, mutta jos noin vaan piipahtaa niin hyvä jos jotain löytyy (meiltä yleensä ei mitään, jos ei ole etukäteen varauduttu, en pidä keksejä/pullia tms kaapissa koskaan)

Vierailija
16/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut kysyä, että maistuuko kahvi (kun neuvolantäti oli niin mukava muutenkin), mutta sitten se rehas jonkun harjoittelijapojan mukanaan, eikä kotikäynnissä ollutkaan yhtään mitään mukavaa...

Kahvitkin unohtui täysin, kun kätilö neuvoi tätä harjoittelijaa ja selosti tälle kaikkea tarkkaan, ei siis juuri edes minun kanssa kukaan jutellut. Keskustelivat vaan vauvasta keskenään, vaikka kyse oli _äitiys_neuvolan terkasta, joka teki ekan kotikäynnin. Toisella kotikäynnillä kävi lastenneuvolan sijaisterkka joka jo ovella totesi, että kamala kiire ja oli jo silloin myöhässä... En hänellekään tarjonnut...

Ehkä kakkosen kanssa käy parempi tuuri ja saan tarjota sitä kahvia :)

Vierailija
17/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen terkkari ja tehnyt noita kotikäyntejä aikalailla. Jotkut tarjoavat kahvit, mutta täytyy sanoa, että en minä kyllä ole kuin vamraan kerran tai kaksi juonut. Ei tunnu luontevalta, ja sitä paitsi, jotkut kodit ovat sellaisia, että ei edes tee mieli juoda/syödä mitääan. Lisäksi aikaa ei ole aina kauheasti, joten hiukkasen noepammin pääsee, kun ei ala kahvia nauttimaan. Ja monesti menen kotikäynnille juuri kahvin tai ruokailun päälle, joten ei maistukaan. Mutta toki voi aina kysyä, keitänkö kahvia tai saako ola jotain muuta juotavaa. Onhan se kiva. mutta mitään pakkoa ei ole, enkä todellakaan oelta ja odota että olisis mitään tarjottavaa!!

Vierailija
18/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on toka syntymäisillään ja en tiedä mistä tuokin ajatus tuli mieleeni. Taidan kysyä ottaako kahvia tai teetä, mutta voileivät jää kyllä tekemättä :) Keksiä saatan tarjota, jos sellaisia silloin sitten kaapista löytyy...

Kiitos.

ap

Vierailija
19/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei halunnut. Asun Espoossa.

Vierailija
20/26 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tarjonnut, menee tosiaankin aika intensiivisesti vauva-asioissa se käynti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme