Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pika-apua ummetukseen!

Vierailija
05.05.2014 |

Istuin äsken tuloksetta 40 minuuttia pöntöllä hiestä märkänä ja täristen yrityäen saada kakattua, mutta kuten sanoin, tuloksetta. Luovutin sitten ja nyt kaipaan apua millä saisi kakan pehmiämään nopeasti! Olo on aika tuskainen ja peräkin niin hellänä ettei tee mieli yrittää ulostaa uudestaan. :(

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampin lotto on toiminut hyvin. Paska lentää ja naurattaa.

Vierailija
62/84 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ohje oli tuo paperilla painaminen. Tunnin päkistelyn jälkeen luin täältä ohjeita ja kokeilin välilihan painamista niin johan tuli mahtava pötkö. Kiitos hyvästä ohjeesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin eilen illalla aika ison määrän hyvin maustettua kuivalihaa ja arvatenkin siitä menee maha kovalle.... no luin näitä viestejä ja mietin mikä olis vaihtoehto, joten join vähän vettä ja pyörin sisällä ympyrää... kun olin menossa uudestaan vessaan ruiskun ja lämpösen veden kanssa jos se auttais , no en päässyt kun pöntölle istuu ja tuli kuin itestään ulos... en tarvinnut ruiskua ja vettä avuks.

Vierailija
64/84 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kuukautta myöhässä, mutta juuri äsken googletin tätä asiaa oman ummetukseni auttamiseen ja kappas 15 minuuttia myöhemmin suoleni on tyhjä. Itse hain jakkaran ja olin kyykyssä wc pöntön yllä sekä painelin väliseinää, ja vaivani helpottui nopeasti eli kaikille tulevaisuuden lukijoille myös- ennen kuin alatte juomaan litraa kahvia ja keitätte taikavellejänne istukaa pöntölle ja painelkaa väliseinää voimalla!

Vierailija
65/84 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja olutta sen päälle vielä tupakka.

Vierailija
66/84 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin eilen illalla aika ison määrän hyvin maustettua kuivalihaa ja arvatenkin siitä menee maha kovalle.... no luin näitä viestejä ja mietin mikä olis vaihtoehto, joten join vähän vettä ja pyörin sisällä ympyrää... kun olin menossa uudestaan vessaan ruiskun ja lämpösen veden kanssa jos se auttais , no en päässyt kun pöntölle istuu ja tuli kuin itestään ulos... en tarvinnut ruiskua ja vettä avuks.

KIITOS sinä ihana ihminen

Vierailija
67/84 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalusikallinen kookosöljyä ja sen jälkeen pari lasillista vettä, odota muutama tunti, jo lähtee.

Vierailija
68/84 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/84 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on helpottanut? Microlax auttaa!

Vierailija
70/84 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea ummetus jo pidempään. Kolmen päivän välein tulee tavaraa. Olo on kauhea. Otin Levolacia 30 ml, ei auttanut. 15 ml lisää...liikun paljon, syön kuituja, mielestäni juon tarpeeksi. Mitä tää on? En ole koskaan ennen kärsinyt ummetuksesta enbenkuin tämä alkoi kk sitten...

Vierailija
71/84 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia ummetuksesta kärsineenä, kaikki yleisimmät keinot kokeilleena (pellavansiemet, psyllium, magnesium, puurot, luumut jne.).. Löysin vihdoin ruoka-aineet, millä mun suoli toimii päivittäin. Syön aamuisin vadelmia ja vehnänleseitä noin 3 rkl kreikkalaisen jugurtin kanssa.. (maustamaton). Vatuissa on paljon kuitua. Minun suoli on tutkimusten mukaan kokooni nähden ihan liian pitkä ja uloste kuivuu matkalla liikaa.. Silsi minun on syötävä ns. täytettä suolelle. Käytin ennen ulostelääkkeitä säännöllisesti.. Ne auttoi huonosti. Juon paljon vettä, syön monipuolisesti ja urheilen, ne ei ole syitä. Vessassa istuessa nostan jalat jakkaralle ja se helpottaa ulostamisesta, koska peräsuolen ylämutka suoristuu ja jos uloste on kovaa, se tulee helpommin ulos. Tsemppiä kaikille, jotka kärsii samoista vaivoista. Olo on nyt kuin uudella ihmisellä.

Vierailija
72/84 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pegorion pitäisi auttaa,jos ei niin sitten Laxoberon.

Vierailija
73/84 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pegorion pitäisi auttaa,jos ei niin sitten Laxoberon.

Se hätä oli 7 vuotta sitten😂

Vierailija
74/84 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kilpparisairaus tekee sen että ruoansulatus on hiiiiidasta😣

Jos kerran vkossa käy kakkosella saa olla onnellinen ja sekin tulee ainoastaan magnesiumin avulla.

On aika tankkimainen olo😫

Vierailija
75/84 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsataan ensin peräsuoli täyteen ja sitten pesäpallomailalla työnnellään voimakkaasti edes takaisin.

SETÄ SPERMA

Vierailija
76/84 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja tupakkaa ehdottaisin.

Vierailija
77/84 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi panemaan peppuun. Sillä lähtee suoli toimimaan.

Vierailija
78/84 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä miestäsi panemaan peppuun. Sillä lähtee suoli toimimaan.

Ohhoh mikä idea. Minä mieluummin laittaisin vähän suihkun letkulla vettä, niin sillä lähtee ainakin jonkin verran toimimaan.

Vierailija
79/84 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttaa Movicol aamuin illoin ja ViSiblin jauhetta 2 annosta /vrk. Movicolilla saa myös tukoksen hoidettua. Muistaakseni 5-6 annosta. Vuorokausi siihen menee. Öljyä pitää laittaa peräaukkoon, ettei repeä. Mikrolax myös auttaa akuutissa hädässä.

Ruokailuun kannattaa panostaa. Syödä pieniä annoksia ja hitaasti, että sylki aloittaa jo hiilarien sulattamisen.

Öljyn kanssa pitää sormella kaivaa varovasti pala palalta pahin pallo edestä pois.

Vierailija
80/84 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fructolax

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi