Mitä mieltä: Mummo osti 1-vuotiaalle bodyn jossa luki
Kommentit (77)
kait mä sitten vedin herneen nenään liian äkkipikasesti, mut kait sitä on niin omistushalunen ettei halua että paidassa lukee mitään muuta kuin äidin kulta tai isi rakas. Mutta toi oli kyllä ihana jossa oli että MÖ OON MUMMO ja lasten kuvat. Sellaiset kyllä teetetään mummoille vielä lahjaksi. t. ap
tykkäisi minäkään. Jotenkin koen että lapsi on OMANI ei mummon.
Ja vielä enempi korpeaisi jos anoppi olis bodyn ostanut, oman äitini ostamana ei niin paljon.
Ai niin mutta lapsi saa olla vain äidin kulta... Eikö kelpaa edes muiden vaatteiden alla, niin ettei teksti näy..? Ei sitä köyhillä paljon olisi varaa vaatteista kieltäytyä.
ja meillä se on ahkerassa käytössä =D
Lapselle on sitä parempi mitä enemmän hänellä on aidosti hänestä välittäviä aikuisia ympärillä
Vierailija:
tykkäisi minäkään. Jotenkin koen että lapsi on OMANI ei mummon.
Mutta mitä bodyyn tulee, niin laitapa se päälle, kun lähdette mummolaan käymään tai mummi tulee teille seuraavan kerran. Antaja varmasti ilahtuu. Sitten näpsäät heistä soman kuvan ja annat ensi vuonna joululahjaksi mummille.
Heikko provo saanut yllättävästi vastauksia tosikoilta.
Kun tulin viime kesänä mummiksi, niin ostin tuon samaisen bodin..
ei tullut mieleenkään, että olisin loukannut ketään olin vaan niin onnellinen.
Vanhemmat olivat vain iloisia ostoksestani!Ostin muuten samalla omalle vauvalleni vaarin pallero paidan vaarin iloksi.
Joutsassa on putiikki, missä niitä myydään ja pääkaupunkialueella
ainakin hakaniemen hallin yläkerrassa.
että lapsi on mummun rakas, kulta ja mussukka, hän sattuuu olemaan myös isän ja äidin kulta ja mussukka. Jos hän onkin minun lapseni niin on hän mummon lapsenlapsikin. Aika outoja kommentteja minusta.
Minä itse tein omalle äidilleni ja isälleni viime jouluna lasten kanssa tyynyliinat ja paidat joissa luki ' ' ' ' ' ' ' n mummo on paras ja ' ' ' ' ' ' ' ' ' n ukki on paras ja tyynyliinoissa luki Sä oot ' ' ' ' n mussukka.. Mutta anopille en olisi mistään hinnasta tehnyt. Arvo taas menee meillä hieman eri tavalla. EI sen takia että se on mun ANOPPI vaan siksi koska mun vanhemmat ansaitsee sen kunnian kun ovat lapsen elämässä olleet aktiivisesti esillä. Anoppi ei. Jos anoppikin olisi, hän voisi myös kantaa paitaa jossa olisi leikkimielinen tunnustus mussukkuuden omistuksesta.. ;)
Aika jännä että toisia voikin kyrsiä joku mussukka-ilmiö muualta kuin omasta suusta. Jatkuvasti mummolassa tai muuten siellä ollessamme mummokin kysyy että oletko sinä minun rakas? Poika vastaa ehdoitta että kyllä olen. Eikä se ole koskaan minua klikannut korvaan.. outoa.. Mutta sitten taas voisi klikata jos anoppi kysyisi yht´äkkiä pojalta että oletko minun rakas.. Poikakin saattaisi jopa ihan miettiä että mitähän mun pitäis tolle vastata, no en ole.. =D
TOI PAITA JUTTU OLISI IHANAA, JOS ANOPPISI ON LAPSELLE TÄRKEÄ JA LAPSESI ANOPILLESI TÄRKEÄ: minä ainakin kantaisin paitaa ylpeänä päällä jos olisin lapsi.
No onhan tuo parempi kuin Thaimaasta tuotu body, jossa lukee " try 69" .
En mä lapsilleni sitä kosta, he tapaavat mummia ja saavat tutustua häneen. Kuin myös minä tapaan häntä..
Lapsilleni en koskaan hauku tai puhu pahaa mummista.
Yksinkertaisesti se nainen ei halua minua hänen elämään, hän on vain tarvinnut jonkun joka synnyttää hänelle lapsenlapsia...
JA on oikeesti tosi ilkeä minua kohtaan, ei mitää rajaa sen tempuilla. Ja jos lapsille haukkuu niiden äitiä niin jo on kumma.
No koitan ite olla fiksu enkä alennu niin alas että sotkisin lapsia aikuisten välisiin juttuihin.
Mutta paita jäis pitämättä, eihän se vauva etes siitä tekstistä mitää ymmärrä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei ole mitenkään läheinen suhde anopin kanssa, mutta menettelee kun aina välillä antaa asioiden mennä toisestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Aina välillä täytyy myös ihan kieltää joitakin asioita. Meillä taitaa olla niin erinlainen arvomaailma etten aina ymmärrä anopin huumoria ja käyttäytymistä.
En sano olevani ihana ihminen enkä välttämättä se ihanne miniäkään mutta osaan kuitenkin käyttäytymissäännöt ja en ymmärrä mitä kostamista siinä on lapselleni jos en pue hänen päälleen sellaista vaatetta josta en itse pidä. Isommat lapset saavat itse meillä päättää pitävätkö jotain vaatetta jonku muu on ostanut
Mummo seonnut lapsenlapsesta. Voit antaa bodyn mummolle ja sanoa, että voit laittaa sen vauvalle silloin, kun hoidat vauvaa. Ja kohta vauva onkin kasvanut siitä ulos.
ja kirjoita yläpuolelle " äidin" . Seuraavan kerran, kun menette mummolaan, laita body päälle.