Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet keski-ikäisestä miehestä joka matkustaa Thaimaahan yskin tai miesporukalla?

Vierailija
31.01.2006 |

Mulle tulee automaattisesti mieleen pedofiili. Siis että menee sinne hakemaan lapsiseksiä.

Sama ajatus tuli niistä tsunamin uhreistakin, jotka olivat yksin sinne matkustaneita miehiä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan kyllä, että seksimatkalle sinne on menty

Vierailija
2/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan tule pedofiili ensimmäisenä mieleen.

Valitettavasti suurin osa yksinäisistä ja iäkkäämmistä (ja nuoremmistakin) miehistä Thaimaassa on kyllä seksin perässä mutta aikuisseksin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nuoret miehet/naiset tekevät saman, se ei ole? Mitä logiikkaa?

Seksiä voi kai matkoillakin harrastaa muidenkin kuin prostituoitujen kanssa, vai mitä?

Lapsiseksi on tietysti asia ihan erikseen, mutta muuten särähti kyllä korvaan.

Vierailija
4/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos keski-ikäinen äijä menee seksimatkalle, se harrastaa siellä seksiä kuitenkin nuorten naisten (jos ei lasten) kanssa, jotka antaa sille vain rahasta, vaikka niitä ällöttäisi oko tyyppi. Ja yleensä nämä käyhien maiden prostituoidut eivät tee työtään omasta vapaasta tahdosta, vaan ovat esim (lapsena) bordelleihin myytyjä.

Nuorten mieste/naisten tuskin tarttee ostaa sitä seksiä, vaan se perustuu vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
5/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin yskii keuhkonsa pihalle.

Ja kyllä kai yksinäiset miehet ja miesporukatkin voi mennä Thaimaaseen vaikka sukellus-, golf- tai ihan rantalomalle.

Vierailija
6/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos keski-ikäinen äijä menee seksimatkalle, se harrastaa siellä seksiä kuitenkin nuorten naisten (jos ei lasten) kanssa, jotka antaa sille vain rahasta, vaikka niitä ällöttäisi oko tyyppi. Ja yleensä nämä käyhien maiden prostituoidut eivät tee työtään omasta vapaasta tahdosta, vaan ovat esim (lapsena) bordelleihin myytyjä.

Nuorten mieste/naisten tuskin tarttee ostaa sitä seksiä, vaan se perustuu vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
7/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" puolella huorista on tubi ja puolella HIV. Kannattaa siis panna niitä, jotka yskii.."

Samoin puhuivat avoimesti " hoidoistaan" . Mun teki mieli sanoa niille rasvakasaällötyksille, että mulle hoito ei ole maksullinen vaan vapaaehtoinen ja tasavertainen seksikumppani.

Vierailija
8/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä keski-ikäisiä kun saa lähempääkin.

Vierailija
9/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan kaikki mene huorien takia. Tietenkin jos yksinäisen miehen matkakohde on vaikka Pattaya niin ehkä sitten mutta yksinäinen mies voi aivan hyvin matkustaa vaikka pohjoiseen tutustumaan Lanna-kuningaskunnan historiaan. Onko jokainen Gambiaan yksinmatkustava nainen sitten pedofiili/seksimatkailija?

Vierailija
10/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen lentänyt Bangkokiin, niin kyllä mulla oli sellainen olo että suurin osa miehistä oli menossa ihan töihin. Phuketin koneessa saattaa tulla erilainen olo..

Vierailija
11/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut pelkästään sanomalehdistä useasta naisesta, jotka olivat Thaimaassa miehensä kanssa lomalle. Nainen pelastui, mies ei. Samoin siellä kadonneiden listalla oli paljon yksinäisten naisten ja miesten nimiä, joiden perhe pelastui.

Lisäksi 170 suomalaista kuoli Khao Lakissa, joka ei todellakaan ole seksimatkakohde. Siellä ei ole ollenkaan esim. gogo-baareja mitä on runsaasti Pattayalla ja Phuketissa.

Vierailija:

Sama ajatus tuli niistä tsunamin uhreistakin, jotka olivat yksin sinne matkustaneita miehiä.

Vierailija
12/47 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se sitä tarkoita, että kaikki Thaimaaseen matkustavat miehet olisivat niitä. Mullakin on kavereita käynyt siellä sukellusmatkalla, yhden kaverin isä oli siellä aikoinaan töissä, ja kaveri matkusti useasti sinne vanhempiaan katsomaan. En nyt lähtisi kiviä viskomaan, jos joku mies ilmoittaisi menevänsä Thaimaaseen.

13/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii elämästä ja rahoistaan 

Vierailija
14/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun kirjoittelet tänne kapeita ennakkolulojasi, mene itse käymään Thaimaassa. Lopeta typerien ennakkoluulojesi ylläpitäminen yksittäisestä maasta ja sinne matkustavista ihmisistä!

Vierailija
15/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kun kirjoittelet tänne kapeita ennakkolulojasi, mene itse käymään Thaimaassa. Lopeta typerien ennakkoluulojesi ylläpitäminen yksittäisestä maasta ja sinne matkustavista ihmisistä!

Samaa mieltä. AP on kiero asenteeltaan. 

AP on jopa sairas. Sairas yksinäinen, ilkeä, lihava, vanha nainen.

Ruma miesvihaaja. On ennekin avannut näitä sairaita ketjuja.

Vierailija
16/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö ennakkoluulo. Miksi kukaan menisi Thaimaaseen asti pelkästään seksin perässä kun maksullisia löytyy lähempääkin? Jos Suomi arvelluttaa niin onhan niitä bordelleja Tsekeissä ja Saksassa. Thaimaa ei muutenkaan ole mikään pedoparatiisi vaan pedoilusta kiinni jäänyttä odottaa todella kovat rangaistukset. 

Vierailija
17/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla asialla kuin nainen tai naisporukka, joka matkustaa gambiaan.

Vierailija
18/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on ku naiset jotka menee kreikkaan turkkiin tms tai jos oikein avara rouva niin kambiaan

Vierailija
19/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samahan se on ku naiset jotka menee kreikkaan turkkiin tms tai jos oikein avara rouva niin kambiaan

Tai mihin tahansa. Mutta mitä se kellekkään kuuluu.

Vierailija
20/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilejä ne on järjestän jotka tuolla ramppaa. Kukaan täysjärkinen ei tollasen maahan edes menisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi