**LOKAKUISET TIISTAITUPINOIHIN**
Kappas kehveliä, huomasin ettei oo pinkkaa niin alotan sen tälle vuorokaudelle!
Rakkain terveisin Misuli joka NYT lähtee sinne untenmaille
Kommentit (101)
Poikettiin tänään pikaisesti siellä Kangasalan kirpparilla. Paljon oli uusia myyjiä tullut tai muuten oli vaan lastenvaatteiden tarjonta oli normaalia runsaampi. Ja parilla pöydällä oli aivan ihania tyttöjen vaatteita.
Nim. toinen kirpparifani mekkoja hypistelleenä
Mulla vaan olo pahenee:(
Ihana oli tuo bumbo tuoli! Laittoikin harkitsemaan hankkimista kun Janskulla aina tuppaa hermot menemään, kun me ollaan muut ruokapöydässä eikä se pääse mukaan. Tänäänki yritin selittää, ettei se vielä voi istua syöttötuolissa, juu ihan kun se nyt olis ymmärtäny:) Heti ku syliin otti niin alko naureskelee. No onhan se ikävä sitterissä yksikseen istuskella kun mitään ei näe.
Jaahas se on neidillä taas nälkä, pitää mennä
Hennajo;toivottavasti et hirmu kipeeks tuu!Ilmotahan jos oikein iskee taudin päälle niin ei sit ainakaan tulla torstaina häiriköimään...:)
Me käytiin Ikealla pikkuostoksilla ja nyt ruvetaan iltapuuhille jos sais Juliuksenkin tunnin sisään nukahtamaan!
Meillä on nyt sitten saatu myös Marthalle passelit läkkeet...eli kun meillä sekä astmalle että ahtaille keuhkoputkille sukurasite molemmin puoliin..niin saatiin sitten Marthalle tuohon karmeesen yskään avavaa lääketta kotiin babyhalerilla otettavaksi.Joten uskoisin että meidänkin sairastelu on sitten kohta ohi...toivoa sopii!Poikani käyttää myös astma lääkkeita...kun on infektioastman diagnoosin vauvana saanut ...yritettään pois lääkkeista mutta takapakkia on tullut :(
bumbosta....vaikuttaa kovin istuvalta tuo asento...mua epäilyttää hieman..onko se oikeasti hyvää vai onko mainos vaan hyvä?
Annu777..olen taitavasti hukannut sun osoitteen mun sähköpostista ja jonkun muun viellä(nimimerkki hukassa)joten pääsette katsomaan niitä sitten joko yhteisössä(anteeksi kirosana) tai sitten kuka on mulle lähettänyt ja ei ole vastaan saanut niin tässä mun osoite viellä kerran ja otetaan uusiksi ellette ole siinä yhteisössä( anteeksi taas kiroilen)*punastuu*
...palaan kohta....
Kyllä ihmiskeho on kumma.... ;)
[b]YKSINKERTAINEN TAUKOJUMPPA[/b]
Tämäpä hauska juttu. Todennäköisesti yrität sitä useamman kerran
nähdäksesi pystytkö opettamaan jalkaasi...
Muttet kuulemma pysty!
Siispä:
1. Istuessasi pöydän ääressä, nosta oikea jalka irti lattiasta ja tee sillä
ympyrää myötäpäivään.
2. Samalla kun teet sen, kirjoita ilmaan isoa numeroa " 6" oikealla
kädelläsi.
Arvaa mitä jalallesi tapahtuu... Se vaihtaa suuntaa. Ihan oikeasti! Sille ei kuulemma voi tehdä mitään, näin vain on.
Ja niin siinä juuri käy! Käsittämätöntä. *hehee*
Tällä mammalla raukee olo ku kävin siellä hierojalla, ai että teki gutaa! Suosittelen kyllä muillekkin. Ikävintähän tässä on se, että huomenna on sitten paikat vähän jumissa.
Roope nukahti autoon tulomatkalla joten tuolla se nyt eteisessä nukkuu... kunhan ei kovin pitkään.
Roopella huomenna neuvola: saa sen piikin, jaiks!
Misuli **öööh, pitiköhän mun jotain kommentoida*?
" Kateellisena luen lokakuisten pinoa, huokuu lämpöä tuo sakki!
voikun meilläkin syyskuisilla olisi sama meininki :D "
Kivalta tuntuu tytöt vai mitä??
Mä melkein onnistuin pyörittään eri suuntaan! Pakko kai koettaa vielä uudestaankin :)
Hih, ei ole se syyskuinen tainnu lukea ihan kaikkia meitin juttuja ;D Ei vais...! Ihan hyvä sakki meillä kyllä on :)
Olen taas kuvioissa mukana!!Oliko jo ikävä???
Joo pinoja luettuani huomasin että on myös uusia mammukoita tullut mukaan.TERETULEMAST minunkin puolesta.
Oltiin tosiaan koko viikonloppu helsingissä ja käytiin samalla kattoo sitä asuntoo,mut ei sit huolittukaan oli liian pieni:(
Ei oikeen muista mitä kaikkea täällä on puhuttu joten on ehkä viisaampaa jättää kommentoimatta.
Aada oli lauantaina ekaa kertaa hoidossa n. 5h,oltiin kattomassa matti elokuvaa.Kyllä oli vaikeeta..mutta teki pirun hyvää!!!
Huomenna meillä ois sitten se sydänkontrolli joten pitäkäähän peukkuja pystyssä,että kaikki olisi jo kunnossa.Mua hirvittää niin vietävästi saa nähdä kuinka uni tulee silmään vai pyörinkö sängyssä koko yön.
Mutta nyt taidan mennä suihkuun ja iltateetä juomaan.
Hyvää yötä kaikille!!!
johannu ja aada
hih outo fiilis heheh:)
*saanhan COPPOLA sinulta sen tähdenmuotoisen fiikuksen pistokkaan:D*
Jaahah ...meillä menee taas niin kiukkuamiseksi ettei voi koneella tän enempään olla*pyörittele kasan lumipalloja ja heittää ne kaikki mutta ...huti tuli...juoksee minkä kintuiltaan pääsee-auts osuma takapuolleen;(hieroo takamustaan*
Mutta nyt meen perheen pariin:)
hauskat illat kaikille:)ja onnea niille kellä synttärit tulossa ja niille ketkä oppineet uusia taitoja:)
Palataan viimeistän huomenna!
Andromeeda ja poppo.
voi vitsit sinne minäkin tänään hinkusin mutta väliin jäi kun isäntä meni salille!!täytyy yrittää pian päästä..*sormet syyhyten* =)
tervetuloa taas mukaan JOHANNU ja tsemppiä huomiselle!!
-nasuli
Hyvä sakki meinaan :)
Andromeeda: hienoa että Marthalle löytyi sopivat lääkkeet ja pikkuneiti voi jo paremmin.
Hennajo:lle paranemissäteitä ~~~~~
Kaisa: kiitosta kutsusta, tulen varmasti kunhan pojan kans neuvolasta eka kotiudutaan * miettii kuumeisesti mihin asuun pukeutuisi*
Hansu: piti ihan kaivaa vauva-lehti esiin ja katsoa mikä juttu teistä on tehty. Ihana juttu, että olet halunnut tuollaiseen osallistua. Ja ikävä kuulla, että vauvanne on kärsinyt pahasta koliikista. Sympatiaa teille ^
Nyt täytyy lopetella
moi moi likat
Misuli ja Roope
tervehtii kaikkia mammoja tämäkin taustailija.. Tosiaan kuten muutama muukin kirjoitellut, niin meilläkin se aika kuluu vauvan kanssa eikä tosiaan ehdi niin useasti kirjoitella. Ihan kaikkia tämänpäiväisiäkään en lukenut ;)
Ruokailuista oli puhetta niin kyllä meidän tytöllä tuntuu olevan aina nälkä kun itse alkaa syödä joten olen useimmin ensin imettänyt ja sitten vasta itse. Tosin viime aikoina on tähän tullut jo helpotusta kun menee tovi ennen kuin iskee " paniikki" jollei heti saa ruokaa.
Muutoin tasan tarkkaan skorpioni, omapäinen jne.. Malttia ei ole meidän tytölle riittänyt, muut vauvat oli saaneet jo kaiken eikä meille jäänyt juuri yhtään..
Mites muuten teidän muiden pienokaiset, joko kääntyillään kovasti? Meillä eka kerran alle 2kk iässä ja sitten oli 2 viikon tauko ja nyt viikonloppuna kääntyiltiin sekä vatsalta selälle että toisin päin. Ihanaa seurata kuinka hän kehittyy, melki tuli tippa silmään kun näki tällasen hienon kehitysaskeleen..
Kylläpä Emppu pistit pahan, ei onnistu meikälaäiseltä. Tai siis onnistuu, just, niinku viestin lopussa povasitkin ;D.
Vai on syyskuiset meistä hernenenuista puhuneet :-P?! Nooh, paree ottaa sitten meiltä oppia ja pistää joku ' sota' pystyyn :D.
Vitsi, että mä olen kateellinen teille etelän flikat!!!!! Teillä siellä on se Ikea ja meillä vaan joku hikinen Kodin Junttila, josta ei ikinä löydä mitään ja jos löytää, ei alle 100euron saa :(. Just taas kävin siellä saamassa itteni kärttyiseksi ja ihastelemassa " ei oo" :ta.
Mutta nyt vaikenen. Heräispä Eemil vielä syömään ennen ku itse sammun, mun oikee tissi on räjähtämäisillään!
Kauniita unia niin mammat kuin lahjatkin ja ÄITI3:lle mukavaa reissua :)! Me yritetään kaapata Nelliina sunnuntaina mukaan ;)!
*Vallu ja lasi light-limpparia*
*pyörittää jalkaa*, ei onnistu EMPPU. Heh, mieskin koitti, ei onnaa ei.
JOHANNULLE tsemppiä huomiseen!
ANDROMEEDA: Meilläkin esikoisella astma ja flixotidea otetaan säännöllisesti ja ventolinea tarvittaessa. Onneksi teidän pieninkin sai lääkkeet.
HANSU: Myöskin teidän jutun oon lukenu, oon naureskelutki sille musiikille kun olitte kaikki siihen kyllästyneitä. Eikös se teidän juttu ollut just se musiikin vaikutus masuvauvaan vai muistinko oikein?
Ääh, taas tekis mieli kaikkea hyvää, mut nyt pitää olla tiukkana että mahtuu huomenna johonki naamiaispukuun ja saa syödä KAISAN synttärikakkua..
Bumbo-tuoli olis kyllä varmaan kiva, mut en taida malttaa ostaa kun tätä rojua on huusholli täynnä.
Nyt meen kattomaan tv:tä ja järsimään jotain hikistä porkkanaa. Plääh.
Emily ja vielä hereillä oleva poitsu
Missä vaiheessa tuo kinttu vaihtoi suuntaa? En edes huomannut! :D
Juniori vielä hereillä... Sippasi ennen kahdeksaa vähäksi aikaa, joten ei sitten nukuttanut yhdeksältä kun olis pitäny mennä nukkumaan. Nyt kuuluu kyllä isin sylistä sellainen kitinä, että josko vaikka nyt jo väsyttäisi. Lähden kokeilemaan.
*vispaa jalkaa* Ei onnistu ei.
Blacka: ilmoitan kyllä jos tää pahemmaks menee. Luulen kuitenki et huomenna on parempi, kun luin posinovan käyttöohjeista et mä saan ottaa sitä! Voi tätä juhlapäivää!!!!! No oikeesti kyl tää jo huomenna on menny pahemmaks jos kipeeks olen tulossa. Nyt mä hilppasen katsomaan eilistä Siskoni on noitaa, kun vihdoin sain tuon kiekukaiun nukkumaan.
eli ...serobi@suomi24.fi on se ..no nyt kyllä poistun ....sinappitehtaan inventaarioon:)
Öitä!
Andromeeda.
Nyt vasta ehdin pinoa lukemaan...Tänään oli vieraita päivällä useamman tunnin kylässä juuri Miskan nukkumisaikaan, niin ei oikein koneelle ehtinyt.
LIIKKUMISESTA:Meillä on vatsalta selälle käännytty jo kuukauden iässä, mutta selästä masulle ei.Kova on kyllä yritys.:P ja Jos laittaa vatsalleen niin yrittää kovasti päästä eteenpäin/ryömiä.:)
OMASTA SYÖMISESTÄ:Mä syön kyllä ihan normaalit ateriat.Eli aamupalan silleen että Miska on joko sitterissä tai lattialla leluja katselemassa,ja jos ei viihdy niin sylissä pitäminen onnistuu ja syöminen samalla.Lounas syödään esikoisen kanssa yleensä siihen Miskan päiväuniaikaan.Kyllä mä saan ihan hyvin syötyä, vaikka Miska olisi valveilla.Illalla sitten miehen kanssa vuorotellaan Miskan pidossa/hoitamisessa, niin saa kumpikin syödä rauhassa ja kahvitella kans.:))
KÄSIEN LÖYTYMISESTÄ:On löytyneet 2 kuukauden iässä.Kädet menee Miskalla aina suuhun.Hyvin tarttuu myös leluihin sitterissä, lattialla ja pistää nekin suuhun.;)Lusikkaa piteli kanssa tänään, kun annoin D-vitamiinitipat(puristan omaa maitoa joukkoon aina),ja työnteli kovasti suuhun.Sai vaan olla varovainen ettei liian syvälle laita.Kiinteitä ei kyllä aiottu aloittaa ennen 6 kk ikää.
M.ELLI: Meillä kanssa Miska peruuttelee selällä ollessaan mm. hoitopöydällä.
Ja sitterissä menee lösöasentoon tai valahtaa kokoajan alaspäin, jos ei ole kiinni laitettuna.
ANNU:Jännä että teillä Aleksi tosiaan jaksaa odottaa,ettei tarvii syöttä aamusta ehti ensimmäisenä ?
Mä aamusin syötän Miskan ensin ja sitten yökkäri ja vaipanvaihto.Sen jälkeen esikoiselle Nealle aamupala eteen ja haen päivävaatteet, pukee itse sitten aamupalan jälkeen ja sitten siinä keittelen kahvit ja syön vasta itse.Koirat ruokin sentäs vasta itseni jälkeen.Joskus itse ehtii syödä ensin jos Nea herää ennen Miskaa, mutta aika monena aamuna lapset ovat heränneet samaanaikaan.
Jaksamista kaikille mammoille ja paranemissäteit' sairastaville vauvoille !
Uniaika.
Ponnyt ja Miska 3kk 4 pv
juu kiitos sain sun viestin, vastaan kunhan tässä tulee rauhallinen hetki jossain vaiheessa viikolla.
Poika huutaa ruokaa, pitää mennä.