Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**LOKAKUISET TIISTAITUPINOIHIN**

31.01.2006 |

Kappas kehveliä, huomasin ettei oo pinkkaa niin alotan sen tälle vuorokaudelle!

Rakkain terveisin Misuli joka NYT lähtee sinne untenmaille

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitin itse asiaa(yhteisöä) en ihmisiä, juupa juu ihan ku joku mua ymmärtäis..... mut koittakaa, mulla on univelkaa.....

Vierailija
62/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aamulla kuuden aikaan mieleen yksi ihan tyhmä juttu. Silloin kun vielä vauvoja odotettiin, niin odotuspuolella kirjoitteli yksi mies. Sille perustettiin sitten ihan oma aihe, isän odotus tms. Se kylläkin lopetettiin aika pian, herätti aikamoista ärsytystä. Mitäköhän sille perheelle kuuluu? Se mies oli sellaisen tyyppinen, että MINÄ tulisin hulluksi hänen vaimonaan. Jotain aina kirjoitti, että hänen vaimolla on kuiva ja atooppinen iho, tekee liikaa töitä yms. Jos nyt satut tätä lukemaan, niin laita kuulumisia! (varmasti laittaa kun niin kauniisti hänestä puhuin, heh-heh)

Mä ehdotin mun miehelle, että ostetaan se bumbo vai mikä se nyt olikaan. Sanoi, että ok, mutta sitten myydään rintareppu (jota olen käyttänyt tyyliin kaksi kertaa 5min). Höh! Tarkoittaako tuo nyt sitä, että mä haluan kaiken mahdollisen vauva-roinan ja sitten jää kuitenkin käyttämättä...Hmmm...

Päätä särkee ja pullataikina ei nouse :( Piti tekemäni rahkapiirakkaa.

ROM, laittelin sulle postia yks pv, tulikohan perille?

Tiistain jatkoja kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kyllä tuon palstan.

Vierailija
64/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kyllä!taisi ukko parka saada niskaansa pinon kiukkuisia akkoja,ja syystä!säikähti kai ja lopetti raukkaparka.. =)

Vierailija
65/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta!!! Olin poissa koneelta 4 tuntia ja täällä on jo 82 viestiä!!! Viimeksi oli vasta 26 ja niistäkään en kerenny lukea edes kaikkia...

[b]SINILAINEN:[/b] ei siinä eilisessä pinossa ollut ihan niin montaa viestiä, kuin 500 :) Sitä oli luettu niin monta kertaa. Siinä oli

" vaan" yli 90 viestiä.

[b]annu777[/b] tunsin kanssa aikoinaan syyllisyyttä siitä, kun huomasin ettei oma maito riitäkkään vaan pitää antaa korviketta.

Mutta kun nyt on Niko pääsääntöisesti korvikkeella (tyhjentää sinnat kerran päivässä eli illalla) on meillä nukuttu 7-9 tuntia putkeen.

Aloitin pikku hiljaa antamaan pienillä määrin ja nyt meneekin jo kerralla 200ml. Eli juo päivässä noin litran korviketta.

[b]Minski-78[/b] ihana, kun teidän tyttö laulelee itselleen :) Tuleekohan siitä seuraava IDOLI ? =)

[b]TÄÄLLÄ riitelystä/kinaamisest[/b]... Kaippa se on väistämätöntä, että jossain vaiheessa täällä syntyy kinaa ja riitaa aiheesta kuin aiheesta!

Ollaanhan me niin tiivis porukka ja tää on tällänen meidän " kaveri porukka" ja kaverit riitelee!!! Eiköhän tää tästä?!! Vai kuinka???

No ilmankos täällä oli taas näin pitkä lista... =D Kun on lumisota käynnissä!!

*heittää teitä kaikkia SUURELLA lumipallolla* ... ja heti perään huutaa *sori* =D

[b]puolukka77[/b] mä muistan sen kanssa!! Oli aika hauskaa luettavaa... Ja rohkea veto siltä mieheltä!

Kohta varmaan Nikokin jo herää päikkäreiltä. Pikku mies nukahti tuossa 13:45 aikaan... ja yleensä nukkuu noin 1,5 tuntia.

Kaisa ja Niko

Ps. [b] >> KUTSUKORTTI << teille kaikille[/b]

Tervetuloa mun synttäri kahville huomenna (tänne yhteisön juhlasaliin), mihin aikaan vaan!! Pannu kuumana ja kakkua riittää.

Teemana on sitten rooli leikki ja asu pakollinen eli joku rooli-asu! =D

Vierailija
66/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]

LP 65kg TP 60kg VMP 64,0 ***

[b][color=blue]blacka[/b]

LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,0kg ***

[b][color=green]Emily78[/b]

LP 106,4kg TP 90kg VMP 101,8 kg ***

[b][color=red]Emppu[/b]

LP 67kg TP <60kg VMP 64,6kg ***

[b][color=brown]hennajo[/b]

LP 62,1kg TP 55kg VMP 61,4 kg kg ***

[b][color=violet]Kaisa1977[/b]

LP 82kg TP 65kg VMP 84,3kg ###

[b][color=orange]mamiko[/b]

LP 66,1kg TP 55kg VMP 62,0kg ***

[b][color=green]Minski-78[/b]

LP 60kg TP 55kg VMP 56,8kg ***

[b][color=pink]Nelliina05[/b]

LP 81kg TP 65-68kg VMP

[b][color=darkyellow]NikkeH[/b]

LP 66,3kg TP 60kg VMP 65,4kg ***

[b][color=darkred]Päippy71[/b]

LP 70kg TP 65kg VMP 69,0kg ***

[b][color=darkblue]Sinilainen[/b]

LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,0kg ***

[b][color=darkgreen]Vallu[/b]

LP 72kg TP n. 60kg VMP 69,2kg ***

[b][color=black]Waimo72[/b]

LP 85kg TP 65kg VMP 82,6kg kg ***

[b][color=fuscia]äitikolmelle[/b]

LP 68kg TP 60-63kg VMP 62,5kg ***

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut #####=paino noussut (risuja...heh)[/color]

Vierailija
67/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lumisota on ohitse? *nakkaa Kaisaa vielä varmuuden vuoksi, ja pyytelee myös anteeksi*

Nyt on kulunut yli 3 tuntia siitä kun laitoin Roopen ulos nukkumaan... eikä näytä heräävän. Kerranki ku sais herätä, nimittäin mulla klo 17.00 hierojalle meno ja sitä ennen pitäs ajaa äipän luo pojan kans. Ja luonnollisesti poika myös syöttää. Pikku kiirus saattaa tulla...

Joo nyt meen, taitaa Roope nimittäin herätä

Moikka

Misuli

Vierailija
68/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI RÄHMÄ, kumpa saisin olla muu-kaa-naa.. *kailottaa*

Tervetuloa mun synttäri kahville huomenna (tänne yhteisön juhlasaliin), mihin aikaan vaan!! Pannu kuumana ja kakkua riittää.

Teemana on sitten rooli leikki ja asu pakollinen eli joku rooli-asu! =D

Joudun kiltäytymään kekkereistä, kun juur olin tulossa infoamaan, että laitan justiinsa kohta koneen kiinni viikoksi! Mutta superpaljon ONNEA Kaisalle jo etukäteen, pitäkäähän hauskat naamiaiset :)

Eli meidän poppoo lähtee lomalle anoppilaan; on kevätlomaa ja mies pitää jäljellä olevan isyyslomankin pois. Viikon olen koneelta pois ja tuskaahan se tuottaa, mutta perjantain tapaaminen onneksi osuu väliin!

Muistakaahan kaikki toivottaa NELLIINA tervetulleeksi sunnuntaina kotiin! Se on tiettu ruskea ja rentoutunut..

NÄKEMISIIN Tampere-treffiläiset ja kaikki muut pitäkää pinkat korkeella.

äitikolmelle *hiljenee, mutta vain viikoksi*

Vierailija
69/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINILAINEN JA LOKAÄITI: Onnea asunto kaupoille, toivotaan, että saatte ison voiton;)

ÄITIKOLMELLE: Yhdyn 100%!! Niinpä olisi se kiva saaha kuva ¿sinne¿ niin tunnistais perj. Paremmin.

PUOLUKKA: Eikös se ollut MASA se ukko??

KAISA: Kiitti kutsusta, ööö, mikä sitä olis, rinsessa?? Mikä on Bumbo tuoli? Lainaas sitä ukkoos munki jalkoja hieroo!! Mun mies ei hiero jalkoja, on kuulemma ällöttävää.

Älkääpäs juoko sellaisia pepsi maxeja, hirveesti säilöntäaineita ym.

LOKAKUU: Voi video, harmin paikka kun et pääse tapaamiseen. Seuraavalla kerralla sitte

MESSAM: Kiitos samoin sinulle, mutta jatketaan täällä eikös vaan??

MINSKI: Pitäkee hauska päivä miehes kanssa, tekee muuten pirun hyvää olla välillä erossa lapsesta.

ROM: Eikös ole ihanaa kun pieni alkaa ääneen nauraa, meillä myös. Ja jatka ihmeessä täällä kirjoittamista, kaikki viestit luetaan ja kommentoidaan silloin kun ite tietää asiasta jotain tai on samanlaista sattunut/tapahtunut.

SPICA: kateellisena meillä ei liikuta mihinkään suuntaan.

eipä nyt muuta

annu ja kummisedän sylissä yskivä aleksi the man

Vierailija
70/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöstä äitikolmelle sanoi osuvasti, en lisää mitään.

ROM: Kerron esimerkin vuoksi, että itse kommentoin juttuja, jotka a) koskettavat minua jollain tavalla, b) minulle on samankaltaisia kokemuksia, c) minulla on mielipide/neuvoja/kysyttävää asiasta tms. Usein siis jutut tyyliin " minulla on kotona tähden mallinen fiikus" jää kommentoimatta, koska en kukkia omista, enkä niistä mitään tiedä. (Esimerkkilause ei viitannut sinuun tai kehenkään muuhunkaan millään tavalla. Jos joku on sattunut puhumaan kukista viime aikoina niin kyseessä on sattuma :))

Muistan kyllä kommentoineeni sinulle joitakin kertoja. En siis sorsi ketään sen perusteella kuinka usein kirjoittelee. Mutta totta on sekin, että ne, jotka useimmin koneella ehtivät istua " tuntevat" toisensa paremmin ja saattavat kysellä toisiltaan asioita, mistä muut eivät ole niin hyvin perillä.

Lumisotalaiset: Sen verran seison kyllä myös ROMin takana, että tulen itsekin lukemaan kuulumisia sen mitä vauvalta ehdin ja kiiren keskellä on hankala selata pinoja, joissa lumipallot lentelee ja itse aiheet jäävät toissijaiseksi. Huumoria ymmärrän minäkin, mutta eikö lokalaisten leikit-voisi olla vaikka omana pinonaan?

*herne nenässä* Lukalla tässä sylissä nimittäin... ;)

Vierailija
71/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, puolukka77 kyseli, että kukako muistaa vielä sen odotuspuolella jonkin aikaa kirjoitelleen miehen ja täällä kyllä muistetaan! Jäi jotenkin mieleen niin hyvin kun kirjoitteli jotenkin niin yksityiskohtaiseen tyyliin vaimonsa raskausoireista yms. sellaisesta. Vaan eipähän se palsta siellä kovin kauaa saanut olla :=0

Omaa/perheen " napaa" : eilen kirjoittelin juuso-pojan masuvaivoista ja siitä että mennään lastenlääkärin pakeille ko. asian kanssa. Eilen sitten olimme lääkärissä ja nyt on sitten oireiden valossa päällä maitoallergia-epäily. Minä " jouduin" nyt alkuun kahdeksi viikoksi dietille, jossa minulta on kielletty maito, muna ja soijatuotteet, juusolta otettiin eilen verikokeet ja kahden viikon päästä mennään allergiatestiin. Saapi nähdä osoittauutko tämä nyt sitten allergiaksi, itsellä on nyt sitten aikamoinen remontti tehtävä tuohon ruokavalioon, jotta en kiellettyjä juttuja nyt syö. Juuso on vielä niin pieni että voi kuulemma olla, ettei allergiatestissä tuo allergia vielä näkyisi vaikka sitä olisikin, mutta tällä ruokavaliomuutoksella pitäisi nyt sitten saada jotain osviittaa asiasta. Kyllä on muuten kallista lystiä tuo erikoislääkäreillä käynti, onneksi meillä on vakuutus juusolle. Onko muuten teillä muilla vakuutuksia vauvalle sairastumisen varalta? Itse sitä silloin pitkään pohdiskelin, että kannattaako ottaa kun on aika kallis vuosimaksu, mutta kyllä se nyt taitaa osoittautua hyväksi jutuksi.

Syömisistä oli puhetta; minä syöpöttelen aamupalan niin, että juuso katselee vieressä sitterissä (yleensä viihtyy siinä juuri sen aikaa että saan syötyä) ja sitten tuossa kahden maissa syön jotakin välipalaa sillä aikaa kun poika nukkuu ulkona päikkyjä. Kunnon ruuan teen yleensä vasta sitten iltapäivällä kun mies tulee töistä kotiin, saa rauhassa tehdä kun hän on pojan kanssa.

Liikkumisesta yms; juuso ei juurikaan lattialla ollessaan vielä koita kääntyillä tai isommin liikkua, sängyssä kyllä heilahtaa selältä vatsalle kun alkaa aina heti kohta etsiskellä että missä se tissi on...viimeisen viikon aikana on ihmetellyt ja katsellut käsiään oikein urakalla ja eilen huomasin ihmettelevän jalkojaan kun jalassa oli ne äippäpakkauksen " naurusukat" . Leluihin tartutaan jo hienosti ja kaikki viedään ensimmäiseksi suuhun...myöskin koirien touhuja katsellaan sitteristä varsin kiinnostuneena.

Nyt on pojalla nälkä joten täytyypi mennä antamaan sapuskaa...ja sitten on ruvettava ruuanlaittoon.

Tiistainjatkoja " lokarit" !

TA1KA + juuso-poika

Vierailija
72/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki yhdelle sivustolle josta näet millainen se BUMBO-tuoli on

http://www.lastentarvike.fi/default.aspdocId=11971&paatuoteid=525&toimi…

Vierailija
73/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä taas vierähti aikaa ku luin tän pinon..

taitaa kaikki olla jo lämmintä hörppimässä ton lumisodan jäljiltä..

taidan kokeilla silti " heittää ison kasan lumipalloja" ..

jospa ne nyt ees johonki osu ;)

nyt ei kerkee oleen enää pitempään ku ollaan mun äitin luona kylässä ja teini-ikäset siskot huohottaa niskaan..

" tarjoo kaikille halukkaille lämmintä kaakaota ja rommitotia"

äippäli& tytöt (Aada parin pv.n päästä 4kk)

Vierailija
75/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouuuuuh KAISA :D Mitähän mä oon oikein häröilly ton pinkan kanssa ku oon kattonu että siellä on yli 500 viestiä!!! Heh no hyvä että korjasit tän blondin oudon puusilmäkatseen. Tarttiskohan hommata rillit..tai vaan uudet aivot!!! Mites olis elämä näin alkajaisiks ;) Niin joo ja kiitti kaffekutsusta. Katsotaan sitten aamulla mitä kivaa sitä päälle panis :P

Heh ja joo kyllähän mä TAPSAN muistan. Mitähän Tapsan perheelle kuuluu...taisi olla lokakuussa laskettu aika siinäkin perheessä. Kaikkea hyvää heille vaan...tais aika moni vetää herneen nessuun senki miekkosen tiimoilta...

Mutta eipä tässä muuta. Pakko oli tulla vielä kauhistelemaan omaa " blondiutta" ;) Mutta palataan asiaan tytöt!!!

Sinilainen jo kolmannen kerra...jokohan toden sanoisi

Vierailija
76/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulla tuli nyt vähän pahamieli vaikkakin ymmärrän ettet varmasti tarkoittanut asiaa sanoa niin kuin tässä pelkistetysti annan nyt ymmärtää...

...tilanteeni on se että mulla on kotona kolmikuinen tyttö joka on pahimman luokan kolikkivauva...huutaa herkeämättä!!! Mulla ei ole paljon päivisin aikaa kirjotella sillä tyttö sylissä jatkuvasti vaatimassa seuraa tai ainakin sylissä oloa ja illalla kun mies tulee töistä niin on jaettava hieman hommia; toinen kattoo tyttöä ja toinen tekee sitten ruokaa, pyykkää ym. kotitöitä.

Kivaahan se olisi kirjotella useamminkin, mutta ei kertakaikkiiaan vaan voi!!! Lukenut olen viestejä aina sillon tällön kun kerkiä, mutta kun pinojen lukemiseenkin menee jo niin paljon aikaa...ja jos meinaa jotakin kirjoittaa niin olis ihan kiva ensin tietää mitä muut ovat tälllä kirjotelleet!!!

juuh, mutta nyt tyttö yht äkkiä viime viikolla rauhottu joten ehkä tulevaisuudessa pääsen useammin kirjottelee pinoihinkin enkä vaan tekee pikasia kysymyksiä ongelmiini.

ja kaikille vauvalehden lukijoille: meidän juttu oli sivulla 66 tammikuun numerossa=) ...se tiedoksi niille jotka luulevat etten minä kirjottele mitään vaan olen vain hiljainen taustailija!!!!!!

Kuulumiset: Meillä siis ollut pahakolikki, nyt jäljellä iltaitkut vain... siirryttiin kiinteisiin jo (perunaa, maissia, hedelmäsoseita) ja vellejä (riisivelliä, maissivelliä) ollaan syöty jo kolmeviikkoa. Ja suositus tuli ihan neuvolasta kun tyttö on kyllä paksuuntunu, mutta pituutta ei ole kauheasti tullut!!!

Mutta nyt tytön pariin...tuolla jo huutelee=)

-Hansu ja Opri...-

Vierailija
77/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja lisään siis vielä...en haasta riitaa, kerron vain mitkä tuntemukset mulle jäi! ja sehän täällä on tarkotus...kertoa fiiliksiään...?

Vierailija
78/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä3:lle, kiitti, mukavaa kun seura kelpaa :D

Emppu *jäi ilman hernerokkaa, mutta vetää omia (potutus-v*tutus)eväitä jahka muksut nukkuu ;D*

Vierailija
79/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma alkaa pikkuhiljaa hyytymään. Illat on taistelua saada neiti unille ja yöt roikutaan tissillä ja riekutaan olemattomia :(

Pikaseen tulin kattomaan päivän kuulumisia kun neiti tapansa mukaan karjuu lattialla iltaväsyn kourissa :/

Ootta sitte saanu ihan kiitettävän lista aikaseksi täällä *ihan äimänkäkenä*

Jatkanki matkaa lukemaan tätä maratonia läpi ja saunomaan...

Kommentoin jos on aihetta ;)

Waimo72 & Hanna (vasta päikkäreiltä ylösnousseena)

Vierailija
80/101 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksanut eilen kirjoitella mitään, mutta pinon lukaisin pikaisesti. Tosin ei harmainta muistikuvaa, mitä siellä luki. (Ja minäkö lahopäinen...) Tämänkin päivän pinon luin, mutta...

Eilinen ja tää päivä ollaan oltu sairaalassa tutkimuksissa. Tuon pojan kehitystä tarkkaillaan. Saatiin noottia pojan pitämisestä sitterissä. Mutta kun tuo lattia on niin pirun kylmä. Ilmeisesti täytyy vaan pukea lisää vaatetta pojalle, että tarkenee touhuta lattialla. Tulikin mieleeni, että löytyykö teiltä kaikilta jonkinlainen vauvan jumppalelu? Kiinnostaako se tenavaa? Meillä nimittäin ei oikein hokata, että niitä killuttimia vois heilutella. Ihan kiva niitä on kattella, jos joku muu niitä liikuttaa.

Vai että täällä ollaan oltu " sotasilla" koko päivä. Ja taas mä missasin. Mun mielipiteeni lyhyistä viesteistä on, että ei ainakaan mua haittaa. Mun mielestä ainakin on ihan hauska lueskella välillä ihan hassuja hupsutuksiakin. Ja ainahan siihen voi itte ottaa osaa. Eikä niitä välttämättä tarvi lukea, jos ei halua. Ja yleensä ne aika selkeästi jo ulkoasultaan ja lyhykäisyydestään erottaa ns. asiaviesteistä.

Voi kiesus, tuli just mieleen, että aatelkaa jos tuo Rouva Búkee (Bucket) olis oma äiti (Pokka pitää TV1). Hih hii!!! Kynttiläillalliset... Handpainted china... Voi taivas!

Eipä taida enempää ollakaan tähän lähtöön. Hiukka väsyttää, että voi olla etten saanu yhtään mitään järkevää sepustusta aikaan.

T:nuuskis