Mitä mieltä: Mummo osti 1-vuotiaalle bodyn jossa luki
Kommentit (77)
Kyllä minä kehtaisin lapselleni pukea päälle, osoittaa kuinka paljon arvostaa lahjaa ja kertoo, mm. sen että toinen ihminen on tärkeä.
Mullakin kahdet vaippahousut joissa ihanat kuvat ja lukee; Olen painoni arvoista kultaa, aivan ihanat pöksyt ovat. Jotkut vaan ovat niin tosikoita että eivät osaa ymmärtää tällaisia juttuja...sääli!!
Tai alkavat analysoimaan asiaa yliopistotasolla : ))
Mä ainakin puen pojan aina anopilta saatuihin vaatteisiin kun mennään niille. Muulloin aika harvoin laitan pojalle niitä vaatteita kun yleensä ovat aika epäkäytännölisiä eikä mun mielestä kovin nättejä.
Mutta olen ajatellut niin, että jos se tekee anopin onnelliseksi että saa ostaa lapsenlapselleen vaatteita niin antaa ostaa. Ja sitten haluan ilahduttaa anoppia pukemalla pojan niihin vaatteisiin.
Aika pieni vaiva sovun säilyttämiseksi mun mielestä!
Siis ihan aikuisten oikeasti???
Toivottavasti ap on provo, sillä jos tämä on totta niin missä kaapissa nykyajan äidit ja isät on kasvatettu??
Tää ei tosiaan VOI olla totta, niin totaalisen fakki-idiootti aloitus......
en ikinä käyttäisi tommosta bodya jos anoppi olisi sen ostanut. vihaan sitä ämmää.
mummon/ja/papan kulta.Yhtään ei tee huonoa pitää.ai niin ja yksi kummintyttö-paitakin taitaa olla.
poikien äidit vetäneet herneet nenuun;)
Pelkäävät saavasa kauheen miniän.. ja etteivät pääse osalliseksi poikiensa elämään... huiii...
mää kasvatan täällä muutamaa kauhu miniää! Heh, opetan heille että heidän ei tartte tavata anoppia jos on inhottava ja ilkeä!
Kyllä mulle vaan kelpaisi mummo ja body :)
Se on taatusti miehesi äiti, josta et muutenkaan pidä. Ihan asiallinen teksti se on.
ap,
sinä vain tiedät teidän tilanteen... Jos anoppi ei arvosta sinua. Niin teet oikeen ku et pue paitaa päälle.
Mutta voithan pitää sitä esim. äitisi luona.;)
Taitaa mummiki pelätä että jää jotenki paitsi lapsenlapsen elämästä..
Tai yrittää sinua ärsyttää jotenkin tuommosella ostolla.. Älä pue paitaa lapsellesi jos se ei tunnu sinusta oikeen.
Jos koet olevasi mustasukkainen tilanteesta. Se on ok. myönnä se itelle. Ja koita miettiä mistä se johtuu ja miks olet. Siitä voit sitten ehkä päästä siitä tunteesta. Sekin on ihan normaalia että tuntee sellasta, kuhan se ei mene kovin pahaksi.:)
Ja sää oot lapsesi äiti, ja saat päättää mitä puet lapsellesi. Mitä lapsellesi syötetään ja kuka häntä saa tavata ja millon!:)
Aina olen ajatellut, että osa av-mammoista on ihan pimeitä, mutta että NÄIN pimeitä. Jessus! Soittakaa piipa-auto.
Vierailija:
mummon/ja/papan kulta.Yhtään ei tee huonoa pitää.ai niin ja yksi kummintyttö-paitakin taitaa olla.
mummo osti sellaisen hiukka isommalle, joka ei kehtaa pitää sitä kuin kotona tai mummolle mentäessä ;)
EN IKINÄ pukisi tuommosta vauvalleni jos sen ois ANOPPINI ostanut..
On ollut sen verran ärsyttävä ja ilkeä että ei rajaa. Lapsiamme kyllä rakastaa ja lellii... mutta miniää hän ei tarvi!!
Riippuu ap siis paljon sinun ja anopin väleistä ja tilanteestakin. JOs anoppisi on kiva sulle ja teillä kivat välit niin sitten ok tollaset paidat.
??:)
minkälainen suhde sulla ja anopillasi on??
Vierailija:
EN IKINÄ pukisi tuommosta vauvalleni jos sen ois ANOPPINI ostanut..On ollut sen verran ärsyttävä ja ilkeä että ei rajaa. Lapsiamme kyllä rakastaa ja lellii... mutta miniää hän ei tarvi!!
Riippuu ap siis paljon sinun ja anopin väleistä ja tilanteestakin. JOs anoppisi on kiva sulle ja teillä kivat välit niin sitten ok tollaset paidat.
yöpuvun jossa lukee grandma loves me :) ja se on aivan ihana!
Anopilla on muutes paita jossa on meidän lasten kuva ja lukee
MÄ OON MUMMO :) . Mulla on anoppiin hyvät välit, kun asuu tarpeeks kaukana. Nähdään korkeintaan kerran vuodessa.
meidän 2v sano ihan yks kaks tossa taannoin että " mie olen mummon mussukka" ...heh...
kait mä sitten vedin herneen nenään liian äkkipikasesti, mut kait sitä on niin omistushalunen ettei halua että paidassa lukee mitään muuta kuin äidin kulta tai isi rakas. Mutta toi oli kyllä ihana jossa oli että MÖ OON MUMMO ja lasten kuvat. Sellaiset kyllä teetetään mummoille vielä lahjaksi. t. ap
Kyllä minäkin ymmärrään mummojen arvon ja rakkauden. En sitä ole kieltänytkään. Nyt oli kyse vain siitä bodysta ja sen tekstistä. Ilman muuta kaikki saavat rakastaa lastani.