Nyt pika-apua ummetukseen!
Istuin äsken tuloksetta 40 minuuttia pöntöllä hiestä märkänä ja täristen yrityäen saada kakattua, mutta kuten sanoin, tuloksetta. Luovutin sitten ja nyt kaipaan apua millä saisi kakan pehmiämään nopeasti! Olo on aika tuskainen ja peräkin niin hellänä ettei tee mieli yrittää ulostaa uudestaan. :(
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:21"]Magnesium. Toimii.
[/quote]
Just niin. Jos sulla sattuis olemaan magnesiumia tai '30 days colon cleanser' (näitä suolen puhdistukseen luontaistuotekaupasta) kapseleita , joka on myös magnesiumia, toimii todella hyvin. Pidän näitä kotona varalla koska olen niiden todennut toimivan hyvin.
Parafiiniöljyä vaa perssiiseen ja voi sitä suun kauttaki ottaa.
Täällä kans maha todella kovalla eikä irtoa millään. Kokeiltu nyt movicolia 2 kertaa tänään ja jos ei huomenna ala aueta niin pitänee hakea tuollainen peräruiske jos on niin hyvä kun puhutaan
No jos et tähän hätään sitä Microlaxia jaksa hakea niin tuseraa. Kai sulla on kertakäyttöhanskoja kotona? Hanska käteen ja sormi pyllyyn ja kaivat sen möntin ulos. Helpoiten tulee kun vähän ponnistat samalla. Loppu tulee sitten itsestään.
Heti huomenna hankit vastaisen varalle levolacia. Sitä kun vetäisee tupla-tai triplasatsit niin eipä tarvi edes ponnistaa :)
Vesiperäruiske se on sairaalassakin, mikrolax toinen vaihtoehto vaikka kouristuttaa.
Naisilla jos painelee peräsuolta emättimen puolelta (sisältä siis) niin auttaa paskaa liikkumaan peräsuolessa etiäpäin
Risiiniöljy auttoi ennen vanhaan.Liika -annostus voi tehdä äkkilähdön wc:hen ja vatsan väänteitä koviakin. Taatusti tyhjenee.
tunnen sun tuskas :D siis ei saisi nauraa, mutta mulla on sellaisia 10päivääkestäviä putkia jolloin en pääse veskiin jöötille. ihan järkkyä. kerran piti tehdä ultra mahaan ja se meni pieleen kun oli suoli niin täys että huh huh. eikä mulla ollut edes tunnetta että pitäs mennä vessaan-
suoli vaan täyttyy venyy ja paukkuu eikämitään tuu. hiki valuu, ja huippaa. ihan hirveää.
microlax on kiva mutta jumakauta kun SATTUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA PUKAMAT siihen päälle niin eih!!!! ihan kamalaa. aion kyl mennä lääkäriin koska mulla ei oo vaikea ummetus vaan mulla on helvetillinen ummetus.
Juo pari kuppia kahvia ja polta rööki. Varmasti tulee kakka alta aikayksikön!
Kerro sitten, miten kävi! Täällähän on ainakin jo lääkkeitä, kahvia ja tupakkaa ehdotettu!
Tulin hetki sitten töistä (kävellen ja matka kestää noin 30min) sen jälkeen menin hetkeksi niin kuumaan/lämpimään suihkuun kuin vain pystyin... heti sen jälkeen vessaan... mitään ei tullut, mutta nyt taas vessassa ja nyt alkaa kyllä jo suoli VÄHÄN toimia
Onko kukaan kokeillut KAKKAJAKKARAA?
tai
Juo lämmintä (ei tuli kuumaa vettä) noin sodastream pullollinen tai vähän enemmän senkun juot jossain 3-6 minuutissa nii sen pitäis auttaa ite tulin just oli ihan hirveetä mut sit join sodastream pullollisen lämmintä vettä nii se auttaa
Itse käytän magnesiumia, mutta helpottaa vasta seuraavaksi aamuksi jos ottaa illalla. Leijonan luolassa oli jonkin aikaa sitten semmoinen pöntön eteen laitettava jakkara, jolla luvattiin helpotusta kaikkiin vaivoihin. Ite ostin semmosen Wc jakkaran kodinterveystuote.fi verkkokaupasta ja noin 3 kuukauden kokemuksella voin sanoa, että tyhjenee. Ei auta jos on todella paha ummetus, mutta melko pahan saa sen avulla ulos.
Mun pitäis päästä nukkumaan enkä halua ennen kuin sun kakkas on tullut!!! Pillupuhelimella lämmintä vettä nyt sinne hanuriin! Väsyttää!