Tällaisen presidentin Suomi halusi - katso kuva!
Kommentit (13)
missikisatko ne olikin?
Miettikäähän vähän Tarja Halosen ikää. Ei tolla iällä enää teinitytöltä kuulu näyttääkkään. Miettikäähän miltä Tanja Karpela mahtaa näyttää tuossa iässä. Olisiko siinä meille tulevaisuudessa edustava presidentti?
Eikä sitä Sauliakaan todellakaan voi komeaksi kutsua!
Kai ne olivat muut arvot joiden mukaan äänestäjät tekivät valintansa - toivottavasti! Pelottaa ajatella, mihin tämä maa on menossa, jos presidentiltäkin vaaditaan vain ulkoisia avuja...
Vierailija:
missikisatko ne olikin?
ja kyllä minä olen sitä mieltä, että silloin pressan pitäisi myös olla edustava! Osaisi edes puhua tai pukeutua...
mitään mahda. En tajua teitä ulkonäön haukkujia, oletteko itse mielestänne niin kauniita että on varaa muita haukkua rumiksi. Pinnallisia ja lapsellisia olette , sääliksi melkein käy.
Sehän näyttää mopsin ja sammakon ristytykseltä. On teillä kokoomuslaisilla muuten älykkäät perusteet äänestää pressaa....
Tainnut se aiempi kuva hävitä, harmi oli kiva nauraa sille.
...kertoo hyvin mitä kokkareiden päässä liikkuu!
Ainut vaan ihmetytttää kun kokoomuksen oma ehdokas oli niin rupikonnan näköinen...
käy sääliksi, että arvosi ovat noin pinnalliset. Vain ulkonäkö merkkaa jotakin. Ja eikös kaikista tule joskus epäonnistuneita kuvia?
Ja ihan hyvän näköinen kuvassa, suu nyt vähän hassusti auki, mutta tuollaisia kuvia saa kenestä tahansa.
Pysyis vaan siellä sisätiloissa ihan hiljaa.