TIISTAIN TURINAT ELOHIIRULAISET
Kommentit (26)
ihanaa nyt saan levätä kun on ollut päänsärkyä usein käväsin lääkärissä ja antoi lepoa,ei voi lääkkeitä koko aika ottaa vaavin takia!
pahaolo oli hetken kun heräsin päikkäreiltä,siihen lääkkeeksi mehua :P.
täällä on hankinnoista ollu nii meiän ei tartte kun hommata autoon uusi istuin,kaikki muut löytyy..onnex on säästetty!
outoa oli tänään kun hain tyttöäni kotiin tarhasta niin antoivat eskariin haku lomakkeen :) toinen on jo niin iso :)
nyt pitää lähtee kauppaan hakee kaikkee herkkuja :P
todellakin tuo helpotusta tähän murehtimiseen nuo teidän vastaukset. Kiitos kaunis niistä ! On ollut kyllä todella itkuherkkä päivä. Olen juossut koneella moneen otteeseen katsomassa, että löytyykö muita saman kokeneita. Se että teillä on ollut kaikki kunnossa antaa mulle uskoa että josko sittenkin saisin pitää tämän pikkuisen. Huh huh kyllä on tunneherkkää, kun nyttenkin vollotan niin etten meinaa kirjaimia erottaa.
Ihanaa että olette siellä ja myötäelätte tämänkin kanssani !
T. toivonpilkahdus
Mulla on jo 14 viikkoa täynnä, mutta paha olo ei ole mennyt ohi vieläkään :(
Aamulla taas tuli ensiaamupala ylös kuten eilenkin aamulla. Sama juttu vaikuttaa olevan joka aamu kun pitää lähteä töihin. Viikonloppuna oli ihan OK olo. Toivottavasti menisi tämä pian ohi ja voisi alkaa taas jaksamaan tehdäkin jotain töiden jälkeen.
Ostin viikonloppuna kaksi pientä vauvanvaatetta :)
Pitäisi itselle ostaa isompia alusvaatteita, kun rintavarustus on mennyt 2 kokoa isommaksi. Ei vaan peruskaupoista löydy tosi kapealle ympärysmitalle millään tarpeeksi isokokoisia liivejä. Masentavaa...
Yritin myös katsella, jos löytyisi sellaisia lantiofarkkuja äitiyshousuiksi, mutta aika suttusen näköisiä ja huonoja valikoimia noilla peruskaupoilla eli lähinnä ruots ketjut oli ja suosituimmat 38,40 koot oli vielä loppu. Erikoiskaupoissa vaan joutuu farkuistakin pulittamaan jotain 80 euroa. Onneks vauvanvaatteita on helpompi löytää!
Pia ja 15 viikko alkanut
Täällä sitä ollaan ja nieleskellään. Eilen selvisin ilman oksennusta, mutta tänään ollut sitäkin etovampi olo. Saa nähdä, miten tytön käy. Mulla siis kans kuten Pepperillä aamut alkaa hyvin ja ilman ällöttävää oloa. Illalla, kun menen nukkumaan oikein odotan sitä aamun ihanuutta. Sitten iltapäivästä alkaa iskeä tuo yökötys.
Ihan kuin olisitte kestoista puhuneet. Meni jotenkin ohi. Eilistä pinoa en vielä ehtinyt edes silmäilemään vielä. Anyway, meillä kestoiltiin pojan kanssa 10kk-12kk välillä eli vaivaiset pari kuukautta fuzzeilla. Sitten tuli tämä äklötys ja jäivät kestot kaapin pohjalle. Toivon ne sieltä vielä kaivavani esille, kun tuo ei varmaan ihan heti potalle opi. Vauvan kanssa olisi tosiaan kivaa yrittää jo alusta lähtien ainakin osakestoilla, mutta saa nähdä, miten täällä jaksetaan. pesukonekin on tuola alakerrassa...
Iepalle kovasti lohdutuksen säteitä. Muutamalla tutullanikin on käynyt niin, ettei noilla viikoilla ole vielä kuulunut, mutta kaikki kuitenkin kunnossa. Nyt on vaan ne raastavat päivät, milloin itse näkee pienokaisen.
Olen täällä pojan kanssa kahden loppuvikon, kun mies lähti työmatkalle. Poitsulle tuli viime yönä flunssakin, että saa nähdä, miten täällä nukutaan. Tänään illasta teki itselleni tiukkaa, kun olin ihan väsy eikä pojan olo ollut kovin hyvä, niin olisi pitänyt sylitellä kovasti ja leikittää...Kaipa meen kohta sängynpohjalle aamua odottelemaan.
Niin ja meillä siis vain nuo villakoirat täällä pyörii. Jotenkin ei uskalla ottaa, kun olen ollut astmaatikko ja nytkin tuo atooppinen iho. Ettei sitten joudu luopumaan. On noita jyrsijöitä teininä ollut eli rottia ja marsuja. Nyt ei jotenkin tunnu edes olevan sellaista aikaa vaikka jossakin vaiheessa kovasti asiaa miettikin.
tulipa pitkä sepostus. Öitä kaikille!
Air+poika12/04+masu 9+2
Taas pääsin koneelle vasta miehen lähdettyä töihin ja lasten painuttua pehkuihin. Päivä meni töissä ja sen jälkeen kävin kaupassa ja uimassa. Oli tosi kivaa päästä uimaan ihan yksin!
Nalliralli valitteli oireettomuuta ja nenäverenvuotoa. Mie olin myös esikoista oottaessani hyvin oireeton samoin kuin nytkin. Miulla myös on ollu nenäverenvuotoa.
Kirppu06 meillä on sama lempiohjelma. Myös mie vollotan joka viikko Everwoodia kattoessani. Katonkin sitä siks eri huoneessa,ku nolottaa moinen herkistely!
Pinja kyseli miesten osallistumisesta neuvolakäynneille. Meillä on mies molemmissa aiemmissa onnistuneissa raskauksissa käyny muistaakseni kerran mukana sydänääniä kuuntelemassa. Ultrassa on ollu aina mukana ja lähtee huomennakin,vaikkei raasu ehi nukkua kun kaks ja puol tuntia ja menee vielä seuraavanakin yönä töihin. Mie oon vaan saanu viime vuonna niin monesti ultrassa ikäviä uutisia etten enää halua/uskalla mennä yksin.
Meillä ei oo mitään lemmikkiä. Tykätään kyllä kaikki kovasti kissoista ja koirista,mutta mie oon niin allerginen,et meille tulee korkeintaan joskus kilpikonna.
Kerttukasperi siun kirjotus kuulosti ihan miun tilanteelta! Miekii meen huomenna kolmanteen ultraan ja oon myös kuullu lisäks kerran sydänäänet. Miekii oon käyny usein ultrassa sen takia kun oli vuotoa ja kipuja(=supistuksia?). Toivottavasti moelmmilla on kaikki hyvin! Miekii oon muuten kaakonkulmilta..ties vaikka törmättäs ultrassa toisiimme?
Ieppalle tsemppiä sinnitellä pari piinaavaa päivää! Kyllä se pikkunen siellä rauhassa köllii ja sydän sykkii, uskotaan niin!
Suurin osa teistä on jo varmaan nuukkumassa ja nyt mie liityn seuraan. Näänköhän unta huomisesta ultrasta?
Hipsuhiiri rv toistaiseksi 12+3
Nalliralli: Minullakaan ei ole ollut juurikaan pahoinvointia koko raskausaikana, pientä heikotusta vain. Eikä rinnat todellakaan ole muuttuneet suuntaan eikä toiseen. Raskausviikkojakin on tasan sama kuin sinulla 10+3. Maha on kyllä oltaisin aika turvoksissa.. Kai se tuo rasvakumpu on.. Rintojen kasvua odotellessa :)
Mites aktiivisesti teillä on ollut miekkoset mukana neuvolassa? Omalla miehellä on sellainen työ, että ei oikein tiedä milloin se on kotona. Hankala päästä mukaan. Toivottavasti päästäisiin ensi viikolla yhdessä käymään tohtorilla, niin näkisi hänkin tuon pienen ihmeen..
Entäs tuota lemmikkipuolta. Löytyykö muutakin kuin villakoiria nurkista? ;) Meillä on kissa ja koira. Oikein vekkulia otuksia.. Kumpikin hirveän itsepäisiä!
Pääsin tässä taas töihin joksikin aikaa. Ihanaa, tätä pätkätyöläisen arkea!
Eiköhän siinä taas jutun juurta. Vilkutus kaikille esikoista odottaville!
Pinja24 ja nuppunen rv 10+3