Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**LOKAKUISET TIISTAITUPINOIHIN**

31.01.2006 |

Kappas kehveliä, huomasin ettei oo pinkkaa niin alotan sen tälle vuorokaudelle!

Rakkain terveisin Misuli joka NYT lähtee sinne untenmaille

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset mukaan...sen osoitteen yhteisöön laitoin tänään aiemmin näkyviin,klikkaa sitä ja täytä hakemus:)

Vierailija
22/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mie osaa tuon linkin kautta *nolona*

Kirjaudun illalla miehen avustuksella ja laitan sit samalla kuvatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jälleen näyttää olevan puhetta yhteisöstä ja siitä kuka pääsee mukaan ja kuka ei. Te jotka olette yhteisössä ettekö voi siellä keskustella ja heittää lumipalloja...pinot on vähänkö pitkiä kun viestit ovat yhdenlauseenviestejä sivu toisensa jälkeen.

Itsekin enemmänkin taustailija ja joskus tuntuu etten sitäkään vähää viitsi kirjoitella kun olen ' vain taustailija' . En kertakaikkiaan ehdi istua päivät pitkät tietokoneella kun vieressä on 3.5 kk beibi joka vaatii ruokailua, seurustelua ym pitkin päivää.

Enkä ole nyt ottanut itseeni tahi loukkaantunut...mun mielestä myös meillä taustailijoilla on ' oikeus' kirjoitella ainakin tälle palstalle, jos joskus joku vaikka vastaisi kun joku asia askarruttaa (harvemmin tosin kukaan vastaa). Meillä poju nukkuu niin pitkiä öitä ettei juuri päikkäreitä harrasta, siinä ei sitten vaan ehdi koneelle.

Mutta se siitä!

Täällä on alkanut ääneen jo hekottelu, tosin vielä aika harvinaista. Eilen illalla tosin oli täysin päinvastaista...huusi 2h suoraa huutoa, en tiedä mikä mieheen meni kun ei aiemmin ole tuollain huutanut/itkenyt.

Olen myös ajatellut että se Bumbo olisi seuraava hankinta, puskee jo niin istuma-asentoon ollessaan sylissä tai sitterissä. Sitähän saa kait ruveta käyttämään heti kun baby kannattelee päätään 100%.

Täytyy mennä, kivaa tiistaita!

Vierailija
24/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostipas tyhmältä.. :)

Mä oon kyl maailman malttamattomin ihminen...eilen kun Neea " vahingossa" käänty niin nyt oon kokoajan yrittäny saada sitä kääntyyn uudestaa,mut mitään ei tapahdu :) Taitaa tehä sen ihan tahallaan!

Meillä oli eilen joku pätkäpäiväuni päivä. ekaks nukku tunnin ,sit valvo 2 tuntii ja sit nukku 1,5 tuntia...jospa tänään vähän paremmi.

Eikös Puh keksinykkään tällepäivälle mitään leikkiä???

[color=limegreen]Spica+Neea[/color]

Vierailija
25/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut kysyy täällä sinne pääsyä...kun ei tietenkään siellä pysty kun ei ole kirjautunut...mut kyllä minunkin mielestä nyt täällä siitä puhuminen riittäisi..

Ja ROM et mielestäni ole taustailija...tai ainakin minä kyllä muistan sinun kirjoituksiasi paljonkin:)

Vierailija
26/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä uutta leikkiä kehiin...

Vierailija
27/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Viskoo lumipalloilla [b]ROM[/b]ia senku kerkiää* :-P

Vierailija
28/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin uhalla, että herneitä kiskaistaan nenuun, tuon nyt oman ajatukseni julki viimeistä kertaa. Olen olettanut, että se oli muidenkin suljettua yhteisöä perustamassa olleiden ajatus.

ELI lähdettiin siitä, että ilmoilla oli idea saada nicin yhteyteen kuva vauvasta. Näin olisimme näköistäneet pitkään yhteistä taivalta taittaneet vauvat ja äidit. Se ei täällä onnistu, joten yhteisö perustettiin kuvien vaihtamista varten ns. aktiivijäsenten kesken. Tarkoitus ei ollut kahtiajakaa keskustelua " meihin" ja " teihin" . Pääasiassa jutut jutellaan edelleen täällä, mutta tokihan on oikeus vähän intiimimpiä juttuja vaihtaa yhteisössä ja sulkea silmät kaikelta kansalta. Epäreilu lähtökohta on hyväksyä jäseneksi myös ne, jotka todella harvoin kirjoittelevat. Vapaa maa tämä on, olkaa hyvä ja perustakaa yhteisöjä. Kukaan ei ole kieltänyt täällä kirjoittelua; päin vastoin olisi esim. Messamin ja Hansun kuulumisia kiva lukea useamminkin. That' s it.

_Emppu -huippua että tulit takaisin :)

Tsemppiä LOKAÄIDILLE asunnon myyntiin!

ANNU -pitkään olet yölypsyjä jaksanut! Mä lopetin siinä 2kk iässä kun ei enää peti kastunut (maitomäärä tasoittui). Pidän peukkuja että uudelleenliittymisesi onnistuu ja saadaan näköistettyä sinutkin! Tosin perjantaikin on ihan kohta =D

MINSKI -hauskaa ja äänekästä iltaa!! En muista kuitenkaan myöhemmin toivotella..

Nyt lapset kaipailee. Moro siis!

Vierailija
29/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuu Äiti3:lle taakse: Juuri tätä tarkoitettiin!

Vierailija
30/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan oikeesti häiritsee se että viestiketjut on pitkiä, ja vaikka olisi yksisanaisia viestejäkin, niin mikäs pakko on lukea..?? Mulle tämä on henkireikä ja harrastus; kolme pientä lasta on ja ne tulevat tarpeissaan ensin mutta ehdimpä silti ;)

*Heittää Vallun tueksi kiusallaankin lisää lunta ROMIN niskaan ja kaikkien muidenkin jotka vois relata vähän* ;) ;)

Vierailija
31/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en päässyt pinoutumaan... Eilen oli TOSI hankala päivä, Elias ei viihtynyt missään eikä mikään ollut hyvä : ( Nukkui " liian" lyhyet päiväunet ja siitä se sitten alkoi... Se tyytymättömyys. No nukkui illalla pidemmät päiväunet ja yön nukkui hyvin. Mutta mistä moinen tyytymättömyys kaikkeen... Ehkä nuo kiinteiden aloittelut on vaikuttanut masuun... 5 päivää vasta takana, ihan muutamia lusikallisia olen antanut, eilen tosin vähän enemmän kun tuntui maistuvan... Ei olisi pitänyt : ( No päivä kerrallaan...

Meillä ei edelleenkään käännytä selältä vatsalle, tai pienellä avustuksella kyllä mutta muuten ei. Kyllä se varmaan siitä joskus kääntyy itsekin : )

Meillä on huomenna neuvola, saa nähdä miten Elias on kasvanut. Samalla käynnillä on myös esikoisen 3 vuotisneuvola... Saa nähdä suostuuko tekemään siellä mitään : )

Mutta nyt täytyy mennä... Mukavaa päivää kaikille!

T: NikkeH ja Elia 4 kk +4pv

Vierailija
32/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsää että meidän lokakuisten aina niin ihanaksi hehkutettu pino on mennyt sllaiseksi josta yksi jos oinenkin voi vetää herneen nenuun!!! ÄITIKOLMELLE sanoi aika osuvasti ja AMEN sille!!!! Rehellisesti sanottuna mua kyllä kiinnostaa kuulla kaikkien kokemuksia tästä samasta vauva-arjesta jossa me kaikki tahoillamme tallataan ja siksi luenkin tätä vauva-keskustelua!!

Mutta joo enempää siihen puuttumatta. Pikku-ukkeli meillä kitisee aika paljon. Tälleen päiväsaikaan. Olisikohan niitä hampaita tulossa. Mun mielestä ei kyllä ikenet kovin turvonneilta näytä, mutta nyrkki tosiaan menee suuhun koko ajan ja kuola lentää. Lisäksi tää rasittava kitinä. Kokoajan pitäis olla hijaamasa.

LOKAÄITI mua kammoksuttaa kanssa nuo tulevat asuntonäytöt. Ei ole kokemusta aikaisemmin sellaisesta, joten saa nähdä minne sitä juoksee evakkoon siksi aikaa.

En sitten vieläkään jaksanut lukea eilistä mega pinkkaa... vrmaan johtuu sitä että Juhana vaatii kokoajan huomiota.... riennänpä siis kiukkuisen pikkumiehen tueksi...

Sinppa taas

Vierailija
33/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kerkee kommentoimaan juurikaan paitsi...

Olen ÄITIKOLMELLEn kanssa samaa mieltä tosta yhteisöjutusta. Vaikka minä en edes kuulu sinne, mutten kyllä kadehdikaan muita jotka sinne kuuluu. Mulle riittää täällä jutustelu ja näitten juttujenkin seuraaminen vie paljon aikaa. Älkää nyt hyvät ihmiset olko niin kateellisia jos ette kuulu sinne yhteisöön, ei se tee huonompia kenestäkään. Ei millään pahalla. Ja ainahan halukkaat voi tehdä oman yhteisön jossa jutustella lähemmin. Sekään ei jaa kahtia tätä porukkaa täällä. No, mutta enpä jakssa jauhaa tästä enempää.

Mä olen lähdössä ulkoilemaan ja on muútenkin ohjelmaa tälle päivälle, joten illalla back, jos kerkee. Pitäkää eukot pino pystyssä!

Hemulii_i

Vierailija
34/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ä3:lle, just tuota mä yritin selittää jo viikko sitten!!!

Vierailija
35/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelu alkaa...

Vierailija
36/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

' *lunta niskaan* Vallukos sen nyt sitte alotti... taas! Nämä lumisodat ovat varsin mielenkiintoisia...ja aina vaan järeämmät aseet on käytössä *soittaa syötteelle kuinka pian lumitykki raahautuu Ouluun* Mut siihen asti viskoo käsillä ja jaloilla VIUUUUUHHHH! Osuma ROM:lle! Ja muutamalle muulle...

Pakenee ennenkuin näkyvyys paranee

Misuli

Vierailija
37/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kuka se tahtoikaan lumipesun?!"

Vierailija
38/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Vallun kans yhtä järeät aseet... hih!!!!

Nyt sitte lähtee --------> tykki käyntiin nyt-----> vaaroookaaaaaaaa!!!!!!!!!!

*hihittää mielessään, ainaki vallu saa nyt ihan isän kädestä*

Vierailija
39/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee provosoitua tukkimaan tänään koko pinkka

*lumisotaan osallistuu hän* vaik taidan jäädä jalkoihin ku teillon järeet vehkeet!!

Vierailija
40/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps* totaalisesti