Mitä mieltä: Mummo osti 1-vuotiaalle bodyn jossa luki
Kommentit (77)
Vierailija:
laita sitä bodya lapsen päälle.
Olisiko sun kannattanut odottaa lasten tekemisen kanssa siihen asti, kun itse aikuistut????
t:äiti, jonka mussukat on myös mummon, ukin, isän, kummien jne mussukoita
Mun käy joskus sääli anoppejakin...
Vierailija:
ostaa tollaisia toisen lapselle.
Olenpa nyt nähnyt tämänkin....
Ottakaa ne lapsenne ja muuttakaa autiolle saarelle tai jonnekin korpeen.Saatte pitää ne ne nyyttinne sitten ihan ikiominanne, ettei vaan kukaan muu millään tavalla pääse heihin käsiksi.
Olette varmaan niitä samoja, joiden mielestä lapsen jättäminen isän hoitoon on lapsen jättämistä vieraan hoitoon?
Kyllä tosiaankin pitäisi olla joku testi vanhemmiksi haluaville!
Sehän on ihana huomionosoitus mummolta, että välittää.. Ja on hienoa, että lapsella on muitakin aikuisia, jotka rakastaa ja välittää! Aika itsekästä ajattelua sinulta. Lastahan siinä huomioidaan..
Olla nyt mustasukkainen lapsen mummulle. Itsetunnossa vikaa?
mutta ei sitä mun mielestä tarvi paidan rintamuksessa niin lukea. Meinasin itse ostaa syksyllä bodyn jossa luki äidin kulta, mutta ei ollut enään kokoja niin en halua kyllä mitään mummon mussukka bodya.
Ihanaa että on mummo joka rakastaa.
Miun mielstä aivan ihana huomionosotus mummolta:)
Vierailija:
mutta ei sitä mun mielestä tarvi paidan rintamuksessa niin lukea. Meinasin itse ostaa syksyllä bodyn jossa luki äidin kulta, mutta ei ollut enään kokoja niin en halua kyllä mitään mummon mussukka bodya.
Miksi sen pitää paidassa lukea???
Miten voi olla noi mustasukkainen äiti??Sääliksi käy lasta!
Onneksi mulla ei ole poikia... Olisi kauheaa, jos kohdalle tulisi ap:n kaltainen miniä.
ja hoitaa lasta. Enkä kyllä todellakaan ole äiti joka pitää isää vieraana vaan isä on monesti hoitanut lapsia kun olen itse esim. töissä.
Onneksi oikeassa elämässä ei törmää tuollaisiin ihmisiin missään.
Kaikki ovat tyytyväisiä. Älä nyt mummolta vie mummouden iloa äläkä lapselta noin antaumuksellista mummoa.
Koska et itse saanut ostettua " Äidin kulta" -bodya, ei mummo saa antaa " Mummon mussukka" -bodya.
Grow up!
kasva aikuiseksi, laita se body lapsellesi ja lopeta turha kitinä!
Mistähän sellaisia mahtaa saada?